تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله شناخت احساسات در برندسازی B2B (بین شرکتی) – نشریه امرالد

عنوان فارسی: شناخت احساسات در برندسازی B2B (بین شرکتی)
عنوان انگلیسی: Understanding Emotions in B2B Branding
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 13 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 13
سال انتشار : 2018 نشریه : امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله : ISI نوع ارائه مقاله : ژورنال
کد محصول : 10102 وضعیت ترجمه : ترجمه شده و آماده دانلود
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.01Mb
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت، بازاریابی، مدیریت کسب و کار، مدیریت بازرگانی
مجله: توسعه بینش در برندینگ در زمینه کسب و کار به کسب و کار - Developing Insights on Branding in the B2B Context
کلمات کلیدی: بین شرکتی، برندسازی شرکتی، احساسات، تصمیم‌گیری، افراد
کلمات کلیدی انگلیسی: Business-to-business - corporate branding - emotions - decision making - individuals
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: ترجمه شده است ✓
بیس: نیست ☓
مدل مفهومی: ندارد ☓
پرسشنامه: ندارد ☓
متغیر: ندارد ☓
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1108/978-1-78756-275-220181008
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

8.1. پیشگفتار

8.2. احساسات در برندسازی B2B

8.3. فرایند انجام مطالعه

8.4. یافته‌های مطالعه

منابع

نمونه متن انگلیسی

Abstract

This chapter focuses on the importance of emotions, as a notable part of corporate branding in a business-to-business (B2B) context. Since the issue of emotions has often been neglected in B2B branding research, the chapter focuses on ascertaining what kind of emotional differences exist in B2B, compared to B2C context. It also explores how rational versus emotional impressions affect decision-making processes in business environment, and whether the B2B sector can turn emotions into an advantage in corporate branding. The qualitative case study is conducted, focusing on the Suomen Henkilo¨sto¨talo Company. The case offers interesting findings and managerial contributions by highlighting both emotional decision making and the importance of business relationships for strengthening the position of the company in its business market.

نمونه متن ترجمه

چکیده

این فصل روی اهمیت احساسات، به عنوان بخش مهمی از برندسازی شرکت در زمینه بین شرکتی (B2B)، تمرکز دارد. از آنجایی که مساله احساسات اغلب در تحقیقات برندسازی B2B نادیده گرفته شده است، در این فصل به بررسی این موضوع می‌پردازیم که چه نوع تفاوت‌های احساسی در زمینه B2B، در مقایسه با B2C، وجود دارند. همچنین نحوه تاثیر برداشت‌های عقلانی در برابر برداشت‌های عاطفی (احساسی) روی فرایندهای تصمیم‌گیری در محیط کسب و کار را بررسی می‌کنیم و به این موضوع می‌پردازیم که آیا بخش B2B می‌تواند احساسات را به مزیتی در برندسازی شرکت تبدیل کند. مطالعه موردی کیفی با تمرکز روی شرکت ساومن هنکیلوستوتالو انجام می‌شود. این مطالعه موردی با برجسته‌سازی نقش هر دوی تصمیم‌گیری احساسی و اهمیت روابط تجاری برای تقویت موقعیت شرکت در بازار کسب و کار خود، یافته‌های جالب و مفاهیم مدیریتی را ارائه می‌دهد.