ترجمه مقاله تاثیر یادگیری سازمانی، هوش تجاری و نوآوری بر عملکرد مالی شرکتهای نوآور - نشریه الزویر

ترجمه مقاله تاثیر یادگیری سازمانی، هوش تجاری و نوآوری بر عملکرد مالی شرکتهای نوآور - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۶۸,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تاثیر یادگیری سازمانی، هوش تجاری و نوآوری بر عملکرد مالی شرکتهای نوآور مستقر در پارک علمی
عنوان انگلیسی
The effect of business intelligence, organizational learning and innovation on the financial performance of innovative companies located in Science Park
صفحات مقاله فارسی
20
صفحات مقاله انگلیسی
13
سال انتشار
2022
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
8.196 در سال 2020
شاخص H_index مجله
104 در سال 2022
شاخص SJR مجله
1.854 در سال 2020
شناسه ISSN مجله
0306-4573
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2020
کد محصول
12861
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت انگلیسی درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
تایپ شده است ✓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
فرضیه
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت - مدیریت کسب و کار - مدیریت فناوری اطلاعات - مدیریت عملکرد - مدیریت تکنولوژی - مدیریت مالی
مجله
Information Processing and Management
کلمات کلیدی
هوش تجارت - یادگیری سازمانی - عملکرد مالی - نوآوری استارت آپ ها - پارک علمی
کلمات کلیدی انگلیسی
Business intelligence - Organizational learning - Financial performance - Start-ups - Innovation - Science Park
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.ipm.2021.102852
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. اظهار مشکل و روش ها
3. نتایج و بحث
4. نتیجه گیری
بیانیه تضاد منافع
منابع

 

تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
       
فایل پاورپوینت این مقاله
در کنار ترجمه مقاله، فایل پاورپوینت این مقاله نیز ایجاد شده و در این محصول قرار داده شده است که پس از خریداری به همراه ترجمه قابل دانلود خواهد بود. تعداد اسلایدهای این پاورپوینت 20 می باشد و آماده ارائه در دانشگاه یا سایر سمینارها است.
فایل خلاصه ترجمه
در صورتی که نیاز به خلاصه ای از متن ترجمه این مقاله دارید، می توانید از فایل خلاصه ترجمه استفاده نمایید که به این محصول اضافه شده است. خلاصه ترجمه این مقاله در 7 صفحه در فایل word انجام شده و داخل بسته قرار گرفته است.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

کلید موفقیت تجارت برای بسیاری از شرکت ها، استفاده صحیح از داده ها جهت تصمیم گیری بهتر، سریع تر و بی-نقص تر است. شرکت ها جهت دستیابی به این هدف نیاز به استفاده از ابزارهای قوی و موثری مانند هوش تجارت (BI) به عنوان عامل مثبتی که می تواند آنها را در مکانیزه کردن کارهای آنالیز، تصمیم گیری، تدوین استراتژی و پیش بینی کمک کند، دارند. به عبارت دیگر، هدف استفاده از BI در این شرکت ها جمع آوری، پردازش، و آنالیز حجم زیادی از داده و تبدیل آن ها به ارزش تجاری موثر بر تصمیم گیری از طریق ایجاد پلتفرم های گزارشی هوشمند تحلیلی است. بنابراین، هدف این مطالعه پاسخ به این پرسش است که آیا عملیاتی سازی BI، یادگیری سازمانی (OL) و نوآوری و استفاده از کاربردهای آن ها می تواند سبب افزایش عملکرد مالی این شرکت ها شود یا خیر. طبق اشاره قبلی، جمعیت آماری این پژوهش شرکت های نوآوری واقع در پارک علمی با 400 نفر کارمند است و بنا به جدول مورگان، 196 نفر از کارکنان این شرکت ها به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند. ابزار جمع آوری اطلاعات، پرسشنامه ای است که روایی و پایایی آن اندازه گیری شده است. یافته های مطالعه نشان می دهد که BI و نوآوری، تأثیری حیاتی بر عملکرد شرکت ها دارد. اما هیچ ارتباط معنی داری میان OL و عملکرد مالی این شرکت ها وجود نداشت.

2. اظهار مشکل و روش ها
2.1. روش تحقیق
تحقیق به عنوان پژوهش با هدف کاربردی تعریف می گردد، زیرا ساختارهای تئوریک را در زمینه ها و شرایط علمی و واقعی بررسی کرده و به دنبال راه حلی جهت افزایش عملکرد مالی استارت آپ ها است (Cochran & Wood, 1984; Kyere & Ausloos, 2021; Waddock & Graves, 1997). همچنین از نظر چگونگی دستیابی به داده های علمی، درمیان تحقیقات پیمایشی است، زیرا از ابزار پرسشنامه برای بررسی هر یک از معیارها و متغیرها استفاده شده است. با توجه به سنجش روابط میان متغیرها، پژوهش از نوع توصیفی-همبستگی است. همچنین مطالعه-ای میدانی است. شکل 1 مدل مفهومی پژوهش را نشان می دهد (Sakhvidi, Rezaei, Shahrastani & Mahmoudi, 2019).
2.2. جامعه آماری مطالعه و حجم نمونه
جامعه آماری پژوهش، شرکت های استارت آپی مستقر در پارک علمی تلقی شدند. نمونه گیری این پژوهش تصادفی ساده است. جهت مشخص کردن اندازه نمونه از جدول مورگان استفاده شد. (همچنین) مشخص گردید که تعداد مدیران اجرایی شرکت های استارت آپ واقع در پارک علمی 400 نفر است، بنابراین تعداد نمونه مورد نیاز 196 نفر بود و 280 پرسشنامه جهت حصول اطمینان توزیع شد.

2.3. ابزار جمع آوری داده مطالعه
در پژوهش جمع آوری داده ها مرحله ای حیاتی بوده و نیازمند به کار بردن ابزارهای مناسب است. نمی توان از داده های نادرست، نتایج موثق انتظار داشت. طراحی ابزار دارای ملزوماتی است که عدم رعایت آن، سبب (کاهش) دقت داده های جمع آوری شده و در نهایت تحریف پژوهش می گردد، بنابراین جهت طراحی یا انتخاب ابزار، توجه به کیفیت روان سنجی آن بسیار حائز اهمیت است.


بدون دیدگاه