منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

دانلود ترجمه مقاله رشد و توسعه بازاریابی سبز - مجله Asae

دانلود ترجمه مقاله رشد و توسعه بازاریابی سبز - مجله Asae
قیمت خرید این محصول
۱۳,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
برنامه بازاریابی سبز خود را توسعه دهید
عنوان انگلیسی
Grow Your Green Marketing Plan
صفحات مقاله فارسی
9
صفحات مقاله انگلیسی
9
سال انتشار
2012
نشریه
Asae
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
3188
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت بازرگانی، مدیریت اجرایی و بازاریابی
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Summary

How going green creates new opportunities for selling to both members and nonmembers. Rating: Rate This Item 0 Comments As associations develop environmentally friendly products, their marketing methods must also evolve to appeal to the demand for "green." But green marketing is more than just focusing on Mother Earth, says Jacquelyn Ottman, author of The New Rules of Green Marketing and owner of J. Ottman Consulting. Ottman defines green marketing as "the development and communication of products and services that are environmentally preferable to conventional alternatives." It's more complex than traditional marketing, but organizations must develop this competency if they want new opportunities to sell to members and others, she says.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
خلاصه

چگونه امر سبز شدن، فرصت های جدیدی را برای فروش به افراد عضو و افرد غیر عضو را بوجود می آورد؟
وقتی که انجمن ها محصولات کم خطرتری نسبت به محیط تولید می کنند، روشهای بازاریای آنها هم باید نیاز به سبز بودن را برآورده کند. اما بازاریابی سبز بیشتر از فقط تمرکز بر روی کره خاکی است همانطور که جاکلین آتمن نویسنده کتاب قوانین جدید بازاریابی سبز می گوید.
آتمن بازاریابی سبز را بعنوان توسعه و ارتباط محصولات و خدمات نسبت به بازاریابی سنتی تعریف می کند اما سازمان ها باید این شایستگی را داشته باشند اگر آنها بخواهند فرصت های جدیدی داشته باشند تا محصولات خود را به افراد عضو و غیر عضو بفروشند.


بدون دیدگاه