ترجمه مقاله یادگیری بر مبنای حل مسئله در مقابل آموزش بر مبنای سخنرانی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله یادگیری بر مبنای حل مسئله در مقابل آموزش بر مبنای سخنرانی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۳,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
بهترین راه برای پرورش مدیران جدید چیست؟ یادگیری بر مبنای حل مسئله در مقابل آموزش بر مبنای سخنرانی
عنوان انگلیسی
What is the best way to develop new managers? Problembased learning vs. lecture-based instruction
صفحات مقاله فارسی
18
صفحات مقاله انگلیسی
10
سال انتشار
2016
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
1.835 در سال 2019
شاخص H_index مجله
16 در سال 2020
شاخص SJR مجله
0.571 در سال 2019
شناسه ISSN مجله
1472-8117
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q2 در سال 2019
کد محصول
10428
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر
ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت انگلیسی درج شده است ✓
ضمیمه
ندارد
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
علوم تربیتی، مدیریت و برنامه ریزی آموزشی
مجله
مجله بین المللی آموزش مدیریت - The International Journal of Management Education
دانشگاه
دانشگاه Sacred Heart ، دانشکده تجارت Welch، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی
یادگیری برمبنای مسئله، آموزش برمبنای سخنرانی، توسعه مدیریت، اکتساب دانش، تفکر انتقادی، نتایج یادگیری
کلمات کلیدی انگلیسی
Problem-based learning - Lecture-based instruction - Management development - Knowledge acquisition - Critical thinking - Learning outcomes
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.ijme.2016.02.003
فهرست مطالب
چکیده
1. یادگیری برمبنای مسئله چیست؟
2. چه نوع مدارکی برای حمایت از یادگیری برمبنای مسئله وجود دارد؟
3. روشها
4. نتایج
1. 4 دموگرافیک
2. 4 یادگیری محتوا، اکتساب دانش
3. 4 تفکر انتقادی
5. بحث
1. 5 محدودیت ها و تحقیق آتی
6. نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

What is the best way to develop the next generation of managers and leaders? The present study takes aim at directly comparing the effectiveness of problem-based learning with the more traditional, lecture-based instruction, as well as a hybrid approach, on student learning in the management classroom. It seems clear from the literature on problem-based learning in medical schools that problem-based learning has a positive impact on the acquisition of problem-solving skills but either a negative impact or no impact on knowledge acquisition. The present study was designed to directly assess the differential impact of problem-based learning and lecture-based instruction on both the acquisition of problem-solving skills, specifically critical thinking skills, and knowledge acquisition in the management classroom. Findings parallel those found in medial school classrooms. Implication for instruction and curriculum design in the management classroom are considered.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
بهترین راه برای پرورش نسل آینده مدیران و رهبران چیست؟ هدف مطالعه حاضر، مقایسه مستقیم اثربخشی یادگیری برمبنای مسئله با آموزش بر مبنای سخنرانی سنتی تر، و همچنین شیوه هیبریدی در مورد یادگیری دانشجو در کلاس درس مدیریت است. ادبیات یادگیری برمبنای مسئله در دانشکده پزشکی نشان می دهد که یادگیری بر مبنای مسئله، اکتساب مهارتهای حل مسئله را تحت تاثیر مثبت واکتساب دانش را تحت تاثیر منفی (بدون تاثیر) قرار می دهد. هدف از طراحی مطالعه حاضر، ارزیابی مستقیم تاثیر تفاضلی یادگیری برمبنای مسئله و آموزش برمبنای سخنرانی بر اکتساب مهارتهای حل مسئله، به ویژه مهارتهای تفکر انتقادی و اکتساب دانش در کلاس درس مدیریت است. یافته های بدست آمده نظیر کلاس های درس دانشکده پزشکی هستند. در اینجا مبانی آموزش و طراحی برنامه درسی در کلاس درس مدیریت نیز مد نظر قرار داده می شود.

بدون دیدگاه