ترجمه مقاله نظرات معلمان در مورد گروه های آنلاین والدین مدرسه - نشریه MDPI

ترجمه مقاله نظرات معلمان در مورد گروه های آنلاین والدین مدرسه - نشریه MDPI
قیمت خرید این محصول
۸۰,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
نظرات معلمان در مورد گروه های آنلاین والدین مدرسه
عنوان انگلیسی
Teachers’ Perceptions Regarding School Parents’ Online Groups
صفحات مقاله فارسی
24
صفحات مقاله انگلیسی
15
سال انتشار
2023
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
MDPI
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
937 در سال 2022
شاخص H_index مجله
40 در سال 2023
شاخص SJR مجله
0.605 در سال 2022
شناسه ISSN مجله
2227-7102
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q2 در سال 2022
کد محصول
13652
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت عدد درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
ندارد ☓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
فرضیه
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
علوم تربیتی - مدیریت و برنامه ریزی آموزشی - تکنولوژی آموزشی
مجله
Education Sciences
کلمات کلیدی
فرزندپروری آنلاین - ادراکات معلمان در مدارس ابتدایی - گروه های آنلاین والدین مدرسه - ارتباطات والد- معلم - درگیری والدین - رسانه اجتماعی - معلمان و فناوری های جدید.
کلمات کلیدی انگلیسی
online parenting - primary school teachers’ perceptions - school parents’ online groups - teacher-parent relationships - parental involvement - social media - teachers and new technologies
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.3390/educsci13010060
فهرست مطالب
چکیده
1- مقدمه
2- مواد و روش ها
3- نتایج
4- مباحثات
5- نتیجه گیری
بودجه
بیانیه رضایت آگاهانه
بیانیه قابلیت دسترسی داده
تعارض منافع
مراجع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
فایل پاورپوینت این مقاله
در کنار ترجمه مقاله، فایل پاورپوینت این مقاله نیز ایجاد شده و در این محصول قرار داده شده است که پس از خریداری به همراه ترجمه قابل دانلود خواهد بود. تعداد اسلایدهای این پاورپوینت 18 می باشد و آماده ارائه در دانشگاه یا سایر سمینارها است.
فایل خلاصه ترجمه
در صورتی که نیاز به خلاصه ای از متن ترجمه این مقاله دارید، می توانید از فایل خلاصه ترجمه استفاده نمایید که به این محصول اضافه شده است. خلاصه ترجمه این مقاله در 7 صفحه در فایل word انجام شده و داخل بسته قرار گرفته است.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
تحقیق کنونی برای پژوهش در مورد ادراکات معلمان در یونان، با توجه به گروه های آنلاین والدین، در مدارس ابتدایی و مهد کودک، انجام شده است. به طور خاص، هدف ما دستیابی به ادراکات معلمان، با در نظر گرفتن گروه های آنلاین خود سازمان ده، والدین دانش آموزان و تاثیر ارتباطات آنلاین والدین و تبادل اطلاعات است که در مورد ارتباطات آموزش دانش آموزان و مدرسه کار می کنند. یک پژوهش کمّی، با استفاده از پرسش نامه آنلاین انجام شده و با مشارکت 246 معلمان مدرسه ابتدایی و معلمان مهد کودک در بخش عمومی و خصوصی همراه است. نتایج ما بیانگر آن است که معلمان، در مورد عملکرد گروه های آنلاین والدین، حالت ظن و شک دارند. آنها معتقدند که چرخش اطلاعات در میان والدین، در بسیاری از مواقع ممکن است باعث ایجاد تقلب یا تحریف شوند و آنها از اظهر نظر دریغ نمی کنند، در حالی که این اظهار نظر ها چندان به کسی کمک نمی نمایند. در مورد محتوای مباحثات والدین، معلمان مرد، اطلاعات بهتری نسبت به معلمان زن دارند و آنها بیشتر درگیر تنش های رخ داده در میان گروه های آنلاین والدین می شوند. علاوه براین، معلمان مدارس خصوصی اذعان دارند که والدین به صورت متناوب به تبادل اطلاعات، شایعه پراکنی در مورد رفتار معلمان و شیوه تدریس آنها می پردازند. این در صورتی است که معلمان مدارس عمومی استدلال می کنند که به اشتراک گذاشتن این نوع اطلاعات در گروه های آنلاین والدین، نادر است. علاوه براین، معلمان تصدیق می کنند که مباحثات والدین در گروه های آنلاین بیشتر مربوط به زندگی مدرسه، تقویت مداخلات والدین وم شارکت والدین در ارائه اطلاعات مربوط به مدرسه، می باشد.
2- مواد و روش ها
هدف و پرسش های تحقیقاتی این پژوهش، بیانگر انتخاب یک رویکرد کمّی است که جمع آوری داده ها را در طی یک دوره زمانی خاص، مجاز دانسته و طبیعت شرایط موجود را توصیف کرده و گرایشات کلی را برای یک موضوع خاص، شناسایی می نمایند [25-27]. پرسش نامه به عنوان ابزار اصلی برای جمع آوری داده انتخاب شده و به همین ترتیب، کتاب شناسی [25-27] یک ابزار تحقیق موثر را توصیف می کند و قابلیت اعتماد و سازگاری با معیارهای عددی را داشته و عوامل بالقوه در آنها کاهش می یابد. پرسش نامه، امکان جمع آوری سریع داده های خاص را به صورت موثر، ارتقا داده وشرکت کنندگان توانایی پاسخ صادقانه را دارند که خارج از تاثیرات محققان است [25].
به دلیل نیازهای تحقیقات کنونی، یک پرسش نامه آنلاین ناشناس برای شناسایی پرسش های تحقیقاتی فوق الذکر، ارائه شده است. پرسش نامه به دو قسمت تقسیم شده است. اولین بخش، پرسش هایی است که در مورد مردم شناسی با مشارکتی و سطح مهارت های دیجیتالی آن ها (پرسش 20-1) جمع آوری شده اند و دومین بخش شامل پرسش هایی در مورد ادراکات معلمان در مورد SPOGها ( پرسش 33-21و 42-40) شده و تاثیر آنها روی آموزش آنها ( پرسش 34-29 و 43-48) و ارتباطات با اعضای دیگر مدرسه می شود (پرسش 49-57). همة پرسش ها، نزدیک به هم بوده و در مقیاس سطح پنج یا سطح پهار دنبال شده و وابسته به پرسش های گفته شده است.

بدون دیدگاه