ترجمه مقاله یکسانی و تفکیک در مد - نشریه امرالد

ترجمه مقاله یکسانی و تفکیک در مد - نشریه امرالد
قیمت خرید این محصول
۳۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
یکسانی و تفکیک در مد
عنوان انگلیسی
Uniformity and differentiation in fashion
صفحات مقاله فارسی
16
صفحات مقاله انگلیسی
14
سال انتشار
2005
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
0.920 در سال 2019
شاخص H_index مجله
32 در سال 2020
شاخص SJR مجله
0.347 در سال 2019
شناسه ISSN مجله
0955-6222
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q2 در سال 2019
کد محصول
10749
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت انگلیسی درج شده است ✓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، مدیریت بازرگانی، بازاریابی
مجله
مجله بین المللی علوم و فناوری پوشاک - International Journal of Clothing Science and Technology
دانشگاه
کالج مد لندن، دانشگاه هنر لندن، انگلستان
کلمات کلیدی
بریتانیا، مد، مصرف کنندگان، جامعه، بازارها، پیش بینی
کلمات کلیدی انگلیسی
United Kingdom - Fashion - Consumers - Society - Markets - Forecasting
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1108/09556220510590957
فهرست مطالب
چکیده
1- مقدمه
2- پوشاک و مد بریتانیا
3- چهار دسته
3-1- مک فشن
3-2-سوپر بندهای بین المللی
3-3- سبک بریتانیا (لندن)
3-4- بازارهای خرد
3-5- مک فشن
3-6-سوپر برندهای بین المللی
3-7- مد بریتانیا (لندن)
3-8- بازارهای خرد
4- نتیجه گیری
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)

10749 IranArze     10749 IranArze1

نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Purpose – The paper offers a general outline of four broad consumer categories or groups, in part distilled from the range of detailed and colourfully named descriptors used to differentiate fashion and clothing consumer groups, identify and recognize trends. The paper will offer the opportunity to look at the long-term impact of external forces on fashion and clothing purchasing decisions.

Design/methodology/approach – The method of research was diverse, but largely drawn from observation; media analysis and industry intelligence. In the course of the work, it was possible to draw on a varied range of sources to categorize purchasing decisions (illustrating consumer categories) into four main drivers.

Findings – Thus to highlight some of the major forces that might drive the consumer.

Practical implications – In reducing the detailed forecasts usually prepared for fashion and related products, the paper might be of interest to those considering the long term impacts of society, culture and politics on the purchasing decisions of fashion and clothing customers. Originality/value – An insight into the medium term future of fashion taking into consideration the consumer.

1. Introduction

Amongst the functions of fashion is to create uniformity amongst equals whilst at the same time differentiating status and background, signposting preferences and commitments. Reflecting the resulting market complexity, fashion forecasters have developed a range of detailed and colourfully named descriptors to differentiate consumer groups, identify, and recognise trends. In response, clothing retailers have grown and proliferated, chasing the increasing £’s spent on the sector as consumerism has raged across the UK and private consumption has become one of the prime movers in the British economy.

