تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله تجارت الکترونیک، یک روند جدید در اقتصاد – نشریه الزویر

عنوان فارسی: تجارت الکترونیک، یک روند جدید در اقتصاد
عنوان انگلیسی: E-business as a new trend in the economy
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 18
سال انتشار : 2015 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 208 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 945.67Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت و علوم اقتصادی
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت بازرگانی، تجارت الکترونیک و مدیریت فناوری اطلاعات
مجله: کنفرانس بین المللی ارتباطات، مدیریت و فناوری اطلاعات
دانشگاه: دانشگاه تکنولوژی، دانشکده مدیریت، موسسه تدارکات و مدیریت بین المللی، لهستان
کلمات کلیدی: مدیریت اطلاعات ُتجارت الکترونیک، تکنولوژی های اطلاعات و ارتباطات، مدیریت شرکت های مجازی
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه نشده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

تجارت الکترونیک و محیط آن

مدل تجاری

استراتژی های تجارت الکترونیک

مدل تجاری یک سرویس انتخاب شده از یک شرکت

نرم افزار فروشگاه آنلاین

نرم افزار فروشگاه های آنلاین راه اندازی شده

انتقال خودکار اطلاعات کامل در باره ی محصول فروشگاه آنلاین

به روز رسانی خودکار پیشنهاد

امکان ورود خودکار ده ها هزار محصول تمام شده در چند دقیقه ، برای انتخاب

ادغام با بازار اینترنتی

خلاصه

نمونه متن انگلیسی

Abstract

The modern economy is based not only on capital and human resources, but above all on information that enterprises possess. The right information at the right time may determine the development and strong competitive position of an enterprise on the market, whereas lack of such information may even lead to its failure. A properly developed e-business strategy and tools that are well suited for the specificity of this type of business and appropriately used have a positive impact on an enterprise's success. The aim of the paper is to indicate the existing, modern tools used in e-business in the aspect of increasing the coverage and sales of the different products and services, with special reference to recognition of a specific brand. The authors attempt to present business model solutions of a selected service offered by an e-business which is a Polish leader in e-shop software, as well as resources of good practices defining how to act to provide services in an optimal way using IT communication.

نمونه متن ترجمه

چکیده

اقتصاد مدرن نه تنها بر اساس منابع انسانی و سرمایه قرار دارد بلکه مهم تر از همه دارای اطلاعات تشکیلات اقتصادی است . اطلاعات صحیح در زمان صحیح تعیین کننده پیشرفت و موقعیت رقابتی یک تشکل اقتصادی در بازار است ، در حالیکه فقدان این اطلاعات حتی ممکن است منجر به شکست آن تشکل شود . ابزار و استراتژی تجارت الکترونیک توسعه یافته ی صحیح که به درستی برای ویژگی های این نوع از تجارت ایجاد شده و مورد استفاده قرار گرفته اند ، اثر مثبتی بر موفقیت یک تشکل اقتصادی دارند . هدف این مقاله نشان دادن ابزار مدرن و مورد استفاده در تجارت الکترونیک ، از نظر افزایش پوشش و فروش محصولات و خدمات مختلف ، با توجه ویژه به شناخت یک نام (برند) تجاری خاص می باشد . نویسندگان برای ارائه ی راه حل های مدل تجاری از یک سرویس انتخاب شده و ارائه شده توسط تجارت الکترونیک که یک راهنمای لهستانی در نرم افزار فروشگاه الکتورنیکی است تلاش می کنند ، هم چنین به منظور ارائه ی منابعی از روش های خوبی که چگونگی ارائه ی سرویس ها با روش مطلوب و با استفاده از ارتباطات IT را تعریف می کنند ، تلاش می کنند .