دانلود رایگان مقاله استفاده از زبان در خدمات پیشرفت اخیر و جهت تحقیق آینده

عنوان فارسی
استفاده از زبان در خدمات: پیشرفت های اخیر و جهت تحقیقات آینده
عنوان انگلیسی
Language use in services: Recent advances and directions for future research
صفحات مقاله فارسی
0
صفحات مقاله انگلیسی
5
سال انتشار
2016
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
کد محصول
E4194
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
مجله
مجله تحقیقات بازاریابی - Journal of Business Research
دانشگاه
گروه بازاریابی، دانشکده کسب و کار Kedge، فرانسه
کلمات کلیدی
مشتری، اثر متقابل، زبان، مدیریت، سرویس
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
چکیده

ABSTRACT


While many service management and marketing concepts stress the importance of the interaction between a customer and a service provider, prior research devotes relatively little attention to the role of language use in services. This article describes the importance of broadening understanding of this issue and reviews prior research in this area. Next, this article introduces the articles in this special section. Although these articles individually and collectively contribute to a better understanding of the role of language use in services, we contend that much still needs to be learned. In order to assist researchers in their exploration of this topic, this article ends with a future research agenda that might inspire researchers to expand on the boundaries of knowledge on language use in services.


بدون دیدگاه