تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

دانلود ترجمه مقاله مدل ارزیابی تاثیر انواع تدارکات الکترونیک

عنوان فارسی: مدلی برای ارزیابی تاثیر انواع تدارکات الکترونیک
عنوان انگلیسی: A MODEL FOR ASSESSING THE IMPACT OF ELECTRONIC PROCUREMENT FORMS
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 17
سال انتشار : 2001 نشریه : IPSERA
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 4080 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 283.01Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مهندسی فناوری اطلاعات و مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت بازرگانی و تجارت الکترونیک
مجله: سری مقالات کنفرانس IPSERA
کلمات کلیدی: خرید الکترونیکی، هزینه ها و منافع وابسته به خرید
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

خرید الکترونیکی شامل اشکال مختلفی می شود

تاثیر اشکال EP بر سازمان ها

هزینه های خرید غیر مستقیم و منافع اجرای یک شکل از EP

برخی توضیحات تجربی

نتایج

نمونه متن انگلیسی

Introduction

Fundamentally, Internet technology provides ways of drastically reducing different categories of transaction- and communication costs. In that respect, the potential merit of various electronic procurement (EP) forms, such as electronic catalog systems, electronic auctions, intelligent agent applications, electronic market places seems largely undisputed (Smelzer and Ruzicka 2000, Croom 2000). However, the wide range of solutions available faces organisations with the challenge of assessing the suitability of the different solutions for their specific commodities and portfolio of purchasing requirements. Many organisations seem to struggle with this. Although a fastgrowing body of literature emerges on various specific EP forms like electronic ordering systems (Harink, 2000), electronic reverse auctions (Teich et al, 1999), intelligent agents (Liang and Huang 2000) and so on, there still does not seem to be a clear (theoretical) basis for specifying conditions under which different EP forms appear appropriate in different purchasing and organisational settings (see e.g. Emiliani, 2000).

نمونه متن ترجمه

مقدمه

اصولاً، فناوری اینترنت راههایی برای کاهش چشمگیر طبقات مختلف هزینه های معاملاتی و ارتباطی فراهم می کند. در این خصوص، مزیت بالقوه اشکال مختلف خرید الکترونیکی (EP) ، نظیر سیستم های کاتالوگ الکترونیکی، مزایده ها ی الکترونیکی، برنامه های کاربردی عامل هوشمند،بازارهای الکترونیکی به نظر تا حد زیادی مسلم و بی چون و چرا می باشند. اما طیف وسیعی از راه حل های موجود سازمان ها را با چالش ارزیابی تناسب و سودمندی راه حل های مختلف برای کالاهای خاص و اوراق بهادار خرید مواجه می سازند. به نظر می رسد بسیاری از سازمان ها با این چالش نبرد می کنند. اگرچه پژوهشهای زیادی در مورد اشکال خاص EP مثلاً سیستم های سفارش دهی الکترونیکی ، مزایده های معکوس الکترونیکی ، عوامل هوشمند و ... انجام شده است، اما به نظر می رسد پایه و اساس نظری روشنی برای تعیین شرایطی که تحت آنها اشکال مختلف EP در محیط های سازمانی و خرید مناسب ظاهر می شوند، وجود نداشته باشد.