ترجمه مقاله چگونگی با ارزش شدن مشتریان در فرآیند خلق مشترک ارزش برند - نشریه الزویر

ترجمه مقاله چگونگی با ارزش شدن مشتریان در فرآیند خلق مشترک ارزش برند - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۳,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
چگونه مشتریان شما در فرایند خلق مشترک ارزش برند با ارزش می شوند؟ توسعه یک مقیاس ارزش خلق مشترک مشتری (CCCV)
عنوان انگلیسی
How valuable are your customers in the brand value co-creation process? The development of a Customer Co-Creation Value (CCCV) scale
صفحات مقاله فارسی
27
صفحات مقاله انگلیسی
11
سال انتشار
2018
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
8367
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
بازاریابی، مدیریت بازرگانی و مدیریت کسب و کار
مجله
مجله پژوهش کسب و کار - Journal of Business Research
دانشگاه
دانشکده بازاریابی و تصمیم گیری، دانشکده تجاری لوکاس، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی
ارزش برند، خلق مشترک، توسعه مقیاس، CCCV، معادله ساختاری حداقل مربعات جزئی، مدلسازی (PLS-SEM)
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
خلق مشترک و تعیین ارزش
خلق مشترک و تعیین ارزش برند
ارزش خلق مشترک مشتریان (CCCV) و ابعاد آن
منابع تحت مالکیت مشتری
انگیزه مشتری
مقیاس توسعه و روش های اعتبار سنجی
روش
تجزیه و تحلیل داده ها
مطالعه 6: ثبات مقیاس
روش
اعتبار تشخیصی
واریانس متداول (CMV)
مطالعه 8: CCCV و رفتارهای خلق مشترک واقعی
بحث کلی
مشارکت های نظری
شاخص های مدیریتی
محدودیت ها و تحقیق آینده
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Despite an increasing amount of research on co-creation of value, in general, research on brand value co-creation remains limited. Particularly, how much value customers contribute to the brand value co-creation process remains unclear. This research develops in a series of eight studies the Customer Co-Creation Value (CCCV) measurement scale that helps firms assess the value of customers in the brand value co-creation process. The findings reveal that CCCV is a multidimensional construct consisting of two higher-order factors and seven dimensions: customer-owned resources (including brand knowledge, brand skills, brand creativity, and brand connectedness) and customer motivation (comprising brand passion, brand trust, and brand commitment). Further, the CCCV scale reliably and validly gauges the value customers contribute to a firm's brand. The CCCV framework helps marketing managers understand how customers can contribute to a firm's brand value cocreation efforts and how much value customers contribute to a brand in the co-creation process.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
با توجه به افزایش روز افزون تحقیقات در زمینه خلق مشترک ارزش ، به طور کلی تحقیق در زمینه خلق مشترک ارزش برند هنوز هم محدود باقی مانده است. به طور خاص میزان مشارکت مصرف کنندگان در فرآیند خلق مشترک ارزش برند روشن نیست. این تحقیق مجموعه ای شامل هشت پژوهش را در زمینه مقیاس اندازه گیری ارزش خلق مشترک مشتری (CCCV) توسعه می دهد و به شرکت ها در ارزیابی ارزش مشتریان در فرآیند خلق مشترک ارزش برند کمک می کند. یافته ها نشان می دهد که ارزش خلق مشترک مشتری (CCCV) یک ساختار چند بعدی است و شامل دو عامل مرتبه بالا و هفت بعد دیگر شامل : منابع تحت مالکیت مشتری (شامل دانش در زمینه برند ، مهارت ها در زمینه برند، خلاقیت در برند و وابستگی به برند) و انگیزه مشتری (علاقه داشتن به برند ، اعتماد به برند و تعهد به برند) است. علاوه بر این ، مقیاس ارزش خلق مشترک مشتری (CCCV) اعتماد و اطمینان مشتریان نسبت به برند را نیز مورد ارزیابی قرار می دهد. چارچوب ارزش خلق مشترک مشتری (CCCV ) به مدیران بازاریابی کمک می کند تا درک کنند که چگونه مشتریان می توانند در ایجاد ارزش برند شرکت مشارکت داشته باشند و میزان مشارکت مشتریان در فرآیند خلق مشترک یک برند چقدر است.

بدون دیدگاه