دانلود ترجمه مقاله رشد و توسعه بازاریابی سبز – مجله Asae

عنوان فارسی: | برنامه بازاریابی سبز خود را توسعه دهید |
عنوان انگلیسی: | Grow Your Green Marketing Plan |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 9 |
سال انتشار : 2012 | نشریه : Asae |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : 3188 | رفرنس : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 275.06Kb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت |
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت بازرگانی، مدیریت اجرایی و بازاریابی |
Summary
How going green creates new opportunities for selling to both members and nonmembers. Rating: Rate This Item 0 Comments As associations develop environmentally friendly products, their marketing methods must also evolve to appeal to the demand for "green." But green marketing is more than just focusing on Mother Earth, says Jacquelyn Ottman, author of The New Rules of Green Marketing and owner of J. Ottman Consulting. Ottman defines green marketing as "the development and communication of products and services that are environmentally preferable to conventional alternatives." It's more complex than traditional marketing, but organizations must develop this competency if they want new opportunities to sell to members and others, she says.
خلاصه
چگونه امر سبز شدن، فرصت های جدیدی را برای فروش به افراد عضو و افرد غیر عضو را بوجود می آورد؟
وقتی که انجمن ها محصولات کم خطرتری نسبت به محیط تولید می کنند، روشهای بازاریای آنها هم باید نیاز به سبز بودن را برآورده کند. اما بازاریابی سبز بیشتر از فقط تمرکز بر روی کره خاکی است همانطور که جاکلین آتمن نویسنده کتاب قوانین جدید بازاریابی سبز می گوید.
آتمن بازاریابی سبز را بعنوان توسعه و ارتباط محصولات و خدمات نسبت به بازاریابی سنتی تعریف می کند اما سازمان ها باید این شایستگی را داشته باشند اگر آنها بخواهند فرصت های جدیدی داشته باشند تا محصولات خود را به افراد عضو و غیر عضو بفروشند.