ترجمه مقاله نوآوری فناوری بازاریابی هوشمند محصولات کشاورزی در عصر کلان داده ها - نشریه الزویر

ترجمه مقاله نوآوری فناوری بازاریابی هوشمند محصولات کشاورزی در عصر کلان داده ها - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۵۶,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
نوآوری فناوری بازاریابی هوشمند محصولات کشاورزی در عصر کلان داده ها
عنوان انگلیسی
Agricultural products intelligent marketing technology innovation in big data era
صفحات مقاله فارسی
12
صفحات مقاله انگلیسی
7
سال انتشار
2021
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
2.094 در سال 2020
شاخص H_index مجله
76 در سال 2021
شاخص SJR مجله
0.334 در سال 2020
شناسه ISSN مجله
1877-0509
کد محصول
11846
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت عدد درج شده است ✓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
کشاورزی، بازاریابی محصولات کشاورزی، سیاست و توسعه کشاورزی
مجله
علوم کامپیوتر پروسدیا - Procedia Computer Science
دانشگاه
گروه اطلاعات الکترونیکی، پلی تکنیک گوانگدونگ، فوشان گوانگدونگ، چین
کلمات کلیدی
فناوری کلان داده، محصولات کشاورزی، بازاریابی هوشمند
کلمات کلیدی انگلیسی
Big data technology - Agricultural products - Intelligent marketing
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.procs.2021.02.110
فهرست مطالب
چکیده
1. متن اصلی
2. مسائل مربوط به بازاریابی هوشمند محصولات کشاورزی
۳. نوآوری فناوری کلان داده ها در بازاریابی هوشمند محصولات کشاورزی
3. 1. فناوری بازاریابی هوشمند جمع آوری کلان داده های محصولات کشاورزی
3. 2. فناوری ذخیره کلان داده برای بازاریابی هوشمند محصولات کشاورزی
3. 3. فناوری تجزیه و تحلیل کلان داده ها برای بازاریابی هوشمند محصولات کشاورزی
3. 4. ساخت مرکز کلان داده ها برای بازاریابی هوشمند محصولات کشاورزی
3. 5. ساخت محصولات کشاورزی، یک بستر خدمات عمومی اطلاعات بازاریابی هوشمند
4. کاربرد سه فناوری کلان داده در محصولات کشاورزی بازاریابی هوشمند
4. 1. تقسیم ‌بندی بازار با فناوری کلان داده ها
4. 2. بازار هدف را با فناوری کلان داده ها انتخاب کنید
4. 3. موقعیت یابی بازار با فناوری کلان داده ها
4. 4. استفاده از فناوری کلان داده ها برای پیاده سازی بازاریابی هوشمند
5. نتیجه گیری
تقدیر و تشکر
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Applying big data technology to intelligent marketing of agricultural products is the development trend of agricultural product production and marketing information service, and is an important measure to improve farmers' income and realize targeted poverty alleviation. After analyzing the existing problems of intelligent marketing of agricultural products in the era of big data, this paper constructs the innovation mode of intelligent marketing technology of agricultural products in the era of big data from the collection, storage and analysis technology of big data of intelligent marketing of agricultural products, the construction of the big data center of intelligent marketing of agricultural products and the construction of the public platform of intelligent marketing information service of agricultural products Can be applied in marketing.

5. Conclusion

With the rapid development of the new generation of information technology represented by big data technology, intelligent marketing of agricultural products based on big data technology will be the development trend of agricultural product production and marketing information service. In view of the existing problems of intelligent marketing of agricultural products in the era of big data, this paper puts forward the innovation mode of intelligent marketing technology of agricultural products from five aspects: the collection, storage and analysis technology of agricultural products intelligent marketing big data center and the construction of public platform of agricultural products intelligent marketing information service, which is directly applied to Yunfu City where the author is located To achieve real-time linkage between small farmers and agricultural market participants, increase farmers' income, and achieve certain results. However, with the continuous development and progress of the new generation of information technology and mobile Internet era, in the future, further research can be carried out in the field of intelligent marketing of agricultural products.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

استفاده از فناوری کلان داده ها برای بازاریابی هوشمند محصولات کشاورزی، روند تولید محصول کشاورزی و خدمات اطلاعات بازاریابی و همچنین معیاری مهم برای بهبود درآمد کشاورزان و فقر زدایی هدفمند می باشد. پس از تجزیه و تحلیل مشکلات موجود در بازاریابی هوشمند محصولات کشاورزی در عصر کلان داده ها، این مقاله شیوه نوآوری فناوری بازاریابی هوشمند محصولات کشاورزی را در عصر کلان داده های مجموعه، ذخیره سازی و تجزیه و تحلیل فناوری کلان داده های بازاریابی هوشمند محصولات کشاورزی، ساخت مرکز کلان داده های بازاریابی هوشمند محصولات کشاورزی و ساخت بستر عمومی هوشمند خدمات اطلاعات بازاریابی محصولات کشاورزی که ممکن است در بازاریابی استفاده شود را ارائه می کند.

5. نتیجه گیری

با توسعه سریع نسل جدید فناوری اطلاعات ارائه ‌شده با فناوری کلان داده ها، بازاریابی هوشمند محصولات کشاورزی مبتنی بر فناورری کلان داده ها، روند توسعه محصولات کشاورزی و خدمات اطلاعاتی بازاریابی خواهد بود. با توجه به مشکلات موجود در بازاریابی هوشمند محصولات کشاورزی در عصر کلان داده ها، مقاله حاضر حالت نوآوری فناوری بازاریابی هوشمند محصولات کشاورزی را از پنج منظر مطرح می کند: جمع ‌آوری، ذخیره سازی و تجزیه و تحلیل فناوری محصولات کشاورزی، مرکز کلان داده ‌های بازاریابی و ایجاد بستر عمومی محصولات کشاورزی هوشمند خدمات اطلاعاتی بازاریابی که به طور مستقیم به شهر یونفو اعمال می ‌شود، یعنی جایی که نویسنده برای دستیابی به ارتباط بلادرنگ بین کشاورزان خرد و شرکت کنندگان و فعالان بازار کشاورزی خرد حضور دارد، درآمد کشاورزان را افزایش می دهد و آنها را به نتایج خاصی دست پیدا می کند. هرچند، با توسعه مستمر و پیشرفت نسل جدید فناوری اطلاعات و عصر اینترنت همراه، در آینده تحقیقات بیشتری در زمینه بازاریابی هوشمند محصولات کشاورزی مورد نیاز است.


بدون دیدگاه