ترجمه مقاله اثر سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد شرکت - نشریه الزویر

ترجمه مقاله اثر سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد شرکت - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
اثر سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد شرکت
عنوان انگلیسی
The effect of Customer Relationship Management systems on firm performance
صفحات مقاله فارسی
28
صفحات مقاله انگلیسی
14
سال انتشار
2017
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
2.645 در سال 2018
شاخص H_index مجله
44 در سال 2019
شاخص SJR مجله
0.478 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
1467-0895
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q2 در سال 2018
کد محصول
9917
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، مدیریت عملکرد، مدیریت منابع انسانی و مدیریت کسب و کار
مجله
مجله بین المللی سیستم های اطلاعات حسابداری - International Journal of Accounting Information Systems
دانشگاه
دانشگاه شمال تگزاس ، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی
مدیریت ارتباط با مشتری [CRM]، عملکرد، فناوری اطلاعات
کلمات کلیدی انگلیسی
Customer Relationship Management (CRM) - Performance - Information technology
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.accinf.2017.09.003
فهرست مطالب
1. مقدمه
2. سابقه و طرح فرضیات
3. طرح تحقیقات
4. نتایج
4.1. نتایج تک متغیره
4.2. نتایج چندمتغیره
4.3. تجزیه و تحلیل اضافی
5. نتیجه گیری
منابع
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
1. Introduction

The extant literature does not thoroughly investigate the benefits of Customer Relationship Management (CRM) systems. CRM systems are different from enterprise resource planning (ERP) and supply chain management (SCM) systems in that they focus on relationships with customers. Therefore, it could be argued that CRM systems can have the greatest effect on firm performance. Thus far, the research finds evidence that CRM systems do improve customer satisfaction (Mithas et al., 2005), but implementing CRM systems does not improve stock returns or profitability (Hendricks et al., 2007). This raises the question: If there are no measurable benefits achieved while implementing CRM systems, then why do companies continue to invest heavily in them?

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
1. مقدمه
ادبیات موجود مزایای سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) را به طور کامل مورد بررسی قرار نداده است. سیستم های CRM متفاوت از سیستم های برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) و مدیریت زنجیره تامین (SCM) می باشد که بر روابط با مشتریان تمرکز نموده اند. بنابراین، می توان استدلال نمود که سیستم های CRM بیشترین تاثیر را بر عملکرد شرکت دارند. تاکنون تحقیقات شواهدی را دال بر اینکه سیستم های CRM منجر به بهبود رضایت مشتری می گردند، یافته اند (میتاس و همکاران، 2005)، اما پیاده سازی سیستم های CRM باعث بازده سهام و یا سودآوری نمی شوند (هندریکس و همکاران، 2007). این پرسش مطرح می شود که اگر هیچ مزایای قابل اندازه گیری در حین پیاده سازی سیستم های CRM وجود نداشته باشد، چرا شرکت ها همچنان سرمایه گذاری سنگینی در این زمینه می نمایند؟

بدون دیدگاه