ترجمه مقاله اهمیت برندهای شرکت خانوادگی و نقش اقتضایی هویت شرکت -خانواده - نشریه الزویر

ترجمه مقاله اهمیت برندهای شرکت خانوادگی و نقش اقتضایی هویت شرکت -خانواده - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۷۰,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تا زمانی که درباره من صحبت می کنی: اهمیت برندهای شرکت خانوادگی و نقش اقتضایی هویت شرکت -خانواده
عنوان انگلیسی
As long as you talk about me: The importance of family firm brands and the contingent role of family-firm identity
صفحات مقاله فارسی
26
صفحات مقاله انگلیسی
9
سال انتشار
2022
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
7.382 در سال 2020
شاخص H_index مجله
195 در سال 2021
شاخص SJR مجله
2.049 در سال 2020
شناسه ISSN مجله
0148-2963
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2020
کد محصول
12097
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
تایپ شده است ✓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
فرضیه
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، مدیریت کسب و کار، مدیریت بازرگانی، بازاریابی
مجله
مجله تحقیقات کسب و کار - Journal of Business Research
دانشگاه
دانشگاه پروجا، گروه مهندسی، ایتالیا
کلمات کلیدی
شرکت های خانوادگی، اهمیت برند، درآمد شرکت، هویت شرکت خانوادگی، امتیاز برند معناشناختی، متن کاوی
کلمات کلیدی انگلیسی
Family firms - Brand importance - Firm revenues - Family-firm identity - Semantic brand score - Text mining
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2021.09.075
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. پیشینه نظری و فرضیه ها
2.1. اهمیت برند در تلاقی خانواده و سیستم های کسب و کار
2.2. هویت شرکت خانوادگی
3. روش شناسی تحقیق
3.1. جمع آوری داده ها
3.2. متغیرهای مطالعه
4. نتایج
5. بحث و نتیجه گیری
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
       
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This study explores the role of external audiences in determining the importance of family firm brands and the relationship with firm performance. Drawing on text mining and social network analysis techniques, and considering the brand prevalence, diversity, and connectivity dimensions, we use the semantic brand score to measure the importance the media give to family firm brands. The analysis of a sample of 52,555 news articles published in 2017 about 63 Italian entrepreneurial families reveals that brand importance is positively associated with family firm revenues, and this relationship is stronger when there is identity match between the family and the firm. This study advances current literature by offering a rich and multifaceted perspective on how external audiences perceptions of the brand shape family firm performance.

1. Introduction

Studying the branding strategies of family firms is critical to understand how they communicate at the intersection of two idiosyncratic systems, the family and the business. Research studying family firm brands has mainly adopted an internal perspective, exploring how family firms strategically manage their brands (Botero, Thomas, Graves, & Fediuk, 2013; Micelotta & Raynard, 2011), and how strategic decisions influence brand relevance (Ardito, Messeni Petruzzelli, Pascucci, & Peruffo, 2019; Magistretti, Dell’Era, Frattini, & Messeni Petruzzelli, 2020; Mazzelli, De Massis, Messeni Petruzzelli, Del Giudice, & Khan, 2020). These studies show that branding strategies that communicate the family nature of the firm positively relate to firm performance (Zellweger, Kellermanns, Eddleston, & Memili, 2012), and that viewing the family “as a corporate brand” leads to higher sales growth. However, brand management concerns not only the party communicating or transmitting the informational cues pertaining to the brand but also the party receiving and processing such information (Brown, Dacin, Pratt, & Whetten, 2006; Shannon, 1948). Therefore, adopting an external perspective of family firm brands and the importance that external stakeholders attribute to them is crucial to advance our understanding of how these stakeholders can affect consumer choices that lead to the firm’s competitive advantage.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

این مطالعه به بررسی نقش مخاطبان خارجی در تعیین اهمیت برندهای شرکت خانوادگی و رابطه با عملکرد شرکت می‌پردازد. بر اساس تکنیک های متن کاوی و تحلیل شبکه اجتماعی و در نظر گرفتن ابعاد نفوذ برند، تنوع و ارتباط، از امتیاز برند معناشناختی استفاده می‌کنیم تا اهمیت رسانه اجتماعی را با توجه به برندهای شرکت خانوادگی بررسی کنیم. تحلیل نمونه‌ای از 52.555 مقاله خبری که در سال ۲۰۱۷ درباره خانواده های کارآفرینی ایتالیایی منتشر شد، نشان داد که اهمیت برند با درآمد شرکت‌ خانوادگی ارتباط دارد و این ارتباط زمانی قوی تر است که هویت بین خانواده و شرکت تطابق داشته باشد. این مطالعه ادبیات موجود را با ارائه یک چشم انداز غنی و چند جانبه درباره اینکه چگونه ادراک مخاطبان خارجی از برند، عملکرد شرکت خانوادگی را شکل می دهد، گسترش می‌دهد.

1. مقدمه

بررسی استراتژی های برندسازی شرکت خانوادگی برای درک این موضوع که چگونه آنها در اشتراک دو سیستم نامتعارف، خانواده و کسب و کار ارتباط برقرار می کنند، حائز اهمیت است. تحقیقی که به بررسی برندهای شرکت خانوادگی می پردازد عمدتاً از چشم انداز داخلی استفاده کرده است، به بررسی این موضوع پرداخته است که چگونه شرکت‌های خانوادگی به طور استراتژیکی برندهای خود را مدیریت می کنند(بوترو، توماس، گریوز، و فدیوک، 2013؛ مسیلاتا و رینارد، 2011) و چگونه تصمیمات استراتژیک بر اهمیت برند تأثیر می‌گذارد(آردیتو، مسینی پترازلی، پاساچی، و پرافو، 2019؛ ماگیسترتی، دل ارا، فراتینی و مسینی پترازلی، 2020؛ مازلی، دی ماسیس، مسینی پترازلی، دل گیدایس، و خان، 2020). این مطالعات نشان می‌دهند که استراتژی های برند سازی که ماهیت خانوادگی شرکت را نشان می دهد ارتباط مثبت با عملکرد شرکت دارد(زالوگر، کلرمانز، ادلستون و ممیلی، 2012) و اینکه در نظر گرفتن خانواده "به عنوان یک برند شرکتی" منجر به رشد فروش بالاتر می شود. با این وجود، مسائل مدیریت برند نه تنها تا حدودی انتقال دهنده یا نشان دهنده نشانه های ارتباطی مربوط به برند است بلکه تا حدودی دریافت کننده و پردازش کننده اطلاعات است(براون، داسین، پرات و وتن، 2006؛ شانون، 1984). بنابراین، استفاده از چشم انداز خارجی برندهای شرکت خانوادگی و اهمیت اینکه ذینفعان خارجی منتسب به آنها برای افزایش درک ما از که چگونه این ذینفعان می‌توانند بر انتخاب های مصرف کننده تاثیر بگذارند که منجر به مزیت رقابتی شرکت می‌شود، اهمیت دارد.


بدون دیدگاه