ترجمه مقاله نقش ضروری ارتباطات 6G با چشم انداز صنعت 4.0
- مبلغ: ۸۶,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله پایداری توسعه شهری، تعدیل ساختار صنعتی و کارایی کاربری زمین
- مبلغ: ۹۱,۰۰۰ تومان
چکیده
1. مقدمه
2. مروری بر ادبیات تحقیق و ایجاد فرضیه ها
3. نمونه و روش شناسی
4. نتایج
5. بحث
6. نتیجه گیری
منابع
در کنار ترجمه مقاله، فایل پاورپوینت این مقاله نیز ایجاد شده و در این محصول قرار داده شده است که پس از خریداری به همراه ترجمه قابل دانلود خواهد بود. تعداد اسلایدهای این پاورپوینت 21 می باشد و آماده ارائه در دانشگاه یا سایر سمینارها است.
در صورتی که نیاز به خلاصه ای از متن ترجمه این مقاله دارید، می توانید از فایل خلاصه ترجمه استفاده نمایید که به این محصول اضافه شده است. خلاصه ترجمه این مقاله در 8 صفحه در فایل word انجام شده و داخل بسته قرار گرفته است.
چکیده
مدیریت سود رفتاری است که توسط مدیریت انجام می شود تا عملکرد خوب را به روسا نشان دهند. این اقدام منجر به ایجاد سوگیری اطلاعاتی در مطالعه نظریه نمایندگی می شود که به نوبه خود عدم تقارن اطلاعاتی را افزایش می دهد. در کشور اندونزی، به طور متوسط یک شرکت دارای ساختار مالکیت خانوادگی است. بنابراین، این مطالعه با هدف بررسی تأثیر ویژگی های مالکیت خانوادگی و جنسیت بر مدیریت سود انجام شده است. این مطالعه شامل تنوع جنسیتی در هیئت کمیسری و هیئت مدیره است. در این تحقیق از داده های شرکت های غیر مالی بازار سرمایه اندونزی استفاده می شود. علاوه بر این، داده ها با استفاده از رگرسیون چندگانه بر اساس حداقل مربعات معمولی تجزیه و تحلیل شدند. نتایج تحقیقات نشان می دهد که نسبت زنان در هیئت کمیسری و هیئت مدیره و همچنین اندازه شرکت نقش قابل توجهی در مدیریت سود دارند، در حالیکه مالکیت خانوادگی، ROA و اهرم تاثیر قابل توجهی ندارند. این تحقیق به طور عملی در ترکیب هیئت کمیسری و هیئت مدیره در ارتباط با اقدامات مدیریت سود برای مالکان، سرمایه گذاران و سایر ذینفعان نقش دارد.
2. مروری بر ادبیات تحقیق و ایجاد فرضیه ها
2.1. نظریه نمایندگی
مطالعات مدیریت سود را نمی توان از نظریه نمایندگی جدا کرد. نظریه نمایندگی اساس درک حاکمیت شرکتی است که در آن هر فرد براساس منافع خود برانگیخته می شود، بنابراین بین روسا و نمایندگان تضاد می تواند ایجاد شود. رئیس تمایل دارد، قراردادی ببندد که با سودآوری روزافزون، درآمد خوبی کسب کند. همچنین، نمایندگان تمایل دارند تا حد ممکن نیازهای مالی و روانی خود را برآورده کنند. مسائل نمایندگی به این دلیل به وجود می آید که سهامداران، به عنوان مالکان، و مدیریت، به عنوان نمایندگان، منافع یکسانی ندارند(سوریا و یوستیاوندانا 2006).
جنسن و مک لینگ (1976) بیان می کنند که رابطه نمایندگی قراردادی است که در آن مالک، یک مدیر را برای ارائه خدمات استخدام می کند و سپس اختیار تصمیم گیری را به او تفویض می کند. رئیس به عنوان مالک به نماینده اجازه می دهد تا حاکمیت شرکتی خوب را انجام دهد. حاکمیت شرکتی خوب یک سیستم، ساختار، سازوکار و فرهنگی است که از منافع سهامداران و ذینفعان محافظت می کند. بنابراین زمانی که نماینده قادر به مدیریت درست شرکت باشد، نماینده از رئیس دستمزد دریافت خواهد کرد(لستاری، 2022). اگر مالک و مدیر منافع متفاوتی داشته باشند، منجر به ایجاد تضاد نمایندگی می شود، یعنی تفکیک وظایف بین مالکیت از سوی سرمایه گذاران و کنترل در مدیریت. همچنین، مدیران ممکن است فعالانه به EM می پردازند، زیرا درآمد ذکر شده بر جبران خدمات آنها تأثیر می گذارد. با این حال، مکانیسمهای قدرتمند CG در عبارات ویژگیهای هیئت مدیره ممکن است به کاهش EM رقابتی کمک کند و در نتیجه هزینههای شرکت را کاهش دهد(لارا و همکاران 2017).