ترجمه مقاله مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت ها و چسبندگی قیمت - نشریه SSRN

ترجمه مقاله مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت ها و چسبندگی قیمت - نشریه SSRN
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت ها و چسبندگی قیمت
عنوان انگلیسی
Corporate social responsibility and cost stickiness
صفحات مقاله فارسی
16
صفحات مقاله انگلیسی
36
سال انتشار
2015
نشریه
SSRN
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
F825
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
حسابداری و علوم اقتصادی
گرایش های مرتبط با این مقاله
حسابداری مالی، اقتصاد مالی و اقتصاد پولی
دانشگاه
دانشکده حسابداری، دانشگاه میسوری، نیوزلند
کلمات کلیدی
مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت ها، رفتار هزینه غیر متقارن، KLD
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1-مقدمه
2- مرور منابع و توسعه فرضیه
3-طرح تحقیق
3-1 اندازه گیری CSR
3-2 اندازه گیری هزینه های چسبندگی
3-3 مدل تجربی
نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This paper examines the effects on cost stickiness of firms’ involvement in corporate social responsibility (CSR) activities. Cost stickiness represents asymmetric cost behaviour whereby the magnitude of cost increases in response to an increase in activity level is greater than the magnitude of cost decreases with a decrease in activity level. We hypothesize that CSR involvement requires ongoing investments in value-creating activities that may involve significant downward adjustment costs during periods of revenue shocks, giving rise to cost stickiness. We use two different CSR proxies and find support for our hypothesis. We further decompose CSR into CSR strengths and CSR concerns and find that cost stickiness is more pronounced for CSR strengths. Finally, we examine cost stickiness for four individual CSR components, namely, environment, employees, product, and community, and find costs to be sticky for the CSR strengths dimension for all components.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده :
این مقاله به بررسی اثرات چسبندگی قیمت مشارکت شرکت در فعالیت های مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت ها(CSR)می پردازد.چسبندگی قیمت بیانگر یک رفتار هزینه غیر متقارن است که به موجب آن بزرگی افزایش هزینه در پاسخ به افزایش در سطح فعالیت بزرگ تر از بزرگی و دامنه کاهش قیمت با کاهش در سطح فعالیت است. فرضیه ما این است که مشارکت CSR مستلزم سرمایه گذاری مداوم در فعالیت های ارزش آفرینی می باشد که مستلزم هزینه های تعدیل رو به پایین معنی دار در طی دوره های شوک های درآمدی می باشد که چسبندگی هزینه را در پی دارد. ما از دو شاخص CSR متفاوت استفاده می کنیم و شواهدی را برای تایید فرضیه پیدا می کنیم. ما هم چنین CSR را به نقاط قوت و نقاط ضعف CSR تجزیه کرده و پی بردیم که چسبندگی هزینه برای نقاط قوت CSR برحسته تر است. در نهایت، ما چسبندگی قیمت را برای چهار مولفه CSR فردی یعنی محیط، کارکنان، محصول و جامعه بررسی کرده و هزینه های چسبنده را برای بعد نقاط قوت CSR برای همه مولفه ها پیدا می کنیم.

بدون دیدگاه