تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله استفاده از هدایای ناپسندیده از دیدگاه رفتار مشتری – نشریه الزویر

عنوان فارسی: استفاده از هدایای ناپسندیده از دیدگاه رفتار مشتری
عنوان انگلیسی: The use of disliked gifts from a consumer behavior perspective
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 3 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 7
سال انتشار : 2015 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 6355 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 523.70Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت کسب و کار و بازاریابی
مجله: مجله پژوهش کسب و کار - Journal of Business Research
دانشگاه: دانشکده مدیریت و علوم اقتصادی، دانشگاه علم و صنعت، اکوادور
کلمات کلیدی: رفتار مشتری، هدایای ناپسندیده
وضعیت ترجمه عناوین جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل جداول: ترجمه شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1.مقدمه

2.مروری بر منابع علمی و فرضیات

الف. فرضیات مرتبط با هدیه گیرنده

ب.فرضیات مرتبط با هدیه دهنده

ث. فرضیات مرتبط با رابطه هدیه دهنده و هدیه گیرنده

د.فرضیات مرتبط با هدیه

3.روش

4.یافته ها

5.تشریح مطالب و پیامدها

نمونه متن انگلیسی

Abstract

To use or not to use a disliked gift is a dilemma for recipients. Their choice will affect their relationship with the giver as well as marketing and business. However, the study of this topic is scarce in the consumer behavior discipline. Through a survey on 1269 adults in Ecuador, a Latin American country, this study identifies variables from the recipient, the giver, their relationship, and the gift. These variables provide the solution to the dilemma and, according to these findings, present implications for theory and practice.

نمونه متن ترجمه

چکیده

استفاده یا عدم استفاده از هدایای ناپسندیده برای هدیه گیرندگان یک مشکل محسوب می شود. انتخاب آنها بر روابط شان با هدیه دهنده و نیز بازاریابی و کسب و کار موثر است. با این حال، مطالعات درمورد این موضوع در رشته رفتار مشتری محدود است. این مطالعه با انجام پیمایشی درمورد 1269 فرد بزرگسال در اکوادور، کشوری در امریکای لاتین، متغیرها را براساس هدیه گیرنده، هدیه دهنده، رابطه آنها و هدیه شناسایی می کند. این متغیرها راه حلی برای این مشکل ارائه می کنند و براساس این یافته ها پیامدهایی از حیث نظری و عملی به دنبال دارد.