تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

دانلود رایگان سوالات استخدامی مدیریت بازرگانی و بازاریابی با پاسخنامه

فرمت فایلها : پی دی اف - PDF قابلیت پرینت : دارد
نوع سوالات : چهار گزینه ای پاسخنامه : بخشی دارای پاسخنامه تستی
تعداد سوالات ادوار گذشته : 120 سوال آزمونهای ادوار گذشته : 2 آزمون
تعداد سوالات طراحی شده : 240 سوال دورس تخصصی : مدیریت بازرگانی و مدیریت بازاریابی
منبع سوالات : اصل سوالات و سوالات طراحی شده کد محصول : ES301
محتوای فایل : zip حجم فایل : 2.08Mb
این سوالات دارای دو بخش اصل سوالات و سوالات طراحی شده می باشد. بخش اصل سوالات شامل دفترچه سوالات ادوار گذشته سازمان های مهم بوده و سوالات طراحی شده نیز حاوی سوالات با موضوعات مشابه آزمون های استخدامی برگزار شده در سال های اخیر در آزمون های سراسری می باشد.
توضیحات

یکی از شاخه های مهم مدیریت بخش مدیریت بازرگانی و همچنین مدیریت بازاریابی می باشد که در بسیاری از آزمون های استخدامی سراسری یکی از منابع اعلامی می باشد. برای آمادگی شما عزیزان برای این درس این بسته که حاوی اصل سوالات و نمونه سوالات طراحی شده مطابق سرفصل های سازمان سنجش میباشد، توسط  گروه ایران عرضه تهیه و در اختیار بازدیدکنندگان عزیز قرار گرفته است.

این بسته برای تمامی آزمون های استخدامی دولتی و خصوصی (آموزش و پرورش، دستگاه های اجرایی، بانک ها و سایر سازمان ها) که دارای آزمون درس مدیریت بازرگانی و بازاریابی میباشند، مفید هست. شما همینک می توانید این محصول را از فروشگاه ایران عرضه خریداری و دانلود نمایید و با مطالعه آن هر چه بیشتر آماده آزمون شوید.

محتویات بسته

1- اصل سوالات آزمون های استخدامی ادوار گذشته درس مدیریت بازرگانی و بازاریابی

- سوالات استخدامی مدیریت بازرگانی و بازاریابی شرکت پتروپالایش کنگان در سال 1396 شامل 60 سوال بدون پاسخنامه در 9 صفحه

- سوالات استخدامی مدیریت بازرگانی و بازاریابی شرکت نفت در سال 1388 شامل 60 سوال بدون پاسخنامه در 12 صصفحه

 

2- مجموعه نمونه سوالات استخدامی طراحی شده درس مدیریت بازرگانی و بازاریابی

- 240 نمونه سوال استخدامی مدیریت بازرگانی و بازاریابی به همراه پاسخنامه تستی در 37 صفحه

نکات

– تمامی موارد ذکر شده، به صورت یکجا در بسته سوالات استخدامی مدیریت بازرگانی و بازاریابی موجود می‌باشند.

– یرای آشنایی با محصول قسمتی از سوالات را به صورت رایگان می توانید دانلود کرده و در صورت رضایت خریداری و دانلود نمائید.

– پس از پرداخت هزینه، بلافاصله دانلود شروع خواهد شد. همچنین، محصول به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

معرفی رشته مدیریت بازرگانی و بازاریابی

همانطور که از اسم این رشته پیدا است، مدیریت بازرگانی رشته‌ای است که می‌خواهد به مخاطبین خود آموزش هایی را ارائه کند تا بتوانند از طریق آن‌ها خروجی کسب و کارها را مدیریت کرده و بری آن‌ها رشد و سود‌آوری به ارمغان آورند. تحصیل کردگان رشته مدیریت بازرگانی ممکن است خود مدیریت سازمان را به عهده داشته باشند و یا به صورت مدیر یک بخش فعالیت کنند؛ این رشته مناسب افرادی است که از چالش‌ها استقبال می‌کنند، به دنبال حل مسئله هستند و از اینکه بتوانند نیازهای محیط کسب و کار و بازار را شناسایی کرده و برای رفع آن‌ها اقدام کنند لذت می‌برند.

لازمه موفقیت در رشته مدیریت بازرگانی و مدیریت بازاریابی، توانایی برقراری ارتباط با دیگران و تعامل بیشتر است؛ چرا که بازرگانی سازمان برای موفقیت، باید اطلاعات مناسبی از محیط کسب و کار و به خصوص مشتریان داشته باشد. برای این امر نیاز به تیم‌سازی است و البته دارا بودن مهارت‌های رهبری نیز می‌توانند سبب موفقیت بیشتر شوند. همچنین، دانش آموخته رشته مدیریت بازرگانی، باید به مسائل اقتصادی علاقه‌مند باشد، خلاقیت و توانایی حل مسئله داشته باشد و هر مسئله‌ای را از جنبه‌های گوناگون مورد بررسی قرار دهد.

با توجه به اینکه کشور ما صنایع تولیدی و خدماتی زیادی دارد، همواره با یک چالش اساسی روبرو بوده است، چالش عدم تواناییی صحیح در فرآیندهای بازاریابی، برند‌سازی، تجارت، صادرات و … افرادیکه در این زمینه‌ها دانش مناسبی دارند بسیار کم هستند و این افراد کم نمی‌توانند به بهتر شدن اقتصاد تمامی صنایع کمک کنند. لذا آنهایی که با خلاقیت، تلاش و پشتکار بتوانند در سازمان‌ها تحول ایجاد کنند، می توانند یک جایگاه شغلی بسیار عالی و با درآمد خیلی خوب داشته باشند. برای ورود به بازار کار، علاوه بر آشنایی با مهارت‌های تخصصی رشته مورد نظر باید با سایر مهارت‌های فردی هم آشنایی داشته باشید. در حقیقت، این مهارت‌های فردی هستند که یک شخص را از میان رقبا متمایز می‌کنند و سبب موفقیت او در زمینه‌ها و موقعیت‌های شغلی می‌شوند. چنین مهارت‌هایی سبب تعامل بهتر فرد در سازمان و محیط‌های کاری خواهد شد و به طور معمول با نام «مهارت‌های نرم» از آن نام می‌برند.