منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

دانلود ترجمه مقاله مدل ارزیابی تاثیر انواع تدارکات الکترونیک

دانلود ترجمه مقاله مدل ارزیابی تاثیر انواع تدارکات الکترونیک
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مدلی برای ارزیابی تاثیر انواع تدارکات الکترونیک
عنوان انگلیسی
A MODEL FOR ASSESSING THE IMPACT OF ELECTRONIC PROCUREMENT FORMS
صفحات مقاله فارسی
17
صفحات مقاله انگلیسی
12
سال انتشار
2001
نشریه
IPSERA
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
4080
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی فناوری اطلاعات و مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت بازرگانی و تجارت الکترونیک
مجله
سری مقالات کنفرانس IPSERA
کلمات کلیدی
خرید الکترونیکی، هزینه ها و منافع وابسته به خرید
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
خرید الکترونیکی شامل اشکال مختلفی می شود
تاثیر اشکال EP بر سازمان ها
هزینه های خرید غیر مستقیم و منافع اجرای یک شکل از EP
برخی توضیحات تجربی
نتایج
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Introduction

Fundamentally, Internet technology provides ways of drastically reducing different categories of transaction- and communication costs. In that respect, the potential merit of various electronic procurement (EP) forms, such as electronic catalog systems, electronic auctions, intelligent agent applications, electronic market places seems largely undisputed (Smelzer and Ruzicka 2000, Croom 2000). However, the wide range of solutions available faces organisations with the challenge of assessing the suitability of the different solutions for their specific commodities and portfolio of purchasing requirements. Many organisations seem to struggle with this. Although a fastgrowing body of literature emerges on various specific EP forms like electronic ordering systems (Harink, 2000), electronic reverse auctions (Teich et al, 1999), intelligent agents (Liang and Huang 2000) and so on, there still does not seem to be a clear (theoretical) basis for specifying conditions under which different EP forms appear appropriate in different purchasing and organisational settings (see e.g. Emiliani, 2000).

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
مقدمه
اصولاً، فناوری اینترنت راههایی برای کاهش چشمگیر طبقات مختلف هزینه های معاملاتی و ارتباطی فراهم می کند. در این خصوص، مزیت بالقوه اشکال مختلف خرید الکترونیکی (EP) ، نظیر سیستم های کاتالوگ الکترونیکی، مزایده ها ی الکترونیکی، برنامه های کاربردی عامل هوشمند،بازارهای الکترونیکی به نظر تا حد زیادی مسلم و بی چون و چرا می باشند. اما طیف وسیعی از راه حل های موجود سازمان ها را با چالش ارزیابی تناسب و سودمندی راه حل های مختلف برای کالاهای خاص و اوراق بهادار خرید مواجه می سازند. به نظر می رسد بسیاری از سازمان ها با این چالش نبرد می کنند. اگرچه پژوهشهای زیادی در مورد اشکال خاص EP مثلاً سیستم های سفارش دهی الکترونیکی ، مزایده های معکوس الکترونیکی ، عوامل هوشمند و ... انجام شده است، اما به نظر می رسد پایه و اساس نظری روشنی برای تعیین شرایطی که تحت آنها اشکال مختلف EP در محیط های سازمانی و خرید مناسب ظاهر می شوند، وجود نداشته باشد.

بدون دیدگاه