ترجمه مقاله تحلیل نتایج آزمایشی و تطبیق بازه برای تشدیدگر های تزویج مغناطیسی - نشریه IEEE

ترجمه مقاله تحلیل نتایج آزمایشی و تطبیق بازه برای تشدیدگر های تزویج مغناطیسی - نشریه IEEE
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تحلیل نتایج آزمایشی و تطبیق بازه برای تشدیدگر های تزویج مغناطیسی برای انتقال برق به صورت بی سیم
عنوان انگلیسی
Analysis, Experimental Results, and Range Adaptation of Magnetically Coupled Resonators for Wireless Power Transfer
صفحات مقاله فارسی
26
صفحات مقاله انگلیسی
11
سال انتشار
2010
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
آی تریپل ای - IEEE
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
9.593 در سال 2020
شاخص H_index مجله
287 در سال 2021
شاخص SJR مجله
2.393 در سال 2020
شناسه ISSN مجله
0278-0046
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2020
کد محصول
12130
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت عدد درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است ✓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
فرضیه
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مهندسی برق، مهندسی الکترونیک، سیستم های قدرت، ماشین های الکتریکی و الکترونیک قدرت
دانشگاه
گروه مهندسی برق، دانشگاه واشنگتن، سیاتل، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی
برق بی سیم، تشدید گر های تزویج مغناطیسی، تقسیم فرکانس، تنظیم تطبیقی
کلمات کلیدی انگلیسی
Wireless Power - Magnetically Coupled Resonators - Frequency Splitting - Adaptive Tunning
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1109/TIE.2010.2046002
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. مروری بر سیستم
3. مدل مداری و توابع انتقال
4. مشتقات تزویج بحرانی و سیستم
5. اعتبار سنجی مدل و نتایج آزمایشی
الف) تاثیر تزویج متقابل پارازیتی
ب) مدل همراه با ضریب تزویج استخراج شده در مقایسه با داده های اندازه گیری شده
ج ) مدل با ضریب های تزویج محاسبه شده در مقایسه با داده های اندازه گیری شده
6. تنظیم تطبیقی برای بیشترین انتقال توان مستقل از بازه
7. جمع بندی
8.کارهای آتی
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
       
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی

Abstract


Wireless power technology offers the promise of cutting the last cord, allowing users to seamlessly recharge mobile devices as easily as data are transmitted through the air. Initial work on the use of magnetically coupled resonators for this purpose has shown promising results. We present new analysis that yields critical insight into the design of practical systems, including the introduction of key figures of merit that can be used to compare systems with vastly different geometries and operating conditions. A circuit model is presented along with a derivation of key system concepts, such as frequency splitting, the maximum operating distance (critical coupling), and the behavior of the system as it becomes undercoupled. This theoretical model is validated against measured data and shows an excellent average coefficient of determination (R2) of 0.9875. An adaptive frequency tuning technique is demonstrated, which compensates for efficiency variations encountered when the transmitter-to-receiver distance and/or orientation are varied. The method demonstrated in this paper allows a fixed-load receiver to be moved to nearly any position and/or orientation within the range of the transmitter and still achieve a near-constant efficiency of over 70% for a range of 0–70 cm.


 

I. INTRODUCTION


Advances in wireless communication and semiconductor technology have enabled a wide variety of portable consumer electronic, medical, and industrial devices. However, users are still required to manually plug in these mobile devices, limiting ultimate mobility and disrupting use when charge is depleted. Furthermore, as portable devices shrink, connectors become a larger fraction of system size. Wireless power offers the possibility of connector-free electronic devices, which could improve both size and reliability. Thus, there is the desire to use wireless power technology to eliminate the remaining wired power connection.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

تکنولوژی برق به صورت بی سیم می تواند یکی از گسترده ترین پیشرفت ها در زمینه انتقال برق باشد زیرا باعث می شود کاربر ها بتوانند به راحتی دستگاه های موبایل خودشان را بدون سیم شارژ کنند درست همانطور که همین حالا هم میتوانند داده ها را به صورت بی سیم دریافت کنند. کارهای اولیه در رابطه با استفاده از تشدید کننده های تزویج مغناطیسی برای این هدف، نتایج امید بخشی را ارائه کرده است. ما تحلیل های جدیدی را در این مقاله ارائه می کنیم که باعث می شود دیدگاه های بسیار خوبی در رابطه با طراحی سیستم های عملی در این روش، فراهم شود از جمله معرفی معیارهای کلیدی برای مقایسه این سیستم با حالت های هندسی کاملا متفاوت و شرایط عملیاتی مختلف. یک مدل مدار نیز همراه با مفاهیم مختلف این سیستم مانند تقسیم فرکانس، بیشترین فاصله عملیاتی ( تزویج بحرانی) و رفتار سیستم در زمان تزویج، در این مطالعه بررسی شده است. این مدل نظری نسبت به داده های آزمایشی مقایسه و اعتبار سنجی شده است و می توان مشاهده کرد که این روش ضریب تعیین (R2) بسیار خوبی به مقدار 0.9875 نشان میدهد . یک تکنیک تنظیم فرکانس تطبیقی نیز در این مطالعه مورد استفاده قرار گرفته است که باعث می شود تغییرات کارایی در شرایطی که فاصله ارسال کننده تا دریافت کننده و یا جهت آنها نسبت به هم تغییر می کنند، جبران شود. این روش باعث می شود که ما بتوانیم برق یک دریافت کننده با بار ثابت را تامین کنیم در حالی که دستگاه دریافت کننده می تواند در بازه مجاز تقریبا در هر جایی که می خواهد جابجا شود یا جهتش تغییر  کند و در عین حال، ضریب ثابت 70% برای یک بازه مکانی 0 تا 70 سانتی متر نیز محقق شود.

 

1. مقدمه

پیشرفت های صورت گرفته در ارتباطات بی سیم و تکنولوژی های نیمه رسانا ها باعث شده است که دستگاه های الکترونیکی قابل حمل، دستگاه های پزشکی و دستگاه های صنعتی بسیار متنوعی ایجاد شود. اما کاربرها هنوز باید این دستگاه ها را به برق بزنند تا بتوانند از آن استفاده کنند و همین موضوع باعث می شود که قابلیت جابجایی این دستگاه ها محدود شود و وقتی که شارژ این دستگاه ها خالی می شود، دیگر استفاده از آن ها غیر ممکن میشود. علاوه بر این، مادامی که دستگاه های پرتابل کوچکتر می شوند، اتصال دهنده های آن ها بخش بزرگی از سایز سیستم را در بر می گیرند. برق بی سیم می تواند این امکان را فراهم کند که این دستگاه ها دیگر نیازی به اتصال دهنده نداشته باشند که این موضوع باعث می شود سایز و پایایی این دستگاه ها افزایش  پیدا کند. ازینرو، می توان گفت که استفاده از برق بی سیم برای حذف کردن اتصالات سیمی برق، میتواند بسیار جذاب و امید بخش باشد.


بدون دیدگاه