ترجمه مقاله افزایش مقیاس و مقیاس بندی در یک زمینه کسب و کار بین المللی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله افزایش مقیاس و مقیاس بندی در یک زمینه کسب و کار بین المللی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۸۷,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
افزایش مقیاس و مقیاس بندی در یک زمینه کسب و کار بین المللی
عنوان انگلیسی
Scale-ups and scaling in an international business context
صفحات مقاله فارسی
34
صفحات مقاله انگلیسی
10
سال انتشار
2023
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
10.425 در سال 2022
شاخص H_index مجله
132 در سال 2023
شاخص SJR مجله
3.245 در سال 2022
شناسه ISSN مجله
1090-9516
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2022
کد محصول
13943
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
ندارد ☓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
فرضیه
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت - مدیریت کسب و کار - مدیریت بازرگانی - بازرگانی بین الملل
مجله
Journal of World Business
کلمات کلیدی
اسکیلینگ - اسکیل آپ ها – رشد - بین المللی سازی - مدل های کسب و کار – تکرار
کلمات کلیدی انگلیسی
Scaling - Scale-ups - Growth - Internationalization - Business models - Replication
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.jwb.2022.101397
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. اسکیلینگ در مقابل سایر مفاهیم IB
3. اسکیلینگ در محیط های سازمانی مختلف
4. مسیر رو به جلو: بعد تجاری بین المللی در اسکیلینگ
5. نتیجه گیری
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
       
فایل پاورپوینت این مقاله
در کنار ترجمه مقاله، فایل پاورپوینت این مقاله نیز ایجاد شده و در این محصول قرار داده شده است که پس از خریداری به همراه ترجمه قابل دانلود خواهد بود. تعداد اسلایدهای این پاورپوینت 22 می باشد و آماده ارائه در دانشگاه یا سایر سمینارها است.
فایل خلاصه ترجمه
در صورتی که نیاز به خلاصه ای از متن ترجمه این مقاله دارید، می توانید از فایل خلاصه ترجمه استفاده نمایید که به این محصول اضافه شده است. خلاصه ترجمه این مقاله در 7 صفحه در فایل word انجام شده و داخل بسته قرار گرفته است.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
اسکیلینگ، رشد سریع و مداوم برای ارائه یک مدل کسب و کار پایدار است و اغلب بعد تجاری صریح بین المللی را شامل می شود. با این حال، تحقیقات مربوط به مدیریت فرامرزی و سازماندهی اسکیلینگ و اسکیل آپ ها در کسب و کار بین المللی محدود شده است. بنابراین ما براساس درک علمی قبلی، اسکیلینگ را در سه موقعیت یعنی ابتکار، سازمان و اکوسیستم متمایز می کنیم و درباره جنبه های تجاری بین المللی مربوط به آنها بحث می کنیم. ما نسبت به اهداف سازمانی مختلف و اسکیلینگ مربوط به آنها برای تاثیر تجاری و/یا اجتماعی حساس هستیم. استدلال های ما درک مفهومی از اسکیلینگ در کسب و کار بین المللی را افزایش می دهند و دستورالعملی برای تحقیقات آینده ارائه می دهند.
2. اسکیلینگ در مقابل سایر مفاهیم IB
اسکیلینگ با سرمایه گذاری های کارآفرینانه (دیسانتولا و گولاتی، 2017) و همچنین کسب و کارهای ایجاد شده و سازمان ها (چندلر، 1990؛ پنروز، 1959/1995) مرتبط است. تعریف کلی ما از اسکیلینگ در یک بستر سازمانی به صورت رشد سریع و مداوم برای ارائه یک مدل کسب و کار با دوام است که برخی ویژگی های کلیدی را نشان می دهد که نه تنها آن را به صورت یک ساختار توصیف می کند بلکه همچنین آن را از مفاهیم مجاور در IB متمایز می کند. سپس ما درباره این تعریف و چگونگی ارتباط آن با سایر مفاهیم IB توضیح می دهیم.
اسکیلینگ سازمانی از نظر رشد سریع و مداوم شامل فرایند ارائه رشد زیاد در طول یک دوره زمانی می شود. ضمن رشد سریع و مداوم توجه به سرعت اسکیلینگ مهم است که انتخابی است که به موجب آن کاهش یا کند شدن تنظیم سرعت می توانند گزینه های قابل اجرایی باشد (بعنوان مثال، کیم و کیم، 2021؛ موناگان و تیپمن، 2018؛ رینگوف و همکاران، 2022A؛ استالکامپ و همکاران، 2022). در زمینه اسکیل آپ های انتفاعی و تمایز استارتاپ ها از اسکیل آپ ها اغلب حد آستانه استفاده شده حداقل 20% رشد سالانه درآمد یا کارکنان در طول سه سال متوالی است (OECD، 2007). اگرچه این آستانه یک علامت مشخصه نیست اما می تواند عملیاتی سازی ارائه دهد. همچنین این دستیابی پایدار به رشد سریع در طول زمانی بدین معنی است که اسکیلینگ سازمانی نه تنها یک جاه طلبی با رشد زیاد ارائه می دهد بلکه شامل دستیابی به آن می شود و اذعان می کند که زمان محدود است و فرایند نامحدود است (رئوبر و همکاران، 2021). توجه به این نکته ضروری است که رشد مرتبط با اسکیلینگ اغلب به دلیل ارائه فرصت در محیط های مختلف رخ می دهد. با این حال، تعریف کلی اسکیلینگ مبتنی بر اینکه آیا رشد سریع و مداوم در بازارهای بین المللی یا داخلی رخ می دهد، ناشناس است. یک مدل کسب و کار مرتبط با ارائه با یک مدل کسب و کار و پایدار به سیستم فعالیت های سازمانی به هم پیوسته اشاره می کند که ارزش ایجاد می کنند (مک دونالد و آیزنهارت، 2020: 484؛ زوت و همکاران، 2011). ممکن است که یک مدل کسب و کار به کل سازمان مربوط باشد (بعنوان مثال، بوش و بارکما، 2021؛ چلویوا و رینگوف، 2017؛ تیپمن و همکاران، 2022؛ وینتر و همکاران، 2012) یا تنها با ایجاد ارزش به یک بخش خاص، پروژه یا ابتکار مرتبط باشد (بعنوان مثال، آمبوس و تاتاریف، 2022؛ رینگوف و همکاران، 2022b؛ زولانسکی و همکاران، 2016).

بدون دیدگاه