تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله عوامل و مزایای مهم در پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری – نشریه تیلور و فرانسیس

عنوان فارسی: عوامل و مزایای مهم در پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری
عنوان انگلیسی: Critical Factors and Benefits in the Implementation of Customer Relationship Management
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 28 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 31 (2 صفحه رفرنس انگلیسی)
سال انتشار : 2007 نشریه : تیلور و فرانسیس - Taylor & Francis
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده و pdf
فونت ترجمه مقاله : بی نازنین سایز ترجمه مقاله : 14
نوع مقاله : ISI نوع نگارش : مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
پایگاه : اسکوپوس نوع ارائه مقاله : ژورنال
ایمپکت فاکتور(IF) مجله : 2.655 در سال 2018 شاخص H_index مجله : 69 در سال 2019
شاخص SJR مجله : 0.776 در سال 2018 شناسه ISSN مجله : 1478-3363
شاخص Q یا Quartile (چارک) : Q1 در سال 2018 کد محصول : F1391
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.73Mb
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت، مدیریت منابع انسانی، مدیریت کسب و کار
مجله: مدیریت کیفیت جامع - Total Quality Management
دانشگاه: گروه مدیریت بازرگانی، دانشگاه ملی چنگ کونگ، شهر تائین، تایوان
کلمات کلیدی: مدیریت ارتباط با مشتری، مهندسی مجدد فرایند کسب و کار، یادگیری سازمان، کیفیت رابطه، عملکرد سازمانی
کلمات کلیدی انگلیسی: Customer relationship management - business process reengineering - organizational learning - relationship quality - organizational performance
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: ترجمه شده است ✓
بیس: است ✓
مدل مفهومی: دارد ✓
پرسشنامه: ندارد ☓
متغیر: دارد ✓
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1080/14783360701239941
ترجمه این مقاله با کیفیت متوسط انجام شده است. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

بازنگری نوشته ها

سیستم رابطه مشتری (CRM)

CRM و مهندسی مجدد فرآیند تجاری (BPR)

CRM و یادگیری سازمانی

CRM و کیفیت رابطه

عملکرد سازمانی

مدل و روش مفهومی

چارچوب مفهومی و موضوعات تحقیقاتی

روش های تحقیق

تحلیل مطالعه موردی

مطالعه موردی

(1) آغاز پروژه CRM

مهندسی مجدد فرآیند تجاری

پاداش و تعلیم کارکنان

یادگیری سازمانی

(2) پیاده سازی CRM و کیفیت رابطه

(3) نتایج CRM: عملکرد سازمانی

Case 2. MOCOTO BANK

(1) آغاز پروژه CRM

مهندسی مجدد فرآیند تجاری

(2) پیاده سازی CRM و کیفیت رابطه

(3) نتایج CRM: عملکرد سازمانی

مورد 3 Stark Technology Inc.

(1) آغاز پروژه CRM

مهندسی مجدد فرآیند کسب و کار

یادگیری سازمانی

(2) پیاده سازی CRM و کیفیت رابطه

(3) نتایج CRM: عملکرد سازمانی

تحلیل مطالعه موردی ترکیب شده

تایید مدل از تحلیل مطالعه موردی

نتایج و پیشنهادات

نمونه متن انگلیسی

ABSTRACT

In competitive consumer markets, building and maintaining a good relationship with customers is essential to long-term business survival. Currently, firms are applying Customer Relationship Management (CRM) to facilitate the maintenance of this relationship. This investigation applies interview survey methods to explore the relationship between Business Process Reengineering (BPR), Organizational Learning, Relationship Quality, and Organizational Performance in the implementation of a CRM system. Among these factors, BPR and Organizational Learning are the first steps in the construction of CRM. BPR involves staff reward and training, organizational structure, and information technology tools. Organizational learning involves commitment to learning, shared visions and open-mindedness. Relationship Quality involves trust, satisfaction and commitment, which are intended to be increased by the implementation. The Balanced Scorecard approach is applied to the measurement of Organizational Performance, involving the internal business process, learning and growth, customer, and financial performance perspectives. Overall, the study supports the proposition relationship between the four perspectives. The actual implementation of CRM is believed by the respondents to contribute to an improvement in relationship quality and organizational performance, and the consensus is that implementation of a CRM system should be preceded by BPR and organizational learning

نمونه متن ترجمه

چکیده

در بازارهای مصرف رقابتی، ایجاد و حفظ روابط خوب با مشتریان برای بقای کسب و کار طولانی مدت ضروری است. در حال حاضر، شرکت های در حال اعمال مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به منظور تسهیل در نگهداری این رابطه هستند. این بررسی، روش مصاحبه نظر سنجی را برای بررسی رابطه بین مهندسی مجدد فرایندهای کسب و کار (BPR)، یادگیری سازمانی، کیفیت ارتباط، و عملکرد سازمان در پیاده سازی سیستم CRM اعمال می کند. در میان این عوامل، BPR و یادگیری سازمانی اولین گام در ساخت و ساز CRM است. BPR شامل پاداش و آموزش کارکنان ، ساختار سازمانی، و ابزارهای فناوری اطلاعات می شود. یادگیری سازمانی شامل تعهد به یادگیری، سند چشم انداز مشترک و باز بودن تفکر است. کیفیت ارتباط شامل اعتماد، رضایت و تعهد ، که در نظر گرفته شده تا توسط پیاده سازی افزایش یابد، می شود.روش کارت ارزیابی متوازن برای اندازه گیری عملکرد سازمانی، شامل فرایند داخلی کسب و کار، یادگیری و رشد، مشتری ، دیدگاه های عملکرد مالی اعمال می شود. به طور کلی، این مطالعه با هدف پشتیبانی از گزاره رابطه بین این چهار دیدگاه صورت گرفته است. اجرای واقعی CRM، اعتقاد به پاسخ دهندگان برای بهبود در کیفیت رابطه و کمک به عملکرد سازمانی، و اجماع پیاده سازی یک سیستم CRM باید قبل از BPR و یادگیری سازمانی است.