ترجمه مقاله ارزیابی محتوایی برنامه تحصیلات پیش از مدرسه نسبت به تحصیلات موسیقی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله ارزیابی محتوایی برنامه تحصیلات پیش از مدرسه نسبت به تحصیلات موسیقی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۳,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
ارزیابی محتوایی برنامه تحصیلات پیش از مدرسه در ترکیه نسبت به تحصیلات موسیقی
عنوان انگلیسی
The Content Assessment of Pre-School Education Program in Turkey towards Music Education
صفحات مقاله فارسی
9
صفحات مقاله انگلیسی
5
سال انتشار
2015
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
223
رشته های مرتبط با این مقاله
علوم تربیتی
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت و برنامه ریزی آموزشی
مجله
هفتمین کنفرانس جهانی علوم تربیتی - 7th World Conference on Educational Sciences
دانشگاه
دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه اولوداغ بورسا، ترکیه
کلمات کلیدی
تركيه، برنامه آموزش پيش دبستاني، آموزش موسيقي، محتوا، ارزيابي
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. بررسی اهمیت تحقیقات
3. روش ها
4. یافته ها و مباحث
5. نتایج و پیشنهادات
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

The pre-school period when the brain is developed the most rapidly forms a strong ground for the cognitive, language, motor, social and emotional development of the child. Therefore, children grow very quickly especially in their first six years of life which is named as the pre-school period and in these development areas, they become complete in every respect with an amazing speed. Thus, this will result in having the child achieve his/her own potential and be a productive member of the society. Education is the head of the most effective processes in shaping, directing, changing and developing individuals and societies. Contemporary education is carried out by being organised within a framework which includes the three general subject areas named as science, art and technique. As for music education, it forms one of the most important branches of fine arts education as an education of art having vocalic and auditory qualities. It has a significant place within pre-school education. In this context, the pre-school education program lastly prepared in 2013 in Turkey was studied and a content assessment was made directed towards music education in this research.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
دوره ی قبل از مدرسه زمانی که مغز در سریع ترین حالت خودش پیشرفت میکند، یکی از بهترین زمینه ها برای توسعه ی ادراکی، زبانی، حرکتی، و احساسی کودک را فراهم میکند. ازین رو، کودکان مخصوصا در شش سال اولیه بسیار سریع رشد میکنند که به این دوره، دوره ی پیش از مدرسه گفته میشود که افراد در این دوره با سرعت بسیاری با توسعه و تحولات ادراکی و رشدی رو به رو میشوند. ازین رو، یک کودک در این دوره پتانسیل این را دارد که عضوی مولد و موثر در جامعه شود. تحصیلات مهم ترین روندی است که در شکل گیری، جهت دهی، تغییر و توسعه ی افراد و جوامع نقش دارد. تحصیلات در دوره ی فعلی در قالب های کاری شکل میگیرد که شامل سه سوژه ی اصلی با نام های علم، هنر و فن پیگیری میشود. مشابه علوم دیگر، موسیقی نیز یکی از شاخه های مهم هنر است که کیفیت های کلامی و شنوایی دارد. این هنر نقش بسیار مهمی در تحصیلات پیش از مدرسه دارد. در این زمینه، برنامه های پیش از مدرسه در سال 2013 در ترکیه آماده سازی شده و از نظر ارزیابی محتوایی که به صورت مستقیم در مورد تحصیلات موسیقی بوده است، مورد مطالعه قرار گرفته است.

بدون دیدگاه