تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله آنالیز ارزش اخلاقی حسابداری حرفه ای و شیوه گزارش غیراخلاقی در حسابداری – مجله MPRA

عنوان فارسی: آیا ایجاد ارزش مهم است؟ تجزیه و تحلیل ارزش های اخلاقی حسابداری حرفه ای و شیوه های گزارش غیراخلاقی در حسابداری
عنوان انگلیسی: Do Building Up of Values Matter? An Analysis of Ethical Values of Accounting Professionals and Unethical Reporting Practices in Accounting
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 26 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 22
سال انتشار : 2013 منبع : MPRA
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 5607 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 758.63Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: حسابداری
گرایش های مرتبط با این مقاله: حسابداری مالی و حسابرسی
مجله: مجله آموزش الکترونیکی عمومی - THE GLOBAL eLEARNING JOURNAL
دانشگاه: دانشکده تجارت و کسب و کار، دانشکده اقتصاد دهلی، دانشگاه دهلی
وضعیت ترجمه عناوین جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل جداول: ترجمه شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

خلاصه

مقدمه

نقد و بررسی ادبیات

اهدف مطالعه

مفروضات مطالعه

روش پژوهش

محدودیت های مطالعه

شرح نمونه

الف) تعداد سالهای تجربه

ب) آموزش رسمی اصول اخلاق

یافته های مطالعه

ارزیابی ارزش اخلاقی

معضلات اخلاقی

حالت 1 : انحراف از قانون و موقعیت به عنوان کارمند

سناریو 2: انحراف از قانون و موقعیت به عنوان یک حسابرس قانونی

رابطه بین امتیاز ارزش اخلاقی و معضلات اخلاقی در حرفه

رابطه بین آموزش رسمی اخلاق و مسائل اخلاقی در حرفه

یافته های عمده و بحث

نتیجه گیری و توصیه ها

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Accounting scandals have shaken the confidence of the investor in the companies. Large number of people lost their money in these scandals. All these scandals were attributed to false, misleading, or untruthful accounting. This undermines the role of accounting professionals who did not report material manipulations in the financial results of the company. The study attempted to find an association between ethical values of accounting professionals and their choices in ethical dilemmas in their profession. Correlation scores in this study revealed that there is a statistically significant low degree of positive correlation between value assessment ratings and ethical dilemmas in scenarios. Similarly, the correlation coefficients computed between scenario ratings and formal ethics education indicates that the latter would be important in preventing the instances of unethical reporting. Ethical value score of professionals were found to be more explanatory than formal ethical education. The study strongly recommends building up of rigorous ethical and fiduciary responsibility in the financial sector through various means. The auditors must be trained to become responsible, independent, and judicious while conducting audits. Professional bodies should encourage compliance with ethical reporting practices in accounting by both carrot and stick approach.

نمونه متن ترجمه

خلاصه

رسوایی های حسابداری، اعتماد به نفس سرمایه گذار را در شرکت ها متزلزل کرده اند. تعداد زیادی از مردم پول خود را در این رسوایی از دست داده اند. همه این رسوایی به حسابداری مصنوعی، گمراه کننده ، یا کذب نسبت داده می شوند. این نقش حسابداری حرفه ای را تضعیف می کند که دستکاری مطالب را در نتایج مالی شرکت گزارش نکرده است. این مطالعه برای پیدا کردن ارتباط بین ارزش های اخلاقی حسابداری حرفه ای و انتخاباتشان در مسائل اخلاقی در حرفه خودشان تلاش می کند. امتیازات همبستگی در این مطالعه نشان می دهد که از نظر آماری یک درجه پایین معنی دار همبستگی مثبت بین رتبه بندی ارزیابی ارزش و معضلات اخلاقی در حالات وجود دارد. به طور مشابه، ضرایب همبستگی محاسبه شده بین رتبه بندی حالت و آموزش اخلاق رسمی نشان می دهد که دومی میتواند در جلوگیری از موارد گزارش های غیر اخلاقی حائز اهمیت باشد. امتیاز ارزش اخلاقی حرفه ای ها روشن تر از آموزش اخلاق رسمی است.

این مطالعه به شدت ایجاد مسئولیت اخلاقی و امانت داری دقیق در بخش مالی از طرق ابزارهای مختلف را توصیه می کند. حسابرسان باید برای مسئول، مستقل بودن و دارای قوه قضاوت سلیم بودن برای انجام ممیزی آموزش داده شوند. سازمانهای حرفه ای باید مطابق با شیوه های گزارش های اخلاقی در حسابداری ترغیب شوند.