منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله نقش معماری در روند ایجاد کردن قدرت اقتصادی مکان

ترجمه مقاله نقش معماری در روند ایجاد کردن قدرت اقتصادی مکان
قیمت خرید این محصول
۲۷,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
نقش معماری در روند ایجاد کردن قدرت اقتصادی مکان
عنوان انگلیسی
The role of architecture in process of building the economic potential of space
صفحات مقاله فارسی
11
صفحات مقاله انگلیسی
6
سال انتشار
2012
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
کد محصول
6863
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
معماری و علوم اقتصادی
گرایش های مرتبط با این مقاله
معماری منظر
دانشگاه
دانشگاه فناوری گدانسک، لهستان
کلمات کلیدی
برندینگ مکانی، معماری شرکتی، قدرت اقتصادی، مصرف گرایی، معماری به عنوان یک ابزار اقتصادی
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
معماری و برندینگ مکانی
معماری و تعریف گردشگری
مصرف گرایی - معماری به عنوان وسیله اقتصاد رفتاری
معماری شرکتی
نتایج
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

For centuries architecture and the architectural objects constitute the characteristic landscape’s elements of the particular land or region. They were a vivid illustration of the given culture’s achievements, they constitute the aesthetics and engineering accomplishments of their time. Nevertheless in the last few decades a distinct transformation took place. Architecture is not only the reflection of the current state but it became an instrument in process of creating yet unexciting – but carefully planned in marketing strategies – economic potential of a space. While monitoring the tendencies occurring lately in global architecture and the urban design five essential parts of architecture as an economic device can be pointed out: 1/. architecture and space branding where the intentional designing of a particular, imagined picture of any defined space starts to be a way to impart it a new meaning; 2/. architecture and tourism destination where architecture can be utilized as a basic instrument to stimulate the tourism development in particular regions; 3/. consumerism where architecture becomes a device of the behavioural economics; 4/. corporate architecture where architecture is used to distinguish companies’ image on the concurrence background thus to enhance their economic position on the market; 5/. architecture as an integrating and holding together factor in local communities.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

طی قرن ها ، معماری و موضوعات معماری شامل عناصرِ طبیعیِ زمین یا منطقه یِ ویژه می شد. آنها توضیحات واضحی از دستاورد های ارائه شده ی فرهنگ بودند و پیشرفت های مهندسی و زیبایی شناختی زمان خودشان را شامل میشدند. گرچه در طی قرون اخیر، یک تغییر محسوس اتفاق افتاد. معماری نه تنها بازتاب وضعیت فعلی است بلکه به ابزاری در روند خلق کردن قدرت اقتصادی هنوز کسل کننده -اما به دقت برنامه ریزی شده در استراتژی های بازاریابی - در مورد مکان تبدیل شده است. در حالیکه نظارت کردن گرایشات ، اخیرا در معماری جهان و طراحی شهری اتفاق می افتد، 5 قسمت مهم و اساسی از معماری میتواند به عنوان وسیله ی اقتصادی ذکر شود:
معماری و برندینگ مکانی در جایی که ، طراحیِ عمدیِ تصویرِ مخصوص و مجسم شده ای از هرگونه مکان مشخص شده ای ، سعی بر بیان کردن معنای جدید دارد؛ مقصد معماری و گردشگری در جائیکه معماری میتواند به عنوان ابزار پایه ای برای بر انگیختن پیشرفت صنعت گردشگری در مناطق ویژه استفاده شود؛مصرف گرایی در جائیکه معماری به وسیله ای برای اقتصاد رفتاری تبدیل میشود؛
معماری شرکتی در جائیکه معماری برای تمایز دادن تصویر شرکت ها در پیشینه ی موافقت استفاده شده است تا موقعیت اقتصادی آنها را در بازار بهبود بخشد.معماری به عنوان فاکتور تکامل و باهم یکی کردن در انجمن محلی


بدون دیدگاه