تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله تاثیرات نشانه های اکتشافی و سیستماتیک تبلیغاتی بر آگاهی از برند مصرف کننده و قصد خرید – نشریه الزویر

عنوان فارسی: تاثیرات نشانه های اکتشافی و سیستماتیک تبلیغاتی بر آگاهی از برند مصرف کننده و قصد خرید: بررسی اثر سوگیری پردازش اطلاعات اکتشافی
عنوان انگلیسی: The effects of ad heuristic and systematic cues on consumer brand awareness and purchase intention: Investigating the bias effect of heuristic information processing
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 23 (2 صفحه رفرنس انگلیسی)
سال انتشار : 2022 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش فرمت ترجمه مقاله : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله : بی نازنین سایز ترجمه مقاله : 14
نوع مقاله : ISI نوع نگارش : مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
پایگاه : اسکوپوس نوع ارائه مقاله : ژورنال
ایمپکت فاکتور(IF) مجله : 11.103 در سال 2021 شاخص H_index مجله : 104 در سال 2022
شاخص SJR مجله : 2.261 در سال 2021 شناسه ISSN مجله : 0969-6989
شاخص Q یا Quartile (چارک) : Q1 در سال 2021 کد محصول : 12925
محتوای فایل : zip حجم فایل : 8.60Mb
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت - بازاریابی - مدیریت بازرگانی - مدیریت کسب و کار - تجارت الکترونیک
مجله: Journal of Retailing and Consumer Services
کلمات کلیدی: تبلیغات رسانه اجتماعی - طبقه بندی پوستر - آگاهی برند - قصد خرید - مدل سیستماتیک هیوریستیک
کلمات کلیدی انگلیسی: Social media advertising - Poster category - Brand awareness - Purchase intention - Heuristic-systematic model
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: به صورت انگلیسی درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: ندارد ☓
ضمیمه: ندارد ☓
بیس: است ✓
مدل مفهومی: دارد ✓
پرسشنامه: ندارد ☓
متغیر: ندارد ☓
فرضیه: دارد ✓
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: در انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1016/j.jretconser.2021.102696
با خرید این کالا; ترجمه فارسی مقاله، مقاله انگلیسی، پاورپوینت و ترجمه خلاصه قابل دانلود خواهد بود. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر شده و محصول به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1 مقدمه

2. کار قبلی و توسعه فرضیه‌ها

3. روش شناسی

4. تجزیه و تحلیل داده‌ها

5. نتایج

6. بحث

7. محدودیت‌ها

8. جمع‌بندی

تقدیر و تشکر

ضمیمه A. داده تکمیلی

منابع

نمونه متن ترجمه

چکیده

با افزایش تعداد کاربران دیجیتال ، تبلیغات رسانه‌های اجتماعی به یک کانال بازاریابی حیاتی برای جذب و حفظ مشتریان تبدیل می‌شود. با توجه به مدل هیوریستیک – سیستماتیک ، این تحقیق به بررسی اثرات نشانه‌های سیستماتیک تبلیغات شامل ارزشمندی تبلیغات و متقاعد کنندگی تبلیغات و نشانه هیوریستیک تبلیغات می‌پردازد که مقوله پوستر تبلیغات بر آگاهی از برند مصرف‌کننده و تاثیر متوالی بر قصد خرید مصرف‌کننده است. یک طرح آزمایشی با نمایش دو دسته از پوستر تبلیغاتی یعنی شرکت و اینفلوئنسر ، برای جمع‌آوری شواهد تجربی ایجاد شده‌است. نتایج نشان می‌دهد که ارزشمندی تبلیغات و متقاعد کنندگی به آگاهی بیشتر مصرف‌کننده از برند و قصد خرید کمک می‌کند. مقوله پوستر می‌تواند تاثیر ارزشمندی آگهی را به طور مثبت تحت‌تاثیر قرار دهد و پوستر شرکت زمانی که محتوای آگهی را کنترل می‌کند ، بهتر از پوستر تاثیرگذارتر عمل می‌کند. یافته‌ها وقوع همزمان پردازش اطلاعات هیوریستیک و سیستماتیک در زمینه تبلیغات رسانه‌های اجتماعی را نشان می‌دهد. این تحقیق درک فعلی تبلیغات رسانه‌های اجتماعی را عمیق‌تر می‌کند و مفاهیم عملی را برای بازاریابان فراهم می‌کند تا بر روی پوسترهای تبلیغاتی مختلف با توجه به ارزشمندی تبلیغات و ویژگی متقاعد کنندگی سرمایه‌گذاری کنند.

2. کار قبلی و توسعه فرضیه‌ها

2.1 مدل هیوریستیک – سیستماتیک

مدل هیوریستیک - سیستماتیک توسط لیبرمن و ایگل (‏۱۹۸۹) ‏برای توضیح چگونگی پردازش اطلاعات توسط مردم پیشنهاد شده‌است. با توجه به مدل هیوریستیک – سیستماتیک ، افراد اطلاعات را با استفاده از دو حالت پردازش می‌کنند: حالت سیستماتیک و مدل هیوریستیک. (Todorov et al., 2002; Bahn and Boyd, 2014)

پردازش اطلاعات سیستماتیک نشان می‌دهد که افراد پس از در نظر گرفتن تمام اطلاعات مرتبط ارائه‌شده و تشریح اطلاعات از طریق تفکر سیستماتیک ، تغییرات ایجاد می‌کنند. در زمینه رسانه‌های اجتماعی ، مصرف کنندگان باید تمام اطلاعات مربوط به محصول یا خدمات مانند قیمت ، عملکرد ، مواد خام را به منظور قضاوت در مورد محتوای آگهی به دست آورند. این فرآیند نیازمند تلاش‌های تفکر شناختی کافی برای مصرف کنندگان می‌باشد. (Chaiken, 1980) افراد تمایل به اتخاذ حالت سیستماتیک دارند وقتی که آن‌ها بسیار با انگیزه هستند با توانایی و شایستگی و منابع شناختی غنی با توجه به اصل کفایت. (Chen and Chaiken, 1999)

در مقابل ، پردازش اطلاعات هیوریستیک نشان می‌دهد که افراد ممکن است برای تصمیم‌گیری به برخی از اطلاعات ساده و غیر محتوایی وابسته باشند مانند نوع برند و اطلاعات رتبه‌بندی.( Chu et al., 2020; Zhang et al., 2014) واقعیت این است که مردم معمولا افراد اقتصادی هستند که ترجیح می‌دهند زمانی که نیازی به صرف پول زیادی نیست ، کمی تلاش شناختی انجام دهند. (Bohner et al., 1995) اصل کم‌ترین تلاش همچنین به پردازش اطلاعات هیوریستیک زمانی که مصرف کنندگان محصول یا ارتقا خدمات را دریافت می‌کنند ، اشاره می‌کند. (Bohner et al., 1995) به عنوان مثال هنگامی که "متخصص خاص" وجود دارد و مصرف کنندگان می‌دانند که متخصص ، مصرف کنندگان تمایل دارند که بر بیانیه متخصص مربوط به محصول یا خدمات اصلی تکیه کنند. (Chen and Chaiken, 1999)

تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)

       

فایل پاورپوینت این مقاله

در کنار ترجمه مقاله، فایل پاورپوینت این مقاله نیز ایجاد شده و در این محصول قرار داده شده است که پس از خریداری به همراه ترجمه قابل دانلود خواهد بود. تعداد اسلایدهای این پاورپوینت 25 می باشد و آماده ارائه در دانشگاه یا سایر سمینارها است.

فایل خلاصه ترجمه

در صورتی که نیاز به خلاصه ای از متن ترجمه این مقاله دارید، می توانید از فایل خلاصه ترجمه استفاده نمایید که به این محصول اضافه شده است. خلاصه ترجمه این مقاله در 9 صفحه در فایل word انجام شده و داخل بسته قرار گرفته است.