دانلود پاورپوینت ایجاد وفاداری به برند از طریق مدیریت تعهد جامعه برند

دانلود پاورپوینت ایجاد وفاداری به برند از طریق مدیریت تعهد جامعه برند
قیمت خرید این محصول
۳۴,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه
فرمت مقاله
پاورپوینت
قابلیت ویرایش
دارد
قابلیت پرینت
دارد
کد محصول
P3292
تعداد اسلایدها
39
تعداد شکل، نمودار و جداول
4
عنوان کامل
ایجاد وفاداری به برند از طریق مدیریت تعهد جامعه برند
رشته های مربوط
مدیریت
گرایشهای مربوط
مدیریت اجرایی، مدیریت بازرگانی، بازاریابی و بازاریابی بین المللی
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست
مقدمه
پیشینه تحقیق
فرضیات تحقیق
روش ها
بحث
بخشی از پاورپوینت
جامعه برند و تعهد جامعه برند
مفهوم جامعه به طرق مختلفی تعریف شده است. Rheingold آن را به صورت گروهی از افراد تعریف می کند که دارای تعامل های بلندمدت با عاطفه فردی غنی تحت وساطت کامپیوترهای آنلاین می باشند.از طرف دیگر، Jones جامعه را به صورت گروهی از افراد مفهوم سازی می کند که در فضای تحت وساطت کامپیوتر با حمایت و پشتیبانی ارتباطات کامپیوتری یا ارتباط با وساطت کامپیوتر (CMC) باهم در تعامل می باشند.
نکات
- تنها در فروشگاه اینترنتی ایران عرضه میتوانید قبل از خرید برای اطمینان از محتوای محصول، قسمتی از مقاله پاورپوینت را به طور رایگان دانلود کنید و در صورت رضایت خریداری نمایید.

- تمامی حقوق مادی و معنوی این محصول متعلق به گروه آموزشی ایران عرضه بوده و هرگونه انتشار این مقاله پاورپوینت به صورت انبوه بدون اخطار قبلی پیگرد قانونی در پی خواهد داشت.


بدون دیدگاه