ترجمه مقاله نقش ضروری ارتباطات 6G با چشم انداز صنعت 4.0
- مبلغ: ۸۶,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله پایداری توسعه شهری، تعدیل ساختار صنعتی و کارایی کاربری زمین
- مبلغ: ۹۱,۰۰۰ تومان
Introduction
Multinational corporations (MNCs) are believed to be at the forefront of organisational and managerial innovations (Bélanger et al., 1999), as they face the challenges of global competition and the management of worldwide activities resulting in greater complexity than that faced by domestic firms (Bartlett and Ghoshal, 2000; Yip, 2003). One of the challenges in MNCs is the development of international product strategy regarding global standardisation and local adaptation (Katsikeas et al., 2006; Kotabe, 1990). In many industries, there are still different market requirements across countries in terms of customer tastes, local conditions and regulations (Gooderham, 2012; Rugman and Hodgetts, 2001). MNCs need to identify commonalities and differences in requirements and offer products accordingly (Kotler, 1986; Levitt, 1983).
Theoretical contributions
In this study, we bridge the areas of research in terms of international product strategy (standardisation/adaptation) and NPD in MNCs through proposing an NPD perspective on international product strategy. In prior studies, these two areas have largely been studied independently. By bridging the two areas, we contribute to the understanding of international product strategy, in particular how it is determined within the context of NPD.
مقدمه
اعتقاد بر این است که شرکت های چند ملیتی (MNCها) در نوآوری های سازمانی و مدیریتی پیشرو هستند (بلانگر و همکاران، ۱۹۹۹)، زیرا آن ها با چالش های رقابت جهانی و مدیریت فعالیت های جهانی روبرو هستند که باعث می شود بیشتر از شرکت های داخلی با پیچیدگی مواجه شوند (بارتلت و قوشال، ۲۰۰۰؛ ایپ، ۲۰۰۳). یکی از چالش ها در شرکت های چندملیتی، توسعه استراتژی محصول بین المللی در ارتباط با استانداردسازی جهانی و سازگاری با محیط محلی است (کاتسایکس و همکاران، ۲۰۰۶؛ کوتابه، ۱۹۹۰). در بسیاری از صنایع برحسب سلیقه مشتریان، شرایط محلی و مقررات، الزامات متفاوتی در بازار کشورها وجود دارد (گودرام ، 2012 ؛ راگمن و هاجتس، 2001). شرکت های چندملیتی باید تشابه و تفاوت های این مقررات را شناسایی کنند و مطابق با آن محصولاتی را ارائه نمایند (کوتلر، ۱۹۸۶؛ لویت، ۱۹۸۳).
مشارکت های تئوری
در این مطالعه، بر حسب استراتژی محصول بین المللی (استانداردسازی/انطباق با محیط) و NPD در شرکت های چند ملیتی و از طریق پیشنهاد چشم انداز NPD در استراتژی محصول بین المللی، حوزه های تحقیق را به هم پیوند می دهیم. در مطالعات پیشین، این دو حوزه به صورت مستقل مورد مطالعه قرار گرفته اند. با متصل کردن این دو حوزه، به درک استراتژی محصول بین المللی کمک میکنیم، به ویژه چگونگی تعیین آن در چارچوب NPD.