تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله تجربه زنده از دانستن در مورد تولد بچه – نشریه Ncbi

عنوان فارسی: تجربه زنده از دانستن در مورد تولد بچه
عنوان انگلیسی: The Lived Experience of Knowing in Childbirth
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 15 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 27
سال انتشار : 2006 نشریه : Ncbi
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 242 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 601.55Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: پزشکی و روانشناسی
گرایش های مرتبط با این مقاله: مامایی و روانشناسی عمومی
مجله: مجله آموزش پریناتال - Journal of Perinatal Education
کلمات کلیدی: ارتباطات مادرانه، شهود، آموزش زایمان، دانش آموزان بزرگسال
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر : ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر : ترجمه شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

مرور ادبیات تحقیق

روش انجام کار

نمونه

رویه

دقت (سختگیری)

تحلیل

یافته ها

شم آشفته

قدرت (توان)

تعارض

مادر: درگیری و عدم درگیری

داستان های تولد

دانستن: منابع و موانع

محدودیت های مطالعه

بحث

روابط

منابع دانستن

نتیجه گیری

پیامد های آموزشی و تحقیق در رابطه با زایمان

نمونه متن انگلیسی

ABSTRACT

Research on knowing in childbirth has largely been a quantitative process. The purpose of this study was to understand the ways first-time mothers learn about birth. A phenomenological approach, using a feminist view, was used to analyze two in-depth interviews and journals to understand nine first-time expectant mothers’ experiences of knowing in childbirth. The findings demonstrated a range of knowledge that contributed to issues of control and conflict. The participants also described an increased dependency on their mothers and a lack of their own intuition contiguous to the birth process. These findings contribute understanding to how expectant mothers know birth, suggesting that their knowing does not diminish conflict surrounding the event and may even exacerbate it when not combined with learning skills to manage con- flict. Childbirth educators may want to include instruction on negotiating power differential in relationships encountered during childbirth in order to strengthen a first-time mother’s ability to receive the care she wants. Educators may also want to assess the expectant mother’s view of birth and her expectations for birth. Schools of nursing should consider the inclusion of women-centered care curricula at both the undergraduate and graduate levels. The mothers’ responses in this study clearly reveal that the politics surrounding birthing remain in place and must be removed in order to provide a supportive environment for normal birth.

نمونه متن ترجمه

چکیده

تحقیق در مورد دانستن در مورد تولد بچه یک فرآیند کمی است. هدف این مطالعه شناخت راه هایی است که مادرانی که برای اولین بار مادر می شوند در مورد تولد اطلاعات کسب می کنند. یک رویکرد پدیده شناختی با استفاده از دیدگاه فمینیستی، برای تحلیل مصاحبه های عمقی و ژورنال ها استفاده شد تا تجربه ی 9 مادر حامله که منتظر تولد فرزند هستند و برای اولین بار است که مادر می شوند از دانستن تولد بچه مشخص شود. یافته ها نشان دهنده ی یک دامنه از دانش است که به مسائل کنترل و تعارض کمک می کند. همچنین شرکت کنندگان، افزایش وابستگی به مادران خود و فقدان شم خود برای نزدیکی به فرآیند تولد را توصیف کردند. این یافته ها به شناخت نحوه ی دانستن تولد توسط مادران منتظر کمک می کند و نشان می دهد که دانستن آنها تعارض پیرامون رویداد را از بین نمی برد و وقتی که با یادگیری مهارتهای مدیریت تعارض ترکیب شود، حتی ممکن است بدتر نیز بشود. مربیان تولد بچه ممکن است آموزش توان مذاکره متمایز در روابط مواجهه در طی تولد کودک را نیز در نظر بگیرند تا توانایی مادر اولی به منظور دریافت مراقبت مورد نیاز را تقویت کنند. مربیان همچنین ممکن است دیدگاه تولد مادر منتظر و انتظارات او از تولد را ارزیابی کنند. مدارس پرستاری باید گنجاندن برنامه درسی مراقبتی مبتنی بر زنان را در سطوح دانشجویی و پس از آن در نظر بگیرند. پاسخ های مادران در این مطالعه به روشنی نشان می دهد که سیاست پیرامون تولد همچنان در جایگاه خود باقی می ماند و باید از بین برود تا محیط حمایتی برای تولد نرمال را فراهم کند.