تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله نوآوری مدل بیزینس کاربرمحور و طراحی تعامل و موردی از MAGITACT

عنوان فارسی: نوآوری مدل بیزینس کاربرمحور- روش ها و فرمت های جدید در مدلسازی بیزینس و طراحی تعامل، و موردی از MAGITACT
عنوان انگلیسی: User-driven business model innovation – new formats & methods in business modeling and interaction design, and the case of magitact
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 16
سال انتشار : 2012 نشریه : IADIS
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 5233 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.31Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت کسب و کار، مدیریت تکنولوژی، نوآوری تکنولوژی، مدیریت منابع انسانی و روابط کار، مدیریت فناوری اطلاعات و کارآفرینی
مجله: کنفرانس بین المللی جامعه الکترونیکی
دانشگاه: آزمایشگاه نوآوری Telekom، برلین، آلمان
کلمات کلیدی: مدل سازی کسب و کار، چارچوب فرایند، مدیریت نوآوری، طراحی تعامل، طرح انسان محور، ارتباط حوزه نزدیک touchless
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر: ترجمه نشده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر: ترجمه نشده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1. مقدمه: مرز فناوری و بازار

2. کارهای مربوطه و زمینه مفهومی

3.مدل سازی بیزینس جدید در IT و ارتباطات از راه دور (مخابرات)

3.1 چارچوب روند مدلسازی بیزینس

3.2 ابزار و روش های نقشه کشی مشتری محور

4. MAGITACT مورد مطالعه

4.1 حرکت یا ژست Touchless براساس تعامل با استفاده از قطب نما تعبیه شده

4.2 مدلسازی بیزینس جدید برای ارتباط حوزه نزدیک touchless

4.3. اثر متقابل میان مدل سازی بیزینس و توسعه فناوری

5.نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

ABSTRACT

The primary goal of economic activity is the creation of value, and business models describe how to create and capture such value. An informed and systematic variation and extension of fundamental business aspects such as value proposition, user experience and partnering not only helps to focus new business, attract investors, and bring new products to the market, but also feeds back on the original concepts and design. We present a human-centered process and action framework, and user-driven innovation methods for modeling new business in IT and telecommunications. The approach and potential results are exemplified through the MagiTact project. The case shows how workshops with lead users and domain experts lead to new business models for touchless near field communication and inspired technological advancement of the original ideas. Finally we explore the dynamic interplay between user-centered idea generation, business modeling and technological development in innovation projects.

نمونه متن ترجمه

چکیده

هدف اولیه از فعالیت های اقتصادی ایجاد کردن یک معیار و ارزش است، و مدلهای بیزینسی و کسب و کاری، چگونگی خلق کردن و ایجاد این ارزش ها را شرح می دهند. تنوع آگاهانه و سیستماتیکی و توسعه جنبه های بیزینس اساسی مانند ارزش پیشنهادی، تجربه کاربر و همکاری، نه تنها به تمرکز بر کسب و کار جدید، جذب سرمایه گذاران و وارد کردن محصولات جدید به بازار کمک می کند، بلکه همچنین به بازخورد بر مفاهیم و طرح اصلی نیز کمک می کند. یک روند انسان محور و چارچوب عملی و روش های نوآوری کاربرمحور را برای مدل سازی بیزینس جدید در زمینه IT و ارتباظات از راه دور، ارائه دادیم. روش و نتایج بالقوه، از طریق MagiTact نمونه سازی شد. این مورد چگونگی کارگاه های آموزشی با رهبری کاربران و کارشناسان حوزه که منجر به مدلهای کسب و کار جدید برای ارتباط حوزه نزدیک touchless و الهام گرفتن ایده های اصلی برای پیشرفت فناوری می شود را نشان می دهد. در نهایت تعامل پویا و دینامیک را میان تولید ایده کاربرمحور، مدل سازی کسب و کار و توسعه فناوری در پروژه های جدید را بررسی کردیم.