ترجمه مقاله نقش ضروری ارتباطات 6G با چشم انداز صنعت 4.0
- مبلغ: ۸۶,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله پایداری توسعه شهری، تعدیل ساختار صنعتی و کارایی کاربری زمین
- مبلغ: ۹۱,۰۰۰ تومان
Drawing upon Lacanian psychoanalytic theory, neuroscience brain research, and the practices of contemporary artists Ann Hamilton, Jasper Johns, Elizabeth Murray, and Oliver Herring, this article argues for the relevance of conscious and unconscious knowledge in artistic practice. Parallels drawn between Lacanian psychoanalytic clinical practice and artistic practice demonstrate a meaningful interdisciplinary alliance forged through a shared interest in conferring agency on the unconscious. The description of a recent graduate art education course, designed around artistic practices with conscious and unconscious knowledge, strongly exemplifies the pedagogical implications of the foregoing investigation.
با توجه به نظریهی روانکاوی لکانی، تحقیقات علوم اعصاب مغز، و روندهای هنرمندان معاصر، آن همیلتون، جاسپر جانز، الیزابت موری، و اولیور هرینگ، این مقاله به بحث رابطهی شناخت خودآگاه و ناخودآگاه در عمل هنری میپردازد. طراحی موازی بین عملکرد بالینی روانکاوی لکانی و عملکرد هنری، یک اتحاد میان-رشتهای معنیدار ایجاد شده از طریق یک علاقهی مشترک در اعطای نمایندگی بر اساس ناآگاهی را نشان میدهد. توصیف یک دورهی آموزشی هنری کارشناسی اخیر، که حول روندهای هنری با دانش خودآگاه و ناخودآگاه طراحی شده است، مفاهیم آموزشی فوق را به طور قوی با مثال توضیح میدهد.