تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله فروپاشی عمودی محصول و ظهور بازار برای برندها – نشریه الزویر

عنوان فارسی: فروپاشی عمودی محصول و ظهور بازار برای برندها
عنوان انگلیسی: Vertical disintegration of production and the rise of market for brands
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 12
سال انتشار : 2016 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 7179 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 799.07Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت بازرگانی، کارآفرینی و بازاریابی
مجله: مجله دیدگاه مخاطرات کسب و کار - Journal of Business Venturing Insights
دانشگاه: دانشگاه آزاد Bolzano، دانشکده اقتصاد و مدیریت، ایتالیا
کلمات کلیدی: بازار برای برندها، فروپاشی عمودی، فرصت های کارآفرینی
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

2. فروپاشی زنجیره ارزش به عنوان محرک افزایش معاملات برند

3. تجزیه و تحلیل تجربی

1.3. داده

2.3. متغیرها

4. نتیجه گیری: بازار برای برندها و فرصت های کارآفرینی

نمونه متن انگلیسی

Abstract

The emergence of a market for brands is a relevant economic phenomenon that creates entrepreneurial opportunities. In this research, we explore the relationship between the size of market for brands and the vertical disintegration of production, as antecedent of the rise of market for brands. We take an industry-level perspective and focus on trademark transactions in the US as the empirical setting for our analysis. The results uncover a positive relationship between the degree of industry vertical disintegration and the size of market for brands. We conclude with examples of how a market for brands creates entrepreneurial opportunities.

نمونه متن ترجمه

چکیده

پیدایش بازار برای برندها مرتبط با پدیده اقتصادی است که فرصت های کارآفرینی را ایجاد می کند. به عنوان پیشینه ای از ظهور بازار برای برندها ، در این تحقیق ، ارتباط بین اندازه بازار برای برندها و فروپاشی عمودی محصول را می یابیم. به عنوان زمینه آزمایشی برای تجزیه و تحلیل ما ، چشم اندازی در سطح صنعت داریم که ، متمرکز بر تبادلات تجاری بازار در آمریکاست. نتایج، ارتباط مثبت بین درجه فروپاشی عمودی و اندازه بازار برای برندها را آشکار می کند. ما با مثالهایی از اینکه چگونه بازار برای برندها فرصت های کارآفرینی را ایجاد می کند، نتیجه گیری می کنیم.