green agricultural products - live-streaming e-commerce - green trust - green purchase intention
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.3390/su14074374
با خرید این کالا; ترجمه فارسی مقاله، مقاله انگلیسی، پاورپوینت و ترجمه خلاصه قابل دانلود خواهد بود. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر شده و محصول به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
۰.۰(بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. مروری بر مطالعات پیشین و فرضیه ها
3. روش شناسی
4. نتایج
5. نتیجه گیری و پیامدها
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
فایل پاورپوینت این مقاله
در کنار ترجمه مقاله، فایل پاورپوینت این مقاله نیز ایجاد شده و در این محصول قرار داده شده است که پس از خریداری به همراه ترجمه قابل دانلود خواهد بود. تعداد اسلایدهای این پاورپوینت 18 می باشد و آماده ارائه در دانشگاه یا سایر سمینارها است.
فایل خلاصه ترجمه
در صورتی که نیاز به خلاصه ای از متن ترجمه این مقاله دارید، می توانید از فایل خلاصه ترجمه استفاده نمایید که به این محصول اضافه شده است. خلاصه ترجمه این مقاله در 7 صفحه در فایل word انجام شده و داخل بسته قرار گرفته است.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
پخش زنده تجارت الکترونیک موجب افزایش سرزندگی و امکانات بازاریابی محصولات کشاورزی سبز شده است. با این وجود، پژوهش های دانشگاهی در زمینه این روش بازاریابی در حال رشد، ناکافی باقی مانده است. این مقاله برای پر کردن این شکاف در ادبیات تحقیق، به بررسی این موضوع می پردازد که آیا پخش زنده تجارت الکترونیک، اعتماد مصرف کنندگان را به دست آورده و منجر به افزایش قصد آن ها برای خرید محصولات کشاورزی سبز شده است. در این مقاله براساس مروری بر ادبیات تحقیق، یک سیستم ارزیابی برای پخش زنده تجارت الکترونیک ایجاد می کنیم که کیفیت اطلاعات، کیفیت سیستم، کیفیت خدمات، حضور از راه دور و حضور اجتماعی را در بر می گیرد و فرض می کند که پخش زنده تجارت الکترونیک با کیفیت بالا، اعتماد سبز مصرف کنندگان را افزایش می دهد و بنابراین، قصد خرید سبز را تقویت می کند. روی هم رفته، ۷۲۶ پرسشنامه معتبر جمع آوری شد و مدلسازی معادله ساختاری (SEM) و رگرسیون گام به گام برای تحلیل داده ها به کار گرفته شدند. نتایج حاکی از آن است که پنج بعد ذکر شده از کیفیت پخش زنده تجارت الکترونیکی که به عنوان معیار به کار می روند، تاثیر مثبتی بر اعتماد سبز دارد. این یافته ها پیشنهاداتی را برای شرکت های محصولات سبز ارائه می دهد تا بدانند چگونه می توانند کیفیت پخش زنده خود را به منظور افزایش قصد خرید مصرف کنندگان برای تحقق ارزش اقتصادی و اجتماعی بهبود دهند.
2. مروری بر مطالعات پیشین و فرضیه ها
رفتار خرید مصرف کنندگان تحت تاثیر عوامل بالقوه زیادی است، از جمله عوامل شخصی مانند عادات شخصی، سبک زندگی و دانش محیطی [۱۰، ۲۱] و همچنین عوامل موقعیتی مانند قیمت، هنجارهای اجتماعی و پیام های بازاریابی [10]. گیل و جیکوب [22] به بررسی روابط بین کیفیت درک شده سبز، رضایت سبز، اعتماد سبز، و قصد خرید سبز براساس SOR پرداختند. احمد، دبلیو و ژانگ، کیو [23] به طور مشابه رابطه بین کیفیت خدمات تجارت الکترونیک و روانشناسی سبز مصرف کنندگان، از جمله اعتماد سبز و رفتار خرید سبز مصرف کنندگان را مورد مطالعه قرار دادند. در این مطالعات، اعتماد سبز به عنوان ارزیابی های داخلی مصرف کنندگان تحت محرک های خارجی دیده می شود که به عنوان یک عامل واسطه برای تاثیر بر قصد خرید آن ها عمل می کند.
این پژوهش بر نقش جریان زنده تجارت الکترونیک در قصد خرید مصرف کنندگان به سمت محصولات کشاورزی سبز تمرکز دارد. براساس چارچوب SOR، اعتماد سبز به عنوان یک عامل ارزیابی درونی واسطه (O) عمل خواهد کرد تا تاثیر پخش زنده تجارت الکترونیکی (S) بر قصد خرید (R) را تحت تاثیر قرار دهد.
2.1. اعتماد سبز و کیفیت پخش زنده تجارت الکترونیکی
اعتماد در بخش تجارت الکترونیک، به معنی نگرش خوش بینانه و انتظار مربوط به حسن نیت و توانایی شرکای تجاری یا پلتفرم ها برای انجام تعهدات وعده داده شده شان است [24،25]. اعتماد سبز این نگرش مثبت و انتظار را به توانایی و قابلیت اطمینان از نظر عملکرد زیست محیطی نسبت می دهد [26،27]. بر این اساس، در این مطالعه اعتماد سبز در زمینه پخش زنده تجارت الکترونیک را به عنوان خوش بینی و انتظارات مثبت بینندگان در مورد پلت فرم و قابلیت های فروشندگان مربوط به قابلیت اطمینان محیطی محصولات و خدماتی که ارائه می دهند تعریف می کنیم. اعتماد سبز معمولا ناشی از کیفیت و ارزش درک شده مصرف کنندگان قبل و در طول فرآیند خرید است [22،28،29]. با توجه به ادبیات موجود، اعتماد سبز به کیفیت پخش زنده تجارت الکترونیکی بستگی دارد.