تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله کاربرد نظریه مجموعه‌ فازی در ارزیابی عملکرد دانشجویان

عنوان فارسی: کاربرد نظریه های مجموعه‌ فازی در ارزیابی عملکرد دانشجویان
عنوان انگلیسی: Application of Fuzzy Sets Theory in Students’Performance Appraisal
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 7 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 11
سال انتشار : 2016 نشریه : Ijiset
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 6597 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.98Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: علوم اجتماعی
گرایش های مرتبط با این مقاله: پژوهشگری اجتماعی
مجله: مجله بین المللی علوم، مهندسی و فناوری نوآورانه
دانشگاه: دانشکده علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات
کلمات کلیدی: منطق فازی، نظریه‌ مجموعه‌های فازی، سیستم استنباط فازی، توابع عضویت، عملکرد دانشجویان
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1. پیشگفتار

2. منطق فازی

3. نظریه‌ منطق فازی

3.1. مجموعه‌های قطعی

3.2. مجموعه‌های فازی

4. توصیف سیستم منطق فازی

5. ارزیابی عملکرد دانشجویان با استفاده از سیستم منطق فازی

6. نتایج و بحث

7. نتیجه‌گیری

نمونه متن انگلیسی

1. Introduction

Promotion and certification of students through different education levels is entirely bounded to students’ performance evaluation. Different arithmetical and statistical methods of evaluating students’ performance have been in use for a long time. However, new approaches are emerging such as Fuzzy sets theory based approach of student performance evaluation to enhance existing evaluation methods. The classical way of evaluating student’s performance is to calculate the aggregate mark of continuous and final assessment results. However, the performance evaluated in such classical way omits some important details to achieve an accurate evaluation of performance. In their study, Servaas & Debra (2010) distinguish two types of assessment inaccuracies, in terms of their statistical qualities, with different signaling dimensions:

نمونه متن ترجمه

1. پیشگفتار

ارتقاء و تصدیق دانشجویان از طریق سطوح مختلف آموزشی کاملا محدود به ارزیابی عملکرد دانشجویان است. روش‌های ریاضی و آماری مختلف ارزیابی عملکرد دانشجویان، برای طولانی مدت مورد استفاده قرار گرفته‌اند. اگرچه رویکردهای جدید مانند رویکرد مبتنی بر نظریه‌ی مجموعه‌های فازی ارزیابی عملکرد دانشجو برای پیشرفت روش‌های ارزیابی موجود در حال ظهور هستند.

روش کلاسیک ارزیابی عملکرد دانشجو، محاسبه‌ی نمره مجموع نتایج ارزیابی پیوسته و نهایی است. اگرچه عملکرد ارزیابی شده در چنین روش کلاسیکی، برخی جزئیات مهم را برای دستیابی به ارزیابی درستی از عملکرد حذف می‌کند.

سرواس و دبرا (2010)، دو نوع عدم دقت ارزیابی را در زمینه‌ی کیفیت‌های آماری، با ابعاد سیگنالینگ (علامتدهی) مختلف متمایز می‌سازند: