دانلود رایگان جزوه خلاصه توسعه و مبانی تمدن غرب

خلاصه و نکات مهم توسعه و مبانی تمدن غرب

دانلود رایگان جزوه خلاصه و نکات مهم توسعه و مبانی تمدن غرب، شامل دو فصل:

  1. خلاصه توسعه و مبانی تمدن غرب نوشته سید مرتضی آوینی تالیف ایران عرضه
  2. نکات مهم توسعه و مبانی تمدن غرب نوشته سید مرتضی آوینی تالیف ایران عرضه

جزوه خلاصه و نکات توسعه و مبانی تمدن غرب

دقت نمایید که این فایل تنها خلاصه ای مختصر از کتاب توسعه و مبانی تمدن غرب بوده و مطالعه آن برای آزمون کافی نمی باشد و برای مطالعه کامل، میبایستی کتاب را از فروشگاه ها خریداری نمایید.

معرفی کتاب توسعه و مبانی تمدن غرب

توسعه و مبانی تمدن غرب که در انتشارات واحه به چاپ رسیده است، یکی از نوشته‌های شهید آوینی دربارهٔ پیشرفت اقتصادی یا تکامل فرهنگی است.

نوشــته‌های شهید سید مرتضی آوینی پس از شهادت ایشان، ابتدا به صورت پراکنده و محدود توسط کانون فرهنگی هنری ایثارگران به چاپ رسید، سپس نشر ساقی مجموعه آثار را در ۱۲ عنوان چاپ و منتشر کرد و از این پس، این مجموعه در انتشارات واحه و زیر نظر خانواده آن شهید به چاپ می‌رسد.

به استثنای سه کتاب فتح خون، فردایی دیگر و اولین جلد آینه جادو که شهید آوینی، خود در زمان حیات، مقالاتش را انتخاب و تدوین کرد، باقی آثار ایشان، در واقع جمع‌آوری مقالاتی پراکنده در نشریات گوناگون است که بنا به تشخیص و سلیقه ناشرین مختلف دسته‌بندی و منتشر شده است. اگر خود ایشان هنوز در میان ما بود، شاید این کتاب‌ها هرگز منتشر نمی‌شد یا به شکل دیگری تنظیم می‌شد. به هر جهت، غیر از سه کتاب مورد اشاره، آنچه منتشر شده و می‌شود کتاب‌های شهید آوینی محسوب نمی‌شوند، بلکه مجموعه آثار نوشته شده توسط ایشان به حساب می‌آیند که در دوره‌های مختلف زمانی و به منظور چاپ در مطبوعات در همان ایام و روزگار تدارک دیده شده بودند و نه به منظور تبدیل به یک کتاب که اثر ماندگارتری است.

صفحات مرتبط با آزمون استخدامی آموزش و پرورش

3 دیدگاه

  1. سلام.. هیلی ممنونم کمک خیلی بزرگی به ما داوطلبان استخدامی کردین.. الهی خیر از جوونیتون ببینین.. اجرتون با خدا.. خدا عوضتون بده.

      1. سلام وقت بخیر
        خلاصه ها بر اساس منابع اعلام شده دفترچه طراحی شده است و سوالات آزمون را نمیتوان پیش بینی کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا