ترجمه مقاله تحقیقات در رابطه با تصمیم گیری خرید آنلاین و پیشنهادات کالایی مبتنی بر شبکه های اجتماعی - نشریه اشپرینگر

ترجمه مقاله  تحقیقات در رابطه با تصمیم گیری خرید آنلاین و پیشنهادات کالایی مبتنی بر شبکه های اجتماعی - نشریه اشپرینگر
قیمت خرید این محصول
۵۰,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تحقیقات در رابطه با تصمیم گیری خرید آنلاین و پیشنهادات کالایی مبتنی بر شبکه های اجتماعی
عنوان انگلیسی
Research on consumers online shopping decision-making and recommendation of commodity based on social media network
صفحات مقاله فارسی
26
صفحات مقاله انگلیسی
11
سال انتشار
2019
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
اشپرینگر - Springer
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
1.885 در سال 2020
شاخص H_index مجله
50 در سال 2021
شاخص SJR مجله
0.335 در سال 2020
شناسه ISSN مجله
1386-7857
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q3 در سال 2020
کد محصول
12173
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت عدد درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است ✓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
فرضیه
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
بازاریابی، تجارت الکترونیک، مدیریت بازرگانی، مدیریت فناوری اطلاعات
دانشگاه
دانشکده بازرگانی، دانشگاه شیجینگ، چین
کلمات کلیدی
فروشگاه اینترنتی، تصمیم گیری خرید آنلاین، قدرت روابط در شبکه های اجتماعی
کلمات کلیدی انگلیسی
E-commerce - Online shopping decision-making - Social media network relationship strength
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1007/s10586-018-2296-7
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. تعریف مفهوم
3. رفتار تصمیم گیری مشتریان آنلاین و عوامل موثر بر روی آن
3.1 تعریف و فرایند آنلاین مصرف کنندگان تصمیم به خرید
3.2 عوامل موثر در تصمیم گیری خرید آنلاین مشتریان
3.2.1 مشخصه های شخصی
3.2.2 مشخصه محصولات
3.2.3 مشخصه رابط تراکنش
3.2.4 آگاهی نسبت به ریسک
4. تصمیم گیری خرید مشتریان مبتنی بر شبکه های اجتماعی
4.1 تاثیر شبکه های اجتماعی بر روی خرید آنلاین مشتریان
4.2 فرضیه ها
4.2.1 توانایی ادراکی مشتریان
4.2.2 قدرت ارتباط
4.2.3 تعامل پذیری
4.3 نتایج آزمایشی و تحلیل ها
4.3.1 مجموعه داده های تجربی
4.3.2 پیش پردازش بر روی داده های آزمایشی
4.3.3 تحلیل و نتایج آزمایشی
4.3.4 متغیر های کنترل
4.3.5 متغیر های مستقل
5. روش پیشنهادات تعاونی مبتنی بر شبکه های اجتماعی
5.1 اعتماد کاربران مبتنی بر شبکه های اجتماعی
5.1.1 اعتماد مستقیم
5.1.2 اعتماد غیر مستقیم
5.1.3 اعتماد کلی کاربر
5.2 روش پیشنهادات اشتراکی
5.2.2 پیشنهادات محصولات
5.3 تحلیل آزمایش ها و نتایج
5.3.1 مجموعه داده های آزمایشی
5.3.2 شاخص ارزیابی
5.3.3 مقایسه صحت الگوریتم ها
5.3.4مقایسه دسته بندی میانگین بین الگوریتم ها
6. جمع بندی
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
       
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی

Abstract


With the rapid development of Internet and information technology, e-commerce market has shown a rapid development momentum. Online trading environment of the virtual, making the network trust perception of consumer online shopping decision-making very influential. The social media network application platform is undoubtedly the enterprise used to promote the relationship between consumers and enhance the trust of one of the most convenient channels. Therefore, it is of great significance to explore the factors that influence consumers’ online shopping decisions in the social media network. On the basis of predecessors’ research, this paper explores the influence of consumers’ cognitive ability, relationship intensity and interaction on the decision-making of consumers’ online shopping in the social media network from the perspective of network trust. And through the Sina real micro-blog data on the hypothesis of the regression analysis.


 

1 Introduction


Along with the rapid development of e-commerce, social media network application development is rapid. According to relevant data, due to micro-blog users and online shopping consumers have a high degree of coincidence, in recent years, many power companies to use micro-blog to do their own products to promote sales of the network. Electronic business enterprises to social media network as a tool to promote their own brand of culture, to provide users with product-related knowledge and after-sales service, collecting the latest market consumer information, and establish links with potential users; to enhance their brand competitiveness, Low, return as high as possible marketing purposes.


 

6 Conclusions


In order to explore the impact of social media networks on consumer online shopping decisions to enable e-commerce companies to take what kind of marketing to promote consumer online shopping so as to enhance the effectiveness of e-commerce business. This article picks up the real data of Sina Weibo and finds out that consumers have the cognitive ability in the social media network. The strength and interactivity of Internet have an important influence on people’s network trust and online purchase decision. The research hypothesis is validated through the real microblog data, and the consumer’s cognitive ability is obtained. The interaction between the relationship intensity and the negligence has a positive and positive impact on the consumer online shopping decision-making.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

با توسعه سریع تکنولوژی های اینترنتی و اطلاعاتی، بازار فروشگاه های اینترنتی رشد سریعی را در این دوره داشته است. محیط تجارت آنلاین در شبکه های مجازی باعث شده است که درک اعتماد در شبکه در زمینه خرید آنلاین و تصمیم گیری مشتریان، تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. بستر های کاربردی شبکه های اجتماعی قطعا بستر مورد استفاده برای ارتقای روابط بین مشتریان و ارتقای اعتماد در یکی از راحت ترین کانال های خرید می باشد. ازین رو، ما باید عواملی که بر روی تصمیم گیری های خرید آنلاین مشتریان در شبکه های اجتماعی تاثیر دارند، تحقیقات کافی را انجام دهیم. بر مبنای تحقیقات قبلی، این مقاله تاثیر توانایی ادراکی مشتریان، شدت رابطه و تعامل بر روی تصمیم گیری مشتریان در خرید آنلاین در شبکه های اجتماعی را از نقطه نظر اعتماد در شبکه، بررسی می کنیم. همچنین با استفاده از داده های وبلاگ های کوچک واقعی Sina، ما فرضیه تحلیل رگرسیون را هم ارزیابی می کنیم.

 

1. مقدمه

مطابق با توسعه سریع فروشگاه های اینترنتی، توسعه کاربرد های شبکه های اجتماعی نیز سرعت گرفته است. بر اساس داده های مربوطه، به دلیل این که خریداران آنلاین و کاربران وبلاگ های کوچک درجه انطباق بالایی دارند، در سال های اخیر بسیاری از شرکت های قوی از وبلاگ های کوچک استفاده می کنند تا بتوانند محصولات خودشان را تبلیغ کرده و باعث ارتقای فروش در اینترنت بشوند. شرکت های کسب و کار الکترونیکی از شبکه های اجتماعی به عنوان ابزاری استفاده می کنند تا بتوانند برند فرهنگی خودشان را ارتقا دهند و دانش مرتبط با محصولات و خدمات پس از فروش را در اختیار مشتریان قرار دهند، آخرین اطلاعات در رابطه با مشتریان را به دست بیاورند و با کاربران احتمالی خودشان ارتباط بر قرار کنند و بتوانند رقابت برند خودشان را تقویت کنند و برای اهداف بازاریابی خودشان، بیشترین بهره را به دست بیاورند.

 

6. جمع بندی

برای بررسی کردن تاثیر شبکه های اجتماعی بر روی تصمیم گیری های خرید کاربران برای توانمند کردن برنامه های تجارت الکترونیک، ما در این مقاله بررسی کردیم که چطور می توانیم باعث ارتقای تاثیر تجارت های الکترونیک بشویم. این مقاله از داده های واقعی Sina Weibo استفاده می کند و نشان می دهد که توانایی ادراکی مشتریان در شبکه های اجتماعی تاثیر بالایی دارد. برای تقویت کردن  و تعامل کاربران، مشخص شد که این موارد تاثیر زیادی بر روی اعتماد کاربران در شبکه و تصمیم گیری خرید آن ها دارد. فرضیه های این تحقیق نیز از طریق داده های وبلاگ های کوچک، و توانایی ادراکی کاربران به دست آمده است.  آگاهی یک تاثیر مثبت بر روی تصمیم گیری خرید توسط مشتریان دارد.


بدون دیدگاه