منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله مهارت های ارتباطی و حرفه ای یک فارغ التحصیل جدید - نشریه وایلی

ترجمه مقاله مهارت های ارتباطی و حرفه ای یک فارغ التحصیل جدید - نشریه وایلی
قیمت خرید این محصول
۳۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مهارت های ارتباطی و حرفه ای یک فارغ التحصیل جدید: انتظارات و تجربیات مربیان پایه دندانپزشکی
عنوان انگلیسی
Communication and professionalism skills of a new graduate: the expectations and experiences of dental foundation trainers
صفحات مقاله فارسی
18
صفحات مقاله انگلیسی
8
سال انتشار
2013
نشریه
وایلی - Wiley
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
8832
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
رشته های مرتبط با این مقاله
علوم تربیتی
مجله
مجله اروپایی آموزش دندانپزشکی - European Journal of Dental Education
دانشگاه
دانشکده دندانپزشکی، دانشگاه کاردیف، انگلستان
کلمات کلیدی
آمادگی برای عمل، مهارت های حرفه ای، مهارت های ارتباطی
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
اهداف و مقاصد
مواد و روش ها
طراحی مطالعه و جمع آوری داده
تاییدیه‌ اخلاقی
تجزیه و تحلیل
نتایج
اطلاعات مربی DF
انتظارات کلی
تجربه مربیان DF از مشکلاتی که با کارآموز فعلی خود دارند
انتظارات مربیان
مقایسه انتظار و تجربه
بحث
نتیجه گیری
تشکر و قدردانی
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Aim: The aim of this study was to investigate dental foundation year 1 (DF1) trainers’ expectations of the dental graduate specifically in relation to non-clinical (professionalism and communication) skills and to explore whether these expectations were being met. Method: In the UK, dental graduates undertake 1 year of foundation training prior to being permitted to undertake NHS practice. An online survey was distributed to DF1 trainers via all 11 English deaneries and the Northern Ireland deanery. Demographic information and a general view of trainers’ expectations of a new trainee were collected. Specific questions relating to six generic trainee problems were followed by 11 ability statements where trainers indicated their expectation of a trainee’s ability to perform the skill on a 5-point scale (on own with confidence–unable to undertake). Statements were repeated and trainers were required to respond using the same scale in relation to experience of their current trainee. Results: Five hundred and ten (53%) trainers completed the questionnaire with no missing data. Expectations were high with almost 50% of trainers expecting a new graduate to manage a full list of patients on their own. Experience of new graduates did not always match these expectations. Of concern was the ability to ‘keep accurate patient records’ and ‘self-reflection and knowing when to seek help’, where a small proportion of trainers experienced difficulties. Conclusions: Trainers’ expectation and experience in relation to non-clinical skills of a new graduate were investigated. Although they had high expectations, the majority reported only minor problems overall. There were a few areas where concern was raised.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
هدف: هدف از این مطالعه بررسی انتظارات مربیان دندانپزشکی پایه ی اول (DF1) از فارغ التحصیلان دندانپزشکی به ویژه در رابطه با مهارت های غیر بالینی (حرفه ای و ارتباطی) و پژوهش در مورد اینکه آیا این انتظارات برآورده خواهند شد، است.
روش: در انگلستان، فارغ التحصیلان دندانپزشکی که یک سال تحت آموزش پایه ای بوده اند اجازه دارند تا تمرین NHS انجام دهند. یک نظرسنجی آنلاین بین مربیان پایه ی اول با تمامی 11 سمت انگلیسی و ایرلند شمالی انجام شد. اطلاعات آماری و نمای کلی انتظارات مربیان از یک کارآموز جمع آوری شد. سوالات خاصی در ارتباط با مشکلات عمومی 6 کارآموز توسط 11 اظهارنامه پیگیری شد که در آن مربیان انتظارات خود را از توانایی کارآموز نشان دادند تا مهارت های خود را در مقیاس 5 نقطه‌ای انجام دهند (با اعتماد به نفس قادر به انجام باشند). اظهارنامه ها تکرار شده بودند و مربیان نیاز داشتند تا با استفاده از مقیاسی مشابه در ارتباط با تجربه ی کارآموز فعلی خود پاسخ دهند.
نتایج: پانصد و ده (53٪) مربی بدون هیچ داده ی گم شده ای پرسشنامه ها را تکمیل کردند. تقریبا 50٪ از انتظارات مربیان از یک فارغ التحصیل جدید بالا بود مبنی بر اینکه یک لیست کاملی از بیماران را به تنهایی مدیریت کنند. تجربه ی فارغ التحصیلان جدید همواره با این انتظارات مطابقت ندارد. در مورد توانایی " حفظ دقیق سوابق بیمار" و " تامل و دانستن زمانی که بیمار به کمک نیاز دارد" نگرانی وجود دارد و در این صورت یک نسبت کوچکی از مربیان مشکلات را تجربه می کنند.
نتیجه گیری: انتظارات مربیان و تجربه آنها در ارتباط با مهارت های غیر بالینی یک فارغ التحصیل جدید مورد بررسی قرار گرفت. با این وجود آن ها انتظارات بالایی داشتند، اکثر مشکلاتی که گزارش شده بودند تنها جزئی از مشکلات کلی بودند. چندین زمینه که در مورد آن ها نگرانی وجود داشت مطرح شدند.

بدون دیدگاه