منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله آزمایش سه محوری و وارفتگی تنش در بتن آسفالتی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله آزمایش سه محوری و وارفتگی تنش در بتن آسفالتی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۷,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
آزمایش سه محوری و وارفتگی تنش در بتن آسفالتی
عنوان انگلیسی
Triaxial testing and stress relaxation of asphalt concrete
صفحات مقاله فارسی
25
صفحات مقاله انگلیسی
16
سال انتشار
2004
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
7711
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر
ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی عمران و مهندسی مکانیک
گرایش های مرتبط با این مقاله
مهندسی راه و ترابری، مدیریت ساخت و مکانیک سیالات
مجله
مکانیک مواد - Mechanics of Materials
دانشگاه
گروه مهندسی مکانیک، دانشگاه A & M تگزاس، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی
بتن آسفالتی، آزمایش سه محوری، وارفتگی تنش، پیکربندی های ذاتی چندگانه، ویسکوالاستیسیته
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1- مقدمه
2- مقدمات
3- مدل سازی بتن آسفالتی
4- کاربرد
4-1- سینماتیک مربوط به بارگذاری کششی ثابت
4-2- نتایج عددی و مقایسه با داده های تجربی
5- نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This studyis concerned with the constitutive modeling of asphalt concrete mixtures. The constitutive model derived is based on a thermodynamic framework that recognizes the fact that materials can exist in multiple stress free states. We derive the constitutive relations byassuming that asphalt concrete is a constrained two constituent mixture of asphalt mastic and aggregate matrix. Assumptions are made concerning the manner in which the bodystores and dissipates energyand the constitutive relations for the stress is deduced from such an assumption. The triaxial and stress relaxation tests conducted byMonismith and Secor [Viscoelastic behavior of asphalt concrete pavements. Report, Institute of Transportation and Traffic Engineering, Universityof California, Berkeley, 1962] are used as benchmarks to delineate the efficacyof the model in predicting the mechanical response characteristics of asphalt concrete over a wide range of temperatures and confining pressures.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
مطالعه پیش رو در ارتباط با مدل سازی مشخصه مخلوط بتن آسفالتی انجام شده است. این مدل مشخصه که بر مبنای یک چارچوب ترمودینامیکی به دست آمد، پرده از این حقیقت برمی دارد که مواد می توانند در حالت-های آزاد تنشی چندگانه قرار گیرند. ما روابط مشخصه را با استفاده از این فرض به دست آوردیم که بتن آسفالتی، یک مخلوط محدود با دو جزء اصلیِ ماستیک آسفالتی و ماتریس سنگ دانه ای است. فرضیات با در نظر گرفتن روشی اتخاذ شد که در آن، جسم انرژی را ذخیره و اتلاف می کند و روابط مشخصه برای این تنش از چنین فرضی استنباط می شوند. آزمایش های سه محوری و وارفتگی تنش که توسط Monismith و Secor [رفتار ویسکوالاستیسیته در سطوح بتن آسفالتی. گزارش مؤسسه مهندسی حمل و نقل و ترافیک، دانشگاه کالیفرنیا، برکلی، 1962] هدایت شدند، به عنوان معیارهایی برای تعیین کارآیی مدل در پیش بینی ویژگی های پاسخ مکانیکی بتن آسفالتی در محدوده وسیعی از دماها و فشارهای محدودکننده به کار گرفته شدند.

بدون دیدگاه