ترجمه مقاله مطالعه تطبیقی در زمینه تجزیه و تحلیل حساسیت

ترجمه مقاله مطالعه تطبیقی در زمینه تجزیه و تحلیل حساسیت
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مطالعه تطبیقی در زمینه تجزیه و تحلیل حساسیت
عنوان انگلیسی
A Comparative Study on Sentiment Analysis
صفحات مقاله فارسی
36
صفحات مقاله انگلیسی
16
سال انتشار
2014
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
Aensiweb
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
0.000 در سال 2018
شاخص H_index مجله
18 در سال 2019
شاخص SJR مجله
0.122 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
1998-1066
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q4 در سال 2018
کد محصول
10227
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت عدد درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
ضمیمه
ندارد
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، رایانش ابری، اینترنت و شبکه های گسترده
مجله
پیشرفت در بیولوژی محیطی - Advances in Environmental Biology
دانشگاه
دانشکده محاسبات، دانشگاه فناوری مالزی (UTM) ، مالزی
کلمات کلیدی
تجزیه و تحلیل احساسات، انتخاب ویژگی، رده‌بندی احساسات
کلمات کلیدی انگلیسی
Sentiment Analysis - Feature Selection - Sentiment Classification
فهرست مطالب
چکیده
پیشگفتار
پیش زمینه مساله
تجزیه و تحلیل احساسات
کاربردهای تجزیه و تحلیل احساسات
سطوح مختلف در تجزیه و تحلیل احساسات
سطح سند
سطح جمله
سطح جنبه
استخراج جنبه (ویژگی یا موجودیت)
لغت‌نامه احساسات
روش مبتنی بر دیکشنری
روش پیکره بنیاد
روش‌های انتخاب و استخراج ویژگی
انتخاب ویژگی
حذف ایست واژه‌ها
روش N-گرام
ادات سخن
استخراج ویژگی
تولید
ارزیابی زیرمجموعه‌ها
تکنیک‌های فیلتر
تکنیک‌های بسته‌بندی
روش‌های انتخاب ویژگی
فرکانس سند
فرکانس اصطلاح – فرکانس سند معکوس
آماره کای دو
اطلاعات مشترک
کسب اطلاعات
تجزیه و تحلیل مولفه اصلی
رده‌بندی احساسات
یادگیری نظارتی
یادگیری نیمه نظارتی
یادگیری بدون نظارت
تکنیک‌های رده‌بندی
نایو بیز
ماشین بردار پشتیبانی
ماکسیمم آنتروپی
شبکه عصبی مصنوعی
روش گروهی مدیریت داده‌ها
گروه رده‌بندی کننده
نتیجه‌گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

With the genesis of the internet and the world wide web, we have seen an unprecedented growth of data and information on the web as well as a huge growth in digital or textual opinions, sentiments and attitudes as remarked upon in reviews. Special attention needs to be given to the processing and understating information used by information retrieval methods and natural language processing methods. One of the main problems in this scope is sentiment analysis whereby a review is classified into two classes, i.e. positive (thumbs up or favorable) or negative (thumbs down or unfavorable) opinions. This paper discusses related issues such as feature selection methods and different sentiment classifications as well as the main approaches currently being taken to solve this problem.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
با پیدایش اینترنت و وب جهان گستر، رشد بی‌سابقه داده‌ها و اطلاعات مربوط به وب و همچنین رشد چشمگیر نظرات، احساسات، و نگرش‌های دیجیتال یا متنی را مشاهده می‌کنیم، که در بازنگری‌ها (تجدید نظرات) نیز ملاحظه می‌شوند. لازم است که نگرش ویژه‌ای برای پردازش و شناخت اطلاعات مورد استفاده توسط روش‌های بازیابی اطلاعات و روش‌های پردازش زبان طبیعی ارائه شود. یکی از مهمترین مشکلات در این زمینه، تجزیه و تحلیل احساسات است که به موجب آن، هر بازنگری در دو دسته رده‌بندی می‌شود: نظرات مثبت (مورد تایید یا مطلوب) و نظرات منفی (عدم تایید یا نامطلوب). این مقاله به بحث مسائل مربوطه از قبیل روش‌های انتخاب ویژگی و رده‌بندی‌های مختلف احساسات و هچنین رویکردهای جدید به تازگی در نظر گرفته شده برای حل این مساله می‌پردازد.

بدون دیدگاه