منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله بررسی اعتماد در شبکه ‌های اجتماعی - نشریه ACM

ترجمه مقاله بررسی اعتماد در شبکه ‌های اجتماعی - نشریه ACM
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
بررسی اعتماد در شبکه ‌های اجتماعی
عنوان انگلیسی
A Survey of Trust in Social Networks
صفحات مقاله فارسی
41
صفحات مقاله انگلیسی
33
سال انتشار
2013
نشریه
ACM
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
7196
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی فناوری اطلاعات
گرایش های مرتبط با این مقاله
اینترنت و شبکه های گسترده
مجله
نظرسنجی های رایانش - omputing Surveys
دانشگاه
استرالیا
کلمات کلیدی
مدیریت اعتماد، شبکه های اجتماعی، اعتماد اجتماعی، مدل اعتماد
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
1. معرفی
2. بررسی‌های قبلی
3. اعتماد: تعاریف و اندازه گیری
3.1. تعاریف
3.2. انواع اعتماد
3.3. خواص اعتماد
3.4. مدل اعتماد
4. شبکه‌های اجتماعی
1.4. خواص شبکه‌های اجتماعی
2.4. اهمیت اعتماد در شبکه‌های اجتماعی
5. سرمایه اجتماعی و اعتماد اجتماعی
1.5. سرمایه اجتماعی چیست؟
2.5. سرمایه اجتماعی در مقابل اعتماد اجتماعی
3.5. محاسبه اعتماد اجتماعی از سرمایه اجتماعی
6. مدل جمع آوری اطلاعات اعتماد
7. مدل‌های ارزیابی اعتماد اجتماعی
1.7. نمودار بر اساس ساختار شبکه / مدل اعتماد
2.7. مدل اعتماد بر اساس تعامل
3.7. مدل اعتماد‌ترکیبی
8. مدل اعتماد انتشاریافته
1.8. مدل اعتماد بر اساس توصیه
2.8. مدل تجسم
9. تجزیه و تحلیل
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Web-based social networks have become popular as a medium for disseminating information and connecting like-minded people. The public accessibility of such networks with the ability to share opinions, thoughts, information, and experience offers great promise to enterprises and governments. In addition to individuals using such networks to connect to their friends and families, governments and enterprises have started exploiting these platforms for delivering their services to citizens and customers. However, the success of such attempts relies on the level of trust that members have with each other as well as with the service provider. Therefore, trust becomes an essential and important element of a successful social network. In this article, we present the first comprehensive review of social and computer science literature on trust in social networks. We first review the existing definitions of trust and define social trust in the context of social networks. We then discuss recent works addressing three aspects of social trust: trust information collection, trust evaluation, and trust dissemination. Finally, we compare and contrast the literature and identify areas for further research in social trust.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر وب به عنوان یک رسانه برای انتشار اطلاعات و اتصال افراد همفکر محبوب شده‌اند. دسترسی عمومی به چنین شبکه‌هایی، قابلیت به اشتراک‌گذاری عقاید، افکار، اطلاعات و تجربه‌های بزرگ را به افراد و دولت‌ها ارائه می‌دهد. علاوه بر این، افراد از این شبکه‌ها برای ارتباط با دوستان و خانواده خود استفاده کرده و همچنین کسب و کاری را آغاز کرده‌اند که از این سیستم عامل برای ارائه خدمات خود به شهروندان و مشتریان خود استفاده می‌کند. با این حال، موفقیت چنین تلاشی متکی بر سطح اعتماد اعضا با یکدیگر و همچنین ارائه دهنده خدمات می‌باشد. بنابراین، اعتماد در یک شبکه اجتماعی موفق یک عنصر ضروری و مهم است. در این مقاله، ما اولین بررسی جامع از مطالعات علوم اجتماعی و کامپیوتر بر اعتماد در شبکه‌های اجتماعی را انجام می‌دهیم. ما ابتدا تعاریف موجود از اعتماد را بررسی و اعتماد اجتماعی در زمینه شبکه‌های اجتماعی را تعریف می‌کنیم. ما پس از مطالعه به سه جنبه از اعتماد اجتماعی می پردازیم که شامل جمع آوری اطلاعات، ارزیابی اعتماد و انتشار اعتماد ‌می‌باشد. در نهایت، ما تضاد مطالعات را شناسایی کرده و مناطق را برای تحقیق بیشتر در اعتماد اجتماعی مقایسه می‌کنیم.

بدون دیدگاه