چترینگ کنترل کننده مد لغزشی چند متغیره تطبیقی آزاد برای سیستم هایی با عدم قطعیت تطبیق یافته و عدم تطبیقی
عنوان انگلیسی
Chattering free adaptive multivariable sliding mode controller for systems with matched and mismatched uncertainty
صفحات مقاله فارسی
23
صفحات مقاله انگلیسی
9
سال انتشار
2013
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
5.201 در سال 2018
شاخص H_index مجله
60 در سال 2019
شاخص SJR مجله
1.163 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
0019-0578
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2018
کد محصول
9782
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر
ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت عدد درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است ✓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مهندسی برق، مهندسی الکترونیک، مهندسی کنترل
مجله
نتایج بدست آمده در حوزه ISA
دانشگاه
گروه الکترونیک و مهندسی برق، موسسه تکنولوژی گواخاتی، هند
کلمات کلیدی
کنترل مد لغزشی، عدم قطعیت غیر تطبیقی، تنظیم تطبیقی، هواپیمایی که بدون سرعت نسبی بلند می شود و می نشیند (VTOL )
کلمات کلیدی انگلیسی
Sliding mode control - Mismatched uncertainty - Adaptive tuning - Vertical take-off and landing (VTOL) aircraft
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.isatra.2012.12.007
۰.۰(بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
توصیف سیستم و شکل مسئله
طراحی سطح لغزشی تطبیقی
طراحی کنترل کننده ی مد لغزشی انتگرال تطبیقی
کارائی
کاربرد
نتایج شبیه سازی
پایداری هواپیمای VTOL
نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract
In this paper, a chattering free adaptive sliding mode controller (SMC) is proposed for stabilizing a class of multi-input multi-output (MIMO) systems affected by both matched and mismatched types of uncertainties. The proposed controller uses a proportional plus integral sliding surface whose gain is adaptively tuned to prevent overestimation. A vertical take-off and landing (VTOL) aircraft system is simulated to demonstrate the effectiveness of the proposed control scheme.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
در این مقاله، یک چترینگ کنترل کننده ی مد لغزشی (SMC) تطبیقی آزاد برای پایداری یک رده از سیستم های چند ورودی چند خروجی (MIMO) تاثیرپذیر از هر دو نمونه های تطبیقی و غیر تطبیقی از عدم قطعیت ها پیشنهاد می شود. کنترل کننده ی پیشنهادی از یک سطح لغزشی انتگرال مثبت تناسبی که این کنترل کننده بصورت تطبیقی برای جلوگیری از براورد بیش از حد استفاده می نماید. یک سیستم هوایی که بدون داشتن سرعت نسبی قادر به بلند شدن است (VTOL) برای نشان دادن تاثیرات طرح کنترل پیشنهادی شبیه سازی می شود.