ترجمه مقاله ارائه محصولات جدید با فناوری بالا به بازار – نشریه الزویر

عنوان فارسی: | ارائه محصولات جدید با فناوری بالا به بازار: شش مخاطره ای که در انتظار بازاریابان است |
عنوان انگلیسی: | Bringing new high-technology products to market: Six perils awaiting marketers |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 21 |
سال انتشار : 2016 | نشریه : الزویر - Elsevier |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده و pdf |
نوع مقاله : ISI | نوع نگارش : مقالات پژوهشی (تحقیقاتی) |
پایگاه : اسکوپوس | نوع ارائه مقاله : ژورنال |
ایمپکت فاکتور(IF) مجله : 4.488 در سال 2018 | شاخص H_index مجله : 67 در سال 2019 |
شاخص SJR مجله : 1.296 در سال 2018 | شناسه ISSN مجله : 0007-6813 |
شاخص Q یا Quartile (چارک) : Q1 در سال 2018 | کد محصول : 9826 |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 687.91Kb |
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت، مهندسی صنایع، مدیریت کسب و کار، مدیریت نوآوری و فناوری، تکنولوژی صنعتی، مدیریت بازرگانی و بازاریابی |
مجله: افق های کسب و کار - Business Horizons |
دانشگاه: دانشکده بابسون ، پارک بابسون ، ایالات متحده آمریکا |
کلمات کلیدی: معرفی فناوری، محصولات بازاریابی با فناوری بالا، استراتژی ورود به بازار، پوکمون گو |
کلمات کلیدی انگلیسی: Technology introduction - Marketing high-technology products - Go-to-market strategy - Poke'mon Go |
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: ترجمه شده است ✓ |
بیس: نیست ☓ |
مدل مفهومی: ندارد ☓ |
پرسشنامه: ندارد ☓ |
متغیر: ندارد ☓ |
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله |
رفرنس در ترجمه: در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است |
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1016/j.bushor.2016.08.006 |
چکیده
1. مسیر نامطمئن فناوری های جدید در بازار
2. عدم قطعیت قابل توجه بازار
2.1. عدم قطعیت در تقاضای بازار
2.2. عدم قطعیت در عرضه بازار
2.3. عدم قطعیت در قواعد و مقررات بازار
3. عدم قطعیت قابل توجه فناوری
4. محصولات با فناوری بالا و ماجراهای آلیس در بازی کروکت
5. اثرات شبکه
6. نبرد بازاریابان، تکمیل کننده ها، رقبا، و اکوسیستم
7. احتمالات متعدد بازار - محصول و گزینه های سست
8. نتیجه گیری
Abstract
In fewer than ten days during the summer of 2016, millions of smartphone users around the world went crazy over Pokémon Go, an augmented reality videogame app. If only all new high-technology products—and their investors—could enjoy such runaway success! Alas, the road to new technologies can be bumpy, and marketers of new high-tech products face numerous obstacles. Six perils await these marketers: significant market uncertainty, significant technological uncertainty, issues of compatibility within a product's complex multi-component system, struggles to orchestrate self-reinforcing network effects, challenges of navigating ecosystem complexities and competition, and inherent risks of making hard choices among multiple product-market options with significant path dependency. This article discusses these dangers and concludes with advice regarding steps marketers can and should take to make the journey to market less perilous.
چکیده
ظرف کمتر از ده روز در تابستان سال 2016، میلیون ها نفر از کاربران گوشی های هوشمند در سراسر جهان محذوب پوکمون گو گشتند که یک برنامه بازی ویدئویی از نوع واقعیت افزوده می باشد. کاش کلیه محصولات جدید با فناوری بالا - و سرمایه گذاران آنان - می توانستند از چنین موفقیت عظیمی بهره ببرند! افسوس که مسیر فناوری های جدید ناهموار بوده، و بازاریابان محصولات جدید با فناوری بالا با موانع متعددی روبرو هستند. شش مخاطره ای که در انتظار این بازاریابان است عبارتند از: عدم قطعیت قابل توجه بازار، عدم قطعیت قابل توجه فناوری، مسائل مربوط به انطباق پذیری در سیستم چند مولفه ای و پیچیده محصول، تلاش برای هماهنگی اثرات شبکه خودتقویتی، چالش های هدایت رقابت و پیچیدگی های کوسیستم، و ریسک ذاتی دشوار کننده انتخاب از میان گزینه های متعدد بازار - محصول با وابستگی قابل توجه به مسیر. این مقاله درباره بررسی این خطرات بحث نموده و با توصیه در خصوص مراحلی که بازاریابان برای کاهش خطرات سیر در بازار اتخاذ می نمایند، به پایان می رسد.