منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله بررسی ویژگی عصبی و روانشناسی طرح بسته ‌بندی زیبا - نشریه الزویر

ترجمه مقاله بررسی ویژگی عصبی و روانشناسی طرح بسته ‌بندی زیبا - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
طرح بسته ‌بندی زیبا: یک بررسی رفتاری، عصبی و روانشناسی
عنوان انگلیسی
Aesthetic package design: A behavioral, neural, and psychological investigation
صفحات مقاله فارسی
27
صفحات مقاله انگلیسی
11
سال انتشار
2010
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
5476
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
روانشناسی و پزشکی
گرایش های مرتبط با این مقاله
مغز و اعصاب، روانشناسی عمومی و روانپزشکی
مجله
مجله روانشناسی مصرف کننده - Journal of Consumer Psychology
دانشگاه
گروه روانشناسی، دانشگاه کالیفرنیای جنوبی، لس آنجلس، آمریکا
کلمات کلیدی
زیبایی‌شناسی، طراحی بسته‌بندی، علوم اعصاب مصرف کننده، بازاریابی عصبی، پاداش، نوکلئوس اکومبنس، قشر جلویی مغز شکمی
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
۱ پیشگفتار
پیش زمینه و فرضیه‌های مفهومی
تاثیر و شناخت زیبایی‌شناسی
ارزش پاداش زیبایی‌شناسی
شمول (یا درگیری) محصول و زیبایی‌شناسی
آزمایش
بررسی و روش
نتایج
بحث
بحث کلی
پژوهش بیشتر
مفاهیم مدیریتی
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

In four experiments, this research sheds light on aesthetic experiences by rigorously investigating behavioral, neural, and psychological properties of package design. We find that aesthetic packages significantly increase the reaction time of consumers' choice responses; that they are chosen over products with well-known brands in standardized packages, despite higher prices; and that they result in increased activation in the nucleus accumbens and the ventromedial prefrontal cortex, according to functional magnetic resonance imaging (fMRI). The results suggest that reward value plays an important role in aesthetic product experiences. Further, a closer look at psychometric and neuroimaging data finds that a paper-and-pencil measure of affective product involvement correlates with aesthetic product experiences in the brain. Implications for future aesthetics research, package designers, and product managers are discussed.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

این پژوهش، در چهار آزمایش، تجارب زیبایی شناسی را توسط بررسی دقیق ویژگی‌های رفتاری، عصبی و روان‌شناسی طراحی بسته‌بندی روشن می‌سازد. ما کشف می‌کنیم که بسته‌بندی‌های زیبا به طور قابل توجهی زمان واکنش پاسخ‌های انتخاب مشتریان را افزایش می‌دهد؛ به طوری که آن‌ها نسبت به محصولات با برندهای معروف در بسته‌بندی‌های استاندارد، علی‌رغم قیمت‌های بالاتر انتخاب می‌شوند؛ و آن‌ها منجر به افزایش فعالیت در نوکلئوس اکومبنس  و قش جلوی مغز شکمی ، طبق تصویربرداری رزونانس مغناطیسی عملکردی  (fMRI) می‌شوند. نتایج نشان می‌دهند که مقدار (ارزش) پاداش، نقش مهمی را در تجربه‌های تولید زیبایی‌شناسی ایفا می‌کند. علاوه‌براین، نگاه دقیق‌تر به داده‌های تصویربرداری عصبی و روانی نشان می‌دهد که یک سنجش کاغذ-و-مدادی مشارکت عاطفی محصول دارای همبستگی با تجارب تولید زیبایی‌شناسی در مغز است. مفاهیم برای پژوهش زیبایی‌شناسی آینده طراحان بسته‌بندی، و مدیران تولید، مورد بحث قرار می‌گیرند.


بدون دیدگاه