تكنولوژی آموزشی و همچنین گرایش مدیریت و برنامه ریزی آموزشی
دانشگاه
دانشگاه کوان ادیت، پرت، استرالیا
کلمات کلیدی
کار گروهی، آموزش عالی، محیط زیست معتبر
۰.۰(بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
ویژگی های کار گروهی موثر
مطالعه موردی
تیم موفق
تیم ناموفق
خلاصه و نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract
Why are some teams successful and others unsuccessful? What criteria or attributes are needed for success? Contemporary teaching and learning practice over the past few years in higher education institutions has seen a proliferation of open-ended constructivist learning designs that incorporate collaboration. This has promoted the need for identifying essential attributes needed for successful teamwork. This study reviews the literature with a view of identifying a framework that educators can use to help promote effective teamwork in their classes. A case study is used to investigate two teams of final year multimedia students completing a project-based unit, in which teamwork was an essential ingredient and immersed in an authentic context. Attributes gleaned from the literature for successful teamwork was used to compare the two diverse teams.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
چرا برخی از تیم ها موفق و دیگران ناموفق اند؟ چه معیارها یا ویژگی هایی برای موفقیت نیاز است؟ در طول چند سال گذشته، آموزش معاصر و تمرین یادگیری و گسترش طرح های آموزشی سازنده بی انتها که دارای همکاری اند، در موسسات آموزش عالی دیده شده است. این امر، نیاز به شناسایی ویژگی های ضروری مورد نیاز برای کار تیمی موفق را می رساند. این مطالعه با یک دیدگاه، به شناسایی یک چارچوب که مربیان می توانند برای کمک به ترویج کار گروهی موثر در کلاس خود استفاده کنند، به بررسی متون می پردازد. مطالعه به صورت موردی به بررسی دو تیم از دانش آموزان سال آخر، چند رسانه ای، تکمیل یک واحد مبتنی بر پروژه، که در آن کار گروهی یک عنصر ضروری بود و در یک زمینه معتبر غرق است، استفاده می شود. ویژگی های جمع آوری شده از متون درمورد کار تیمی موفق برای مقایسه دو تیم گوناگون مورد استفاده قرار گرفت.