ترجمه مقاله ارزشیابی عقاید انگیزشی دانش آموزان

ترجمه مقاله ارزشیابی عقاید انگیزشی دانش آموزان
قیمت خرید این محصول
۲۳,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
گامی به سوی تصویر جامع تر از یادگیری دانش آموز: ارزشیابی عقاید انگیزشی دانش آموزان
عنوان انگلیسی
Toward a More Complete Picture of Student Learning: Assessing Students’ Motivational Beliefs
صفحات مقاله فارسی
9
صفحات مقاله انگلیسی
5
سال انتشار
2004
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
7652
رشته های مرتبط با این مقاله
روانشناسی و علوم تربیتی
گرایش های مرتبط با این مقاله
روانشناسی شناخت
مجله
ارزیابی عملی، تحقیق و ارزیابی - Practical Assessment
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
عقاید انگیزشی کدامند؟
چرا عقاید انگیزیشی دانش آموزان حائز اهمیت است؟
معلمان چگونه به ارزیابی عقاید انگیزشی دانش آموزان کمک می کنند؟
نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
The purpose of this article isto provide an overviewof the assessment ofstudents’ motivational beliefs. The body of the article isfocused on a particular type of motivational belief, namely, beliefsinvolving achievement goal orientations. I explain why these beliefs are an important aspect of academic learning, and suggest howteacherscan incorporate assessments of them within existing classroom routines. Educational theorists have argued that there is much more to learning than the “cold” processing of information (Pintrich, Marx, & Boyle, 1993). Learning also involvesthe cultivation of adaptive motivational beliefs. To the extent thatstudents develop adaptive motivational beliefs, they are more likely to seek outchallenges, take risks, persist in the face of difficulty, and ultimately demonstrate higher levels of achievement. Given the relationship between motivational beliefs and subsequent academic outcomes, teachers need to ensure that they are monitoring thiscomponent ofstudent motivation as part of their overall assessment ofstudents. The purpose of this article isto provide an overviewof what is meant by motivational beliefs, explain why these beliefs are an important aspect of academic learning, and discuss howteacherscan incorporate assessments of these beliefsin their pre-existing classroom routines.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
هدف این مقاله فراهم سازی مرور کلی از ارزشیابی عقاید انگیزشی دانش آموزان می باشد. متن این مقاله بر نوع خاص عقیده انگیزشی یعنی عقاید شامل جهت گیری های هدف دستیابی متمرکز می باشد. من شرح می دهم که چرا این عقاید جنبه مهم یادگیری علمی اند و پیشنهاد می دهد که معلمان چگونه می توانند ارزشیابی های آنها را درون چارچوب کارهای روزمره کلاس درس فعلی پیشنهاد دهند.
نظریه پردازان آموزشی معتقدند که فرایند یادگیری بیش از فرایند «سرد» پردازش اطلاعات می باشد. یادگیری همچنین پرورش عقاید انگیزشی تطبیق پذیر می باشد. دانش آموزان تا میزانی که عاقید انگیزشی تطبیق پذیر توسعه می دهند، آنها به احتمال بیشتر در پی چالش ها می باشند، ریسک ها را می پذیرند، در مواجه با مشکلات مقاومت می کنند و در نهایت میزان بالاتری از دستیابی نشان می دهند. با توجه به رابطه بین عقاید انگیزشی و پیامدهای عملی بعدی، معلمان باید اطمینان یابند که آنها بر این مولفه انگیزه دانش آموز به عنوان بخشی از ارزیابی کلی دانش آموزان نظارت دارند.
هدف این مقاله فراهم سازی مرور کلی بر مفاهیم و عقاید انگیزیشی، شرح علت اینکه این عقاید جوانب مهم یادگیری علمی اند و بحث اینکه چگونه معلمان می توانند ارزشیابی این عقاید را در روندهای عادی کلاس درس از قبل موجود شامل سازند.

بدون دیدگاه