منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله تاثیر خشم بر روند فرآیند خلاقانه - نشریه وایلی

ترجمه مقاله تاثیر خشم بر روند فرآیند خلاقانه - نشریه وایلی
قیمت خرید این محصول
۳۳,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تاثیر خشم بر روند فرآیند خلاقانه: نقش مفاهیم اجتماعی
عنوان انگلیسی
The impact of anger on creative process engagement: The role of social contexts
صفحات مقاله فارسی
22
صفحات مقاله انگلیسی
12
سال انتشار
2017
نشریه
وایلی - Wiley
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
5.965 در سال 2018
شاخص H_index مجله
152 در سال 2019
شاخص SJR مجله
3.880 در سال 2019
شناسه ISSN مجله
1099-1379
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2018
کد محصول
9622
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
درج نشده است ☓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
رشته های مرتبط با این مقاله
روانشناسی
گرایش های مرتبط با این مقاله
روانشناسی صنعتی و سازمانی و روانشناسی عمومی
مجله
مجله رفتار سازمانی - Journal of Organizational Behavior
دانشگاه
واحد تحقیقات کسب و کار، دانشگاه لیسبون، پرتغال
کلمات کلیدی
خشم، پشتیبانی همکار برای خلاقیت، فرآیند خلاقانه ، ناسازگاری رابطه درک شده
کلمات کلیدی انگلیسی
anger - coworker support for creativity - creative process engagement - perceived relationship conflict
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1002/job.2249
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
معرفی
پیشینه نظری و توسعه فرضیه
کارکرد ناسازگاری رابطه درک شده
کارکرد حمایت همکاران از خلاقیت
روش
شرکت کنندگان و رویه
معیارها
اعتبار مقیاس
راهبرد تحلیلی
نتایج
بحث
دلالت‌های نظری
دلالت‌های عملی
محدودیت‌ها و تحقیقات آتی
نتیجه‌گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Summary

Drawing on the cognitive persistence perspective of creativity and conservation of resources theory, we investigated how 2 social contexts (perceived relationship conflict and coworker support for creativity) influence the relationship between anger and creative process engagement (CPE) in organizations. We tested our hypotheses using 422 daily surveys from 98 participants, collected over 5 consecutive workdays. The results show that anger perceived relationship conflict and coworker support for creativity interact to influence CPE. Specifically, when relationship conflict is high, the anger–CPE relationship is positive for employees who receive high coworker support for creativity, but negative for those who receive low coworker support for creativity. In contrast, when relationship conflict is low, the anger–CPE relationship is positive but does not differ at high versus low coworker support for creativity.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
با توجه به رویکرد ماندگاری ادراک از خلاقیت و حفظ منابع نظری، بررسی کرده‌ایم که چگونه 2 مفهوم اجتماعی (اختلاف مشهود در روابط و پشتیبانی همکاران برای خلاقیت) بر رابطه بین خشم و درگیر بودن در فرآیند خلاقانه در ادارات و سازمان‌ها تاثیر میگذارند. ما فرضیه خود را بر روی 422 نظرسنجی روزانه از 98 شرکت کننده و در 5 روز کاری متوالی تست کرده‌ایم. نتایج نشان میدهند چطور اختلاف مشهود روابط و پشتیبانی همکاران با خلاقیت تعامل داشته و بر CPE تاثیر میگذارند. مخصوصا زمانیکه اختلاف در روابط بالا باشد، رابطه خشم- CPEبرای کارکنانی که پشتیبانی بالایی از همکارانشان برای خلاقیت دریافت میکنند مثبت است، اما برای آن دسته از همکارانی که پشتیبانی کمی در این زمینه دریافت میکنند، منفی است. در مقابل، وقتیکه اختلاف روابط پایین باشد؛ رابطه خشم- CPEمثبت خواهد بود و اما مستقل از سطح پشتیبانی همکاران برای خلاقیت است.

بدون دیدگاه