ترجمه مقاله نقش ضروری ارتباطات 6G با چشم انداز صنعت 4.0
- مبلغ: ۸۶,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله پایداری توسعه شهری، تعدیل ساختار صنعتی و کارایی کاربری زمین
- مبلغ: ۹۱,۰۰۰ تومان
– تمامی حقوق مادی و معنوی این محصول متعلق به گروه مترجمین ایران عرضه بوده و هرگونه انتشار ترجمه این مقاله به صورت انبوه بدون اخطار قبلی پیگرد قانونی در پی خواهد داشت.
This special issue contains fifteen articles developed from presentations at the sixth annual Thought Leaders’ International Conference on Brand Management, held at Università della Svizzera italiana in Lugano, Switzerland in April 2010. The conference received 154 submissions and following a double blind reviewing process, a little under half of these, 75 papers, were accepted and presented at the conference. The authors of the accepted conference papers had the opportunity to revise their papers after the conference and submit them for possible inclusion in this special issue. A further round of rigorous double-blind reviewing resulted in the selection of these fifteen articles. This introduction presents an overview of this thought-leading research into brand management.
این موضوع خاص شامل پانزده مقاله برگرفته از ارائه های ششمین کنفرانس سالانه بین المللی رهبران افکار در مدیریت برند است، که در دانشگاه ایتالیایی های مقیم سوئیس ، در لوگانو سویس، در آوریل ۲۰۱۰ برگزار شده است. کنفرانس ۱۵۴ مقاله ارائه شده داشت و بعد از دو بار فرایند بررسی محرمانه ، کمتر از نیمی از این مقاله ها مورد پذیرش قرار گرفته و و در کنفرانس ارائه شدند. نویسندگان مقاله های پذیرش شده کنفرانس شانس بازبینی مقالاتشان بعد از کنفرانس و ارائه آنها به منظور دربرداشتن احتمالی این موضوع خاص را داشتند. یک دور بیشتر از بررسی محرمانه سخت گیرانه منجر به انتخاب این پانزده مقاله شده است. این معرفی یک مرور از این تحقیق با موضوع تفکر درباره مدیریت برند ارائه می کند.