ترجمه مقاله مدیریت فروش اجتماعی و تعامل B2B مشتری با برند: بررسی فروش مستقیم در رسانه های اجتماعی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله مدیریت فروش اجتماعی و تعامل B2B مشتری با برند: بررسی فروش مستقیم در رسانه های اجتماعی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۷۳,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی پرسشنامه کامل
عنوان فارسی
مدیریت فروش اجتماعی و تعامل B2B مشتری با برند: بررسی مناسب بودن فروش مستقیم در رسانه های اجتماعی برای برند و روابط شما
عنوان انگلیسی
Management of social selling and B2B customer-brand engagement: Is direct selling on social media good for your brand and relationships?
صفحات مقاله فارسی
32
صفحات مقاله انگلیسی
11
سال انتشار
2022
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
6.034 در سال 2021
شاخص H_index مجله
82 در سال 2022
شاخص SJR مجله
1.365 در سال 2021
شناسه ISSN مجله
1567-4223
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2021
کد محصول
13239
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
ندارد ☓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
دارد ✓
متغیر
دارد ✓
فرضیه
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت - مدیریت بازرگانی - بازاریابی - مدیریت کسب و کار - تجارت الکترونیک - مدیریت فناوری اطلاعات
مجله
Electronic Commerce Research and Applications
کلمات کلیدی
روابط کسب وکار به کسب و کار (B2B) - مشارکت در برند مشتری کسب و کار - روابط شرکت- مشتری - فروش اجتماعی
کلمات کلیدی انگلیسی
business-to-business (B2B) relationships - Business customer brand engagement - Customer-firm relationships - Social selling
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.elerap.2022.101167
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. داده و روش ها
3. نتایج
4. نتیجه گیری
5. محدودیت ها و تحقیقات آتی
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
       
فایل پاورپوینت این مقاله
در کنار ترجمه مقاله، فایل پاورپوینت این مقاله نیز ایجاد شده و در این محصول قرار داده شده است که پس از خریداری به همراه ترجمه قابل دانلود خواهد بود. تعداد اسلایدهای این پاورپوینت 24 می باشد و آماده ارائه در دانشگاه یا سایر سمینارها است.
فایل خلاصه ترجمه
در صورتی که نیاز به خلاصه ای از متن ترجمه این مقاله دارید، می توانید از فایل خلاصه ترجمه استفاده نمایید که به این محصول اضافه شده است. خلاصه ترجمه این مقاله در 9 صفحه در فایل word انجام شده و داخل بسته قرار گرفته است.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده:
این تحقیق به بررسی شکل گیری مشارکت در برند مشتری کسب وکار و روابط قوی شرکت- مشتری در محیط فروش اجتماعی می پردازد. این مطالعه به دلیل اهمیت روز افزون فروش اجتماعی کسب و کار به کسب و کار(B2B) انجام شد که در آن کالا و خدمات، به طور مستقیم به مشتریان کسب و کار به کسب و کار در رسانه اجتماعی فروخته می شود. برای مدلسازی ادراک و واکنش مشتری از پارادایم پاسخ-ارگانیسم- محرک استفاده شد. داده های اولیه از نمونه ای از مشتریان(n=378) جمع آوری شد که سایت های فروش اجتماعی B2B را در فیس بوک برای خدمات تجاری دنبال می کردند، خدماتی از جمله آموزش، مشاوره، خدمات حقوقی، بازاریابی دیجیتال و فناوری های اطلاعات و ارتباط(ICT). تکنیک های تحلیلی از جمله روش شناسی مرتب ساز- Q برای بررسی روایی و پایایی و ارزیابی سوگیری عدم پاسخ و مدلسازی معادلات ساختاری(SEM) استفاده شد. یافته ها نشان داد که کیفیت اطلاعات، تعامل مجازی، و پاداش ها بر مشارکت در برند مشتری کسب و کار تاثیر می گذارد که بدین ترتیب تاثیر مثبت بر قدرت رابطه مشتری- شرکت داشت. تحلیل تعدیل گر نشان داد که گرچه کیفیت سیستم تاثیر معنادار بر مشارکت در برند مشتری کسب و کار در کل نمونه نداشت، این رابطه برای مشتریان تکنولوژی معنادار بود. دستاورد مهم تحقیق بر این موضوع تاکید دارد که چگونه فروش اجتماعی به مشارکت در برند مشتری و رابطه شرکت-مشتری کمک می کند، عواملی را شناسایی می کند که در تحقیقات محدود و پراکنده موجود درباره فروش اجتماعی B2B مشاهده نشده بود. فرصت هایی برای تحقیقات نظری و تجربی جهت بسط بیشتر مطالعات در زمینه فروش اجتماعی و استفاده B2B از بازاریابی رسانه اجتماعی وجود دارد که در این مطالعه مشخص شد.
1.1. فروش اجتماعی
به طور کلی، تجارت اجتماعی به معنای استفاده از کانال های رسانه اجتماعی(مانند فیس بوک و اینستاگرام) نه تنها به عنوان سایت های بازاریابی، بلکه به عنوان سایت های فروش مستقیم می باشد(هان و همکاران، 2018). به طور خاص تر، مشخصه تجارت اجتماعی، درک رابطه فروش به صورت یک رابطه یکطرفه یا اجتماعی ببین خریدار و فروشنده می باشد، که غالبا در همان جامعه هستند و رابطه آنها بر تصمیم خرید تاثیر می گذارد(هاندارکو، 2020؛ مولینیلو و همکاران، 2020). هان و همکاران(2018) اولین استفاده از تجارت اجتماعی را سال 2009 می داند؛ گرچه مفهوم دانشگاهی آن کمی پیش از اجرای آن بود. در مقایسه با روند کلی تجارت دیجیتال، روند تجارت اجتماعی نسبتا پایین بوده است، و پیش بینی شد تا سال 2019 سالانه 3 میلیارد دلار باشد(هان و همکاران، 2018).
اصطلاح فروش اجتماعی غالبا برای اشاره به تجارت اجتماعی B2B به کار می رود(آنسیلیانی و همکاران، 2019). گرچه فروش اجتماعی مدرن ممکن است از سایت های رسانه اجتماعی مانند فیس بوک یا اینستاگرام استفاده کند، در اواخر دهه 1990 پلتفرم هایی مانند علی بابا از پارادایم فروش اجتماعی استفاده می کردند تا آغاز روابط بین خریداران و فروشندگان B2B را تشویق کنند(وان آلستین و پارکر، 2017). بنابراین، فروش اجتماعی پدیده جدیدی نیست، بلکه پدیده ای است که در مطالعات، کمتر بررسی شده است.
در اینجا، تجارت اجتماعی B2B به کسب و کارهایی اشاره دارد که در پلتفرم های اجتماعی فروششان را انجام می دهند(مانند فیس بوک، یا پلتفرم های فروش اجتماعی اختصاصی)، و بازار هدف آنها سایر کسب و کار ها است تا مصرف کنندگان نهایی. این امر یک تمایز مهم محسوب می شود، زیرا، شاید جای تعجب ندارد که، مطالعات تطبیقی نشان داده اند که مصرف کنندگان B2B و B2C واکنش متفاوتی به فعالیت های بازاریابی رسانه اجتماعی دارند(اینکوا و همکاران، 2019). به طور خاص، مشتریان کسب و کار، رسانه اجتماعی را یک کانال ارتباطی کمتر اثربخش و مهم برای ایجاد رابطه می دانند. ممکن است در میان خود تامین کننده نیز مقاومت سازمانی برای فروش اجتماعی وجود داشته باشد(اشمیت و همکاران، 2021). اشمیت و همکاران(2021) بیان نمودند که فروش اجتماعی غالبا توسط خود فروشندگان در سازمان ها به صورت پایین به بالا انجام می شود، تا اینکه یک استراتژی فروش بالا به پایین باشد. مقاومت می تواند حاصلِ مدیران و تیم فروش باشد، یعنی تلاش برای تحمیل فروش اجتماعی در سازمان فروش می تواند منجر به حتی مقاومت بیشتر شود(اشمیت و همکاران، 2021). بنابراین، از منظر مشتری و تامین کننده، فروش اجتماعی هنوز یک روش اصلی به شمار نمی رود و ممکن است با مقاومت قابل توجهی مواجه شود. علاوه بر این، ممکن است به صورت تدریجی اجرا شود، و برخی فروشندگان از تاکتیک های فروش اجتماعی استفاده و دیگر فروشندگان از آنها اجتناب کنند.

بدون دیدگاه