منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله فردیت و معنا در ساخت هنری - نشریه JSTOR

ترجمه مقاله فردیت و معنا در ساخت هنری - نشریه JSTOR
قیمت خرید این محصول
۳۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
ساخت هنری: فردیت، و معنا
عنوان انگلیسی
Artmaking, Subjectivity, and Signification
صفحات مقاله فارسی
18
صفحات مقاله انگلیسی
11
سال انتشار
2009
نشریه
JSTOR
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
5389
رشته های مرتبط با این مقاله
روانشناسی و هنر
گرایش های مرتبط با این مقاله
روانشناسی شناخت
مجله
مطالعات انجام شده در آموزش هنر
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
هنرمند نصب و راه‌اندازی، آن همیلتون
لکان و ضمیر ناخودآگاه
شکست (ناکامی) دانش
بینش و علوه اعصاب شناختی
تقاشات، جاسپر جانز و الیزابت موری
اولیور هرینگ: برخوردهای شانسی
تصویرسازان یا معناسازان
جمع‌بندی
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Drawing upon Lacanian psychoanalytic theory, neuroscience brain research, and the practices of contemporary artists Ann Hamilton, Jasper Johns, Elizabeth Murray, and Oliver Herring, this article argues for the relevance of conscious and unconscious knowledge in artistic practice. Parallels drawn between Lacanian psychoanalytic clinical practice and artistic practice demonstrate a meaningful interdisciplinary alliance forged through a shared interest in conferring agency on the unconscious. The description of a recent graduate art education course, designed around artistic practices with conscious and unconscious knowledge, strongly exemplifies the pedagogical implications of the foregoing investigation.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

با توجه به نظریه‌ی روانکاوی لکانی، تحقیقات علوم اعصاب مغز، و روندهای هنرمندان معاصر، آن همیلتون، جاسپر جانز، الیزابت موری، و اولیور هرینگ، این مقاله به بحث رابطه‌ی شناخت خودآگاه و ناخودآگاه در عمل هنری می‌پردازد. طراحی موازی بین عملکرد بالینی روانکاوی لکانی و عملکرد هنری، یک اتحاد میان-رشته‌ای معنی‌دار ایجاد شده از طریق یک علاقه‌ی مشترک در اعطای نمایندگی بر اساس ناآگاهی را نشان می‌دهد. توصیف یک دوره‌ی آموزشی هنری کارشناسی اخیر، که حول روندهای هنری با دانش خودآگاه و ناخودآگاه طراحی شده است، مفاهیم آموزشی فوق را به طور قوی با مثال توضیح می‌دهد.


بدون دیدگاه