4. Conclusion

The UK market for clothing and fashion continues to be excited and exciting, although it is clear that real growth may lie elsewhere in Europe. The mass market and recognition drive uniformity, but differentiation and individualism is growing. Changes in the spending patterns of (western) consumers may have an increasing impact on clothing and fashion if the final, influential, category lead the way to changed spending patterns for the future. That McFashion is global and continues to grow as the consumer society influences the developing world. Teenagers are as likely to be wearing McFashion as are 40, 50 and 60 some times. That International Super brands will protect their exclusivity whilst using aspiration and consumerism to attract a broader, multi level consumer market. That the UK regional attitude to ideas, eccentricity and creativity is the driving creative force for fashion within the UK, and to UK (London) style, and its influence on the International fashion industry. This category is increasingly replicated elsewhere and may be the major regional growth driver for fashion. The fourth category is a major driver for change. It size and influence is far reaching and is driven by the values and aspirations of an informed, opinionated group of individuals. The character and preferences of this group may hold the key to not just clothing and fashion within the UK, but to global consumption patterns.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
هدف - این مقاله یک طرح کلی از چهار دسته یا گروه مصرف کننده پیشنهاد می کند، که تا حدی از محدوده دقیق و رنگی توصیفگرهای نامگذاری شده برای ایجاد تمایز در مد و گروه های مصرف کننده پوشاک و تعیین و تشخیص روندها گرفته شده است. این مقاله فرصتی برای بررسی تأثیر بلند مدت نیروهای خارجی بر مد و تصمیمات خرید پوشاک ارائه می کند.
طراحی/ روش/ رویکرد - روش تحقیق، متنوع بود، اما ازمشاهده، تحلیل رسانه و اطلاعات صنعتی استفاده شد. در دوره کار، امکان نزدیک شدن به محدوده متنوعی از منابع جهت طبقه بندی تصمیمات خرید (دسته های مصرف کننده نشان دهنده) به چهار محرک اصلی، ممکن بود.
یافته ها: برجسته کردن برخی از نیروهای اصلی که ممکن است مصرف کننده را تحریک کنند.
پیامدهای عملی-برای کاهش پیش بینی های مفصل که معمولاً برای مد و محصولات مرتبط آماده می شوند، این مقاله ممکن است تمایل به چیزهایی داشته باشد که تأثیرات بلند مدت جامعه، فرهنگ و سیاست بر تصمیمات خرید مصرف کننده های مد و پوشاک را در نظر می گیرند.
اصالت / ارزش- دیدگاه موجود در آینده میان مدت مد، در نظر گیری مصرف کننده است.

1- مقدمه
از جمله عملکردهای مد، ایجاد یکسانی میان افراد یکسان همزمان با ایجاد تفاوت در وضعیت و پیشینه و اعلان اولویتها و تعهدات است. با توجه به بازتاب عواقب پیچیدگی بازار، پیش بینی کنندگان در مد مجموعه ای از توصیفگرهای نامگذاری شده رنگی و دقیق برای ایجاد تفاوت میان گروه های مصرف کننده، تعیین و تشخیص تمایلات فراهم کردند. در نتیجه، خرده فروشان پوشاک که به دنبال افزایش پوندهای صرف شده در این بخش هستند، رشد کرده و زیاد شده اند، به طوری که مصرف در سرتاسر بریتانیا تشدید شده و مصرف شخصی به یکی از نخستین محرک ها در اقتصاد بریتانیایی تبدیل شده است.
4- نتیجه گیری
بازار بریتانیا برای پوشاک و مد هیجان انگیز و شگفت زده باقی می ماند، با وجود اینکه واضح است که رشد واقعی ممکن است در جای دیگری از اروپا اتفاق بیفتد. بازار عمده و شناسایی محرک، یکنواخت است اما تمایز و فردگرایی در حال رشد است. تغییرات در الگوهای هزینه کردن مصرف کنندگان (غربی) ممکن است تأثیر افزایشی بر الگوهای هزینه برای پوشاک و مد داشته باشد، مخصوصا اگر دسته آخر و مؤثر، پیشتاز راه الگوهای هزینه تغییر یافته در آینده باشد. مد، جهانی است و به رشد به عنوان جامعه مصرف کننده که بر توسعه دنیا اثر می گذارد ادامه می دهد. خردسالان به احتمال زیاد مک فشن پوشانده می شوند وقتی که 40، 50 یا 60 برسند. برندهای معتبر بین المللی انحصاری بودن خود را حفظ می کنند، در حالیکه از آرزوها و مصرف گرایی برای جذب گسترده تر و چند سطحی بازار مصرف کننده استفاده می کنند. در مورد نگرش بریتانیا به ایده ها، بی قاعدگی و خلاقیت نیروی خلاق محرک برای مد در بریتانیا و برای سبک بریتانیا (لندن) است و اثر آن بر صنعت مد جهانی است. این دسته به طور روزافزون در هر جا تکرار می شود و ممکن است محرک اصلی رشد منطقه ای برای مد باشد. دسته چهارم محرک اصلی برای تغییر است. اندازه و اثر آن دور از دسترس بوده و توسط ارزش ها و آرزوهای گروهی از افراد آگاه و صاحب نظر تحریک می شود. خصوصیت و تمایلات این گروه ممکن است حامل کلیدی برای پوشاک و مد نه تنها در بریتانیا بلکه برای الگوهای مصرف کننده جهانی باشد.


بدون دیدگاه