ترجمه مقاله ظهور مدیریت بازاریابی صنعتی به عنوان مجله آکادمیک پیشرو در بازاریابی (B2B) - نشریه الزویر

ترجمه مقاله ظهور مدیریت بازاریابی صنعتی به عنوان مجله آکادمیک پیشرو در بازاریابی (B2B) - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۵,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
ظهور مدیریت بازاریابی صنعتی به عنوان مجله آکادمیک پیشرو در بازاریابی تجارت به تجارت (B2B)
عنوان انگلیسی
The Emergence of Industrial Marketing Management as the Leading Academic Journal in Business-to-Business Marketing
صفحات مقاله فارسی
16
صفحات مقاله انگلیسی
8
سال انتشار
2018
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقاله کوتاه (Short communication)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
8.240 در سال 2021
شاخص H_index مجله
147 در سال 2022
شاخص SJR مجله
2.206 در سال 2021
شناسه ISSN مجله
0019-8501
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2021
کد محصول
12517
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
درج نشده است ☓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
ندارد ☓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
فرضیه
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت - مهندسی - صنایع لجستیک و زنجیره تامین - مدیریت کسب و کار - مدیریت بازرگانی - بازاریابی - مدیریت صنعتی
مجله
Industrial Marketing Management
کلمات کلیدی
موضوعات نوظهور - مدیریت بازاریابی صنعتی - حوزه بین المللی - دموگرافیک مجله - پیتر لاپلاکا
کلمات کلیدی انگلیسی
emerging topics - Industrial Marketing Management - international scope - journal demographics - Peter LaPlaca
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2018.01.023
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. دموگرافیک مجله
3. حوزه بین المللی
4. موضوعات نوظهور
5. نتیجه گیری
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
       
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

پیتر لاپلاکا   مابین سال های  1994 تا 2016 سردبیر مدیریت بازاریابی صنعتی بود که در آن دوران، رشته ی  تحقیقی محیط بازاریابی کسب و کار تا کسب و کار رشد قابل توجهی را نشان داد و توجه محققان را در سراسر جهان بخود جلب کرد. این مقاله بلوغ تکاملی این رشته در این سال ها را نه تنها با تجزیه و تحلیل آمارها بلکه با تحلیل محتوای مجله ی پیشرو در این حیطه یعنی مدیریت بازاریابی صنعتی دنبال می کند. تعداد مقالات ثبت شده و نیز مقالات چاپ شده ی هر سال، رشد در فاکتور تاثیر مجله، افزایش حضور نویسندگان بین المللی و اعضای تیم سردبیر و افزایش فراتحلیل ها و موضوعات خاص پیرامون موضوعات تحقیقی در حال پیدایش  همگی سطح بلوغ و حوزه ی رشته ی تحقیقی بازاریابی کسب و کار تا کسب و کار را نشان می دهند که در این دوران بدست آمده است_ از راهنمایی های متخصصانه و تلاش های بی شائبه ی پروفسور لاپلاکا بعنوان سردبیر سپاسگزاریم.

 

 

دموگرافیک مجله

جایگاهی برای آغاز ارزیابی مان از توسعه ی مدیریت بازاریابی صنعتی در دموگرافیک مجله در جدول 1 بیان شده است. این مجله تحت رهبری پیتر اساساً در تمام سنجش های کمی رشد داشته است. این مجله در اولین سال سردبیری  وی چهار شماره حاوی 41 مقاله و 365 صفحه چاپ کرد. در سال 2002 تعداد شماره ها به ازای هر سال دو برابر شد و به هشت رسید. تعداد مقالات و کل صفحات منتشر شده ی مدیریت بازاریابی صنعتی در آخرین سال کمک سردبیری پیتر سه برابر شده بود. اطلاعات کامل در جدول ها ارائه شده است اما ما رشد قابل توجه این مجله را با تمرکز بر ادلین سه سال سردبیری پیتر بتصویر می کشیم یعنی سالی که مجله برای اولین بار به هشتمیین چاپ سالانه رسید و سه سال پایان کاری وی بود.

 

تعداد مقالات چاپ شده در 1994 تا 1996 از 41 به 51 و تعداد شماره ها از 4 به 6 و تعداد صفحات از 365 به 602 رسید. همچنین افزایش چشمگیری در تعداد مقالات ثبت شده برای بازبینی (164 تا 232 ) داریم در حالیکه در این دوران نرخ پذیرش در دامنه ی 21 تا 25% باقی ماند. جریانات نسخ خطی نیز در همان دوران اساساً افزایش داشت و در سال 2002 به 300 رسید ( 82% رشد در 8 سال). علاوه بر آن سال 2002 اولین سالی بود که این مجله 8 شماره شامل 69 مقاله و 728 صفحه چاپ کرد که به ترتیب افزایش 68% و 99% را نشان می-دهد. رشد ثبت ها، مقالات و تعداد صفحات در دهه ی پیش رو بطور پیوسته و به سرعت ادامه دارد. از سال 2014 به بعد سالانه  بیش از 130 مقاله و 1400 صفحه چاپ شده اند. تعداد داوری ها در سال 2014 به 981 رسید که نرخ رشد قابل ملاحظه ی 500 درصدی دارد. افزایش محبوبیت مدیریت بازاریابی صنعتی بعنوان مجله ی هدف بطور دقیق در بخش بعدی عنوان شده است. تبدیل به سیستم ثبت اینترنتی در سال 2015 موجب کاهش موقتی در تعداد ثبت ها شد اما این نرخ در سال 2016 در 508 ثابت شد. دامنه ی نرخ پذیرش در سراسر این برهه از 13 تا 26 درصد بود.

 

تعداد ثبت ها و صفحات شاخصی از رشد محبوبیت این مجله است اما معیار دیگر مقدار مقالات ی ست که جامعه ی آکادمیک از آنها استفاده کرده است. مثلاً مقالات مدیریت بازریابی صنعتی بر اساس تعداد بارگیری ها ( جدول 2) حدود 1790000 بار در سال 2004 ( اولین سالی که این داده ها در دسترس قرار داده شدند) بارگیری شده بودند _ متوسط 2418 بارگیری به ازای هر مقاله. این تعداد تا بیش از سالنه یک میلیون بارگیری افزایش یافت و اخیراً تنها در سال 2016 بیش از 1150000 بارگیری را داشته ایم. در سه سال اخیر مد نظر ما، تعداد بارگیری-ها به ازای هر مقاله بطور میانگین 8000 بوده است (مثلاً در سال 2016 ، 8738 بود). این مجموع موثر یک عضویت در حال گسترش از جامعه ی آکادمیک را نشان می دهد که محتوای این مجله را برای تحقیقشان مفید و کاربردی می دانند.


بدون دیدگاه