ترجمه مقاله نگهداری و کنترل کیفیت تجهیزات پزشکی مبتنی بر فناوری ترکیب اطلاعات - نشریه هینداوی

ترجمه مقاله نگهداری و کنترل کیفیت تجهیزات پزشکی مبتنی بر فناوری ترکیب اطلاعات - نشریه هینداوی
قیمت خرید این محصول
۸۶,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
نگهداری و کنترل کیفیت تجهیزات پزشکی مبتنی بر فناوری ترکیب اطلاعات
عنوان انگلیسی
Maintenance and Quality Control of Medical Equipment Based on Information Fusion Technology
صفحات مقاله فارسی
23
صفحات مقاله انگلیسی
11
سال انتشار
2022
نشریه
هینداوی - Hindawi
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
3.410 در سال 2022
شاخص H_index مجله
70 در سال 2023
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q2 در سال 2022
شاخص SJR مجله
0.863 در سال 2022
شناسه ISSN مجله
1687-5265
کد محصول
13937
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت عدد درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
تایپ شده است
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
فرضیه
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1155/2022/9333328
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی صنایع - مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مهندسی سیستم های سلامت - تکنولوژی صنعتی - لجستیک و زنجیره تامین - مدیریت فناوری اطلاعات - مدیریت کیفیت و بهره وری
مجله
Computational Intelligence and Neuroscience
فهرست مطالب

چکیده
1.مقدمه
2.نگهداری و کنترل کیفیت تجهیزات پزشکی
3. تست تعمیر و نگهداری
4.نتیجه
منابع

تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)

       

فایل پاورپوینت این مقاله

در کنار ترجمه مقاله، فایل پاورپوینت این مقاله نیز ایجاد شده و در این محصول قرار داده شده است که پس از خریداری به همراه ترجمه قابل دانلود خواهد بود. تعداد اسلایدهای این پاورپوینت 16 می باشد و آماده ارائه در دانشگاه یا سایر سمینارها است.

فایل خلاصه ترجمه

در صورتی که نیاز به خلاصه ای از متن ترجمه این مقاله دارید، می توانید از فایل خلاصه ترجمه استفاده نمایید که به این محصول اضافه شده است. خلاصه ترجمه این مقاله در 6 صفحه در فایل word انجام شده و داخل بسته قرار گرفته است.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی

چکیده در زمینه پزشکی، برای استفاده مطمئن از تجهیزات پزشکی بزرگ، باید نگهداری منظم و دقیق بر روی آنها انجام شود. در مرحله تعمیر و نگهداری از تجهیزات پزشکی در ابعاد بزرگ، بیشتر کارکنان پزشکی سیستم مربوط به مدیریت کیفیت را تشکیل نداده اند. بی توجهی به نگهداری روزانه و نگهداری عمومی، خطرات نهفته بسیاری در اتفاقات پزشکی دارد. به این خاطر کنترل کیفیت از دستگاه های پزشکی بزرگ شدت پیدا کرده است. کنترل باید قبل، بعد و درحین انجام رخداد به خوبی انجام شود. و برای رسیدن به یک روش نگهداری معقول از تجهیزات باید یک آنالیز همه جانبه و جامع از روش های عملیاتی تجهیزات انجام شود. بنابراین، این مقاله در مورد نگهداری، مدیریت و مدیریت کیفیت تجهیزات بزرگ که بر اساس فناوری ترکیب اطلاعات عمل می‌کنند بحث می کند. در این مقاله به مشکلاتی که سابقا در نگهداری تجهیزات پزشکی وجود داشته اشاره شده و همچنین یک سیستم مدیریت کنترل کیفیت جهت مدیریت تعمیر ونگهداری و کنترل کیفی از تجهیزات پزشکی تشکیل شده است. در سیستم تعمیر و نگهداری تجهیزات پزشکی، از نظریه ها و روش های مدیریت علمی برای پیش بینی، تنظیم، بررسی و گزارش از کیفیت تمام مراحل تولید تجهیز و ایجاد یک سیستم مدیریت و نظارت بر کیفیت بی نقص استفاده می‌شود. برای رسیدن به نگهداری بهینه و اقتصادی، کیفیت کلی تجهیزات پزشکی را می‌توان کاملا بهبود بخشید. داده ها نشان می‌دهند عدد واقعی برای آزمایش کنترل کیفیت در سال 2020 ، 502 واحد است . 496 بررسی اولیه و 502 واحد تعمیر و نگهداری را گذرانده اند. که نشان می‌دهد تعمیر و نگهداری و کنترل کیفیت از تجهیزات پزشکی مبتنی بر فناوری ادغام اطلاعات کارآمد است. 2.نگهداری و کنترل کیفیت تجهیزات پزشکی تجهیزات پزشکی با تجهیزات بیمارستانی تفاوت دارد. تجهیزات بیمارستانی عمدتاً شامل دو بخش اصلی می باشند: تجهیزات تدارکات و تجهیزات پزشکی. تجهیزات پزشکی نیز شامل تجهیزات و مواد پزشکی، لوازم، نرم افزار و ... می شوند. ارتباط بین تجهیزات پزشکی بصورت مفهومی در شکل 1 نشان داده شده است. تعمیر و نگهداری از تجهیزات پزشکی در مقیاس بزرگ باید بهبود یابد: ضعف مدیریت در پذیرش تجهیزات بزرگ پزشکی، روند بهره برداری این بیمارستان را به شدت تحت تاثیر قرار داده است. بعنوان مثال، در خرید تجهیزات بزرگ پزشکی، شیوه ی مدیریت بیمارستان دارای ایرادات و نواقصی است [10،11]. در تدارکات روزانه، تجهیزات بزرگ مقیاس این بیمارستان عموماً به صورت قراردادی و سپس طبق روال مربوطه اختصاصی می شوند. ناتوانی در اجرای متمرکز مدیریت، در طول فرایند حمل و نقل موجب سهل انگاری پرسنل توزیع می شود، که منجر به عدم کفایت قابلیت نگهداری کلی از تجهیزات می شود [12،13]. در طول فرایند پذیرش، به دلیل عدم بازرسی به موقع توسط بیمارستان، خطرات احتمالی دستگاه های پزشکی را نمی توان به موقع پیدا کرد. متعاقباً این امر تاثیر منفی بر استفاده و نگهداری دستگاه های پزشکی دارد، در نتیجه استفاده عادی از وسایل پزشکی را تحت تاثیر قرار می دهد [14،15]. علاوه بر این، در مدیریت تجهیزات، به استاندارد مربوطه نرسیده، و خطای بزرگی وجود دارد. همچنین، به دلیل مکانیسم غلط مدیریت تجهیزات پزشکی بزرگ در خود بیمارستان، کادر درمان هنگام استفاده از آنها نمی توانند عملیات موثری انجام دهند [16،17].


بدون دیدگاه