منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

دانلود رایگان مقاله روابط عمومی و دیپلماسی عمومی در برنامه های ارزشیابی فرهنگی و آموزشی: رویکرد هماهنگی در برنامه هامفری

عنوان فارسی
روابط عمومی و دیپلماسی عمومی در برنامه های ارزشیابی فرهنگی و آموزشی: رویکرد هماهنگی در برنامه هامفری
عنوان انگلیسی
Public relations and public diplomacy in cultural and educational exchange programs: A coorientational approach to the Humphrey Program
صفحات مقاله فارسی
0
صفحات مقاله انگلیسی
11
سال انتشار
2015
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
نشریه
الزویر - Elsevier
کد محصول
E4880
دانشگاه
دانشکده ارتباطات، دانشگاه آمریکایی، ایالات متحده
رشته های مرتبط با این مقاله
علوم ارتباطات اجتماعی
کلمات کلیدی
ارتباطات، روابط عمومی، مدل هماهنگی، دیپلماسی عمومی، تبادل فرهنگی و آموزشی، برنامه هامفری، بین فرهنگی، مناقشات، کیفی، مصاحبه
گرایش های مرتبط با این مقاله
روابط عمومی
مجله
بررسی روابط عمومی - Public Relations Review
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
نتیجه گیری

9. Discussion and conclusion

 

Twelve in-depth interviews were conducted to explore the perceptual differences between staff and Fellows toward the meaning of the Humphrey Fellowship Program. The coorientation model, as a theoretical and methodological framework, structured research questions and guided data collection and analysis. Research questions asked whether the two parties’ views showed agreement, congruency, and accuracy toward the meaning of the program. On a surface level, staff and Fellows agreed on the purpose of the program, but when investigated minutely, each party’s emphasis varied greatly under the umbrella of each emerging theme. Fellows indicated incongruency in considering the staff’s goal to be public diplomacy, but staff were not concerned with public diplomacy, resulting in inaccuracy between the two parties.


بدون دیدگاه