ترجمه مقاله اتحاد تولید کنندگان و شرکت های خدماتی – نشریه الزویر

عنوان فارسی: | اتحاد تولید کنندگان و شرکت های خدماتی: روابط و تنظیمات جهت گیری کارآفرینی و نوآوری ترکیبی |
عنوان انگلیسی: | Alliances of service firms and manufacturers: Relations and configurations of entrepreneurial orientation and hybrid innovation |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 23 (شامل 1 صفحه رفرنس انگلیسی) |
سال انتشار : 2018 | نشریه : الزویر - Elsevier |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده و pdf |
نوع مقاله : ISI | نوع نگارش : مقالات پژوهشی (تحقیقاتی) |
پایگاه : اسکوپوس | نوع ارائه مقاله : ژورنال |
ایمپکت فاکتور(IF) مجله : 5.352 در سال 2018 | شاخص H_index مجله : 158 در سال 2019 |
شاخص SJR مجله : 1.684 در سال 2018 | شناسه ISSN مجله : 0148-2963 |
شاخص Q یا Quartile (چارک) : Q1 در سال 2018 | کد محصول : 10068 |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 1.91Mb |
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت، مهندسی صنایع، مدیریت نوآوری و فناوری، کارآفرینی، استراتژی های توسعه صنعتی، مدیریت استراتژیک |
مجله: مجله پژوهش کسب و کار - Journal of Business Research |
دانشگاه: دانشگاه بایرث، رئیس صندوق مدیریت و سازماندهی استراتژیک، آلمان |
کلمات کلیدی: اتحاد-ترکیبی، شرکت خدماتی، جهتگیری کارآفرینی، fsQCA |
کلمات کلیدی انگلیسی: Hybrid-alliances - Service-firm - Entrepreneurial orientation - fsQCA |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓ |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓ |
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: ترجمه شده است ✓ |
بیس: است ✓ |
مدل مفهومی: ندارد ☓ |
پرسشنامه: ندارد ☓ |
متغیر: دارد ✓ |
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله |
رفرنس در ترجمه: در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است |
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2018.01.039 |
چکیده
1. پیشگفتار
2. پیش زمینه نظری
3. بررسی تجربی
3.1. مطالعه موردی چندگانه
3.2. روششناختی
3.3. مدل رگرسیون
3.4. تجزیه و تحلیل مقایسهای کیفی مجموعه فازی (fsQCA)
4. نتایج
5. بحث
منابع
Abstract
Alliances between service firms and manufacturers in pursuit of joint hybrid innovations face both advantages and challenges. This study analyzes the ambivalence in service firm-manufacturer alliances via complementarities versus divergences. The mixed method approach consists of a multiple case study of 12 firms, regression analysis, and a fuzzy-set qualitative comparative analysis (fsQCA) of a sample of 190 firms. The three methods deliver consistent and robust results that complement each other. Findings are that a service firm's entrepreneurial orientation enhances joint hybrid innovation and alliances with manufacturers. Divergences between firms have ambivalent influences on joint hybrid innovation, depending on the service firm's entrepreneurial orientation and the equity arrangement of the alliance.
چکیده
اتحاد بین تولید کنندگان و شرکتهای خدماتی در پیگیری نوآوریهای ترکیبی مشترک، مزایا و چالشهایی را به همراه دارد. این مطالعه، دوسوگرایی در اتحادهای تولید کننده-شرکت خدماتی را از طریق مکملها در مقابل واگراییها تجزیه و تحلیل میکند. رویکرد روش ترکیبی شامل مطالعه مورد چندگانهای از 12 شرکت، تجزیه و تحلیل رگرسیون، و تجزیه و تحلیل مقایسهای کیفی مجموعه فازی (fsQCA) نمونهای از 190 شرکت است. این سه روش، نتایج سازگار و قوی را ارائه میدهند که مکمل یکدیگر هستند. یافته ما این است که جهتگیری کارآفرینی شرکتهای خدماتی، نوآوری ترکیبی مشترک و اتحاد با تولید کنندگان را بهبود میبخشد. واگراییهای (اختلافات) بین شرکتها، بسته به جهتگیری کارآفرینی شرکت خدماتی و تسهیم سهم اتحاد، اثرات دوجانبهای روی نوآوری ترکیبی مشترک، دارند